hoe nu verder

04-05-2010 01:01 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik ben d en ik wil graag mijn verhaal met jullie delen. Ik woon samen met mijn vriend en baby. We delen alle kosten..

Ik zit in de laatste fase van mijn studie(heb veel studievertraging opgelopen tijdens mijn zwangerschap) en werk een dag in de week. Ik zorg praktisch alleen voor het huishouden en de baby.

Hij wil het liefst heel de dag met rust gelaten worden, alleen in z’n eigen kamer zitten(hij schrijft). Hij drinkt en blowt dan veel en wil dat ik hem met rust laat zodat ie in z’n roes kan blijven. Zodra ik dat verstoor raakt hij zwaar geïrriteerd.

De laatste tijd hebben we veel ruzie. Hij heeft ook niet echt meer een inkomen en alle kosten komen dus voor mijn rekening. Ik ben ook maar een student met een bijbaantje. Ik kan daarvan niet eens de gehele huur betalen! Al het geld dat er is geef ik uit aan de huur, met alle gevolgen van dien.