hoe serieus is hij?

25-09-2009 12:14 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames en heren,

ik lees al een tijd op de achtergrond met jullie mee, en heb nu besloten mijn verhaal ook eens te plaatsen.

Kan wel wat advies gebruiken en wil er niet met vrienden ofo familie over praten.

ik heb sinds een maand of 4 een vriend. Heb hem leren kenen via internet. Het heeft even geduurd voor we over een relatie spraken, maar nu is toch al een tijdje zo.

Over een paar weken gaan we samen voor de eerste keer op vakantie.

het probleem is een beetje, dat ik wantrouwend ben.

hij heeft 2 jaar op datingsites gezeten en komt er nu nog wel eens omdat hij zogezegd online vrienden heeft daar. Dat is allemaal leuk en aardig, dat kan ook, maar ik heb er een raar gevoel bij. Dat komt met name omdat hij tegen mij nooit zegt dat hij me leuk of lief vindt ofzo. Ik heb het hem laatst wel gevraagd, hij dacht heel serieus over onze relatie en ik ben heus geen spelletje. Toch blijf ik het vreemde gevoel houden.

Nu heeft hij volgende week een feestje van iets, van hem alleen. dat is prima, heb ik ook wel eens. maar daar is hij nogal vaag over. Ik mag ook niet in zijn huis zijn die avond, ik moet de volgende dag maar komen.

Hij geeft mij het gevoel dat ik meer een maatje ben dan echt zijn vriendin. Ik kan niet zien of merken dat hij verliefd is. De sex is wel goed, dat hebben we vaak en is goed.

Ik ben ook alijd de gene die hem belt, om de dag even te bspreken, zomaar, om hem even te horen. hij belt niet uit zichzelf, of hij moet echt iets door te geven hebben.

heb ook het idee dat hij heel makkelijk liegt. over de kleinste dingen. over 1 groter ding heeft hij ook al eens gelogen.

Ik kan het ook niet zo goed uitleggen allemaal, maar het wantrouwende gevoel is er.

Weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet...hem met mijn gevoel confronteren, ja, maar waarschijnlijk zie ik spoken en dan ga ik hem dingen verwijten die er niet zijn.

Wat vinden jullie?
Vertrouw op je onderbuikgevoel, het is er niet voor niks.

Ik vind het raar dat iemand niet zelf even belt, zeker in de beginfase van een relatie, of nooit zegt dat hij je lief vindt.

Dat klinkt niet echt goed. Sorry....
Ik zou lekker met een ander op vakantie gaan.
Ik vind dit ook niet goed klinken..

Maar ik denk dat je zelf ook wel aanvoelt of dit goed zit of niet.
Over welk groot ding heeft hij gelogen? En over welke kleine dingen?
Waarom is het zo waarschijnlijk dat jij spoken ziet? Waarom zou je onderbewustzijn je geen signalen kunnen afgeven dat er iets niet klopt?

Ik vind dit altijd zo jammer, de man gedraagt zich vreemd en de vrouw gaat al bij voorbaat aan zichzelf twijfelen, want zij zal wel n zeur en paranoia zijn..

Waar heeft hij over gelogen, en waarom zeg je dat hij makkelijk liegt?

Ik vind het verhaal van de relatiesites ook wel n beetje vreemd, als hij daar vrienden heeft kan hij die toch ook toevoegen op msn?

Heb je reden om hem te wantrouwen?

Ik zou echt even doorvragen en je koppie niet in het zand steken..
Klinkt niet echt lekker Vlinder. En wat gebeurt er als jij niet belt? Komt ie dan op een gegeven moment wel op de proppen? Of is het meer een kwestie van even langswippen?

Wat Hemelietje al zegt... dat onderbuikgevoel is er meestal niet voor niets.

Als je hem werkelijk de moeite waard vindt en ergens in die onderbuik ook wat anders voelt dan wantrouwen dan zou ik hem wel vertellen hoe je je voelt. Misschien heeft ie het totaal niet in de gaten en is hij gewoon niet zo klef met bellen en lieve woordjes.
hij ging alleen op vakantie en toen ik hem heel enthousiast als verrassing op het vliegveld stond op te wachten kwam hij met zijn ex door de gate...

Het was puur vriendschappelijk maar hij had gezegd dat hij alleen ging...

dat zei hij omdat hij wist dat ik onnodig ongerust was zei hij. De ex heeft me ook nog aangsproken en verteld dat er niets was tussen die 2. dat geloof ik ook wel. maar het was een leugen dat hij alleen ging.

de kleine dingen, echt onschuldig, van ik was zo laat thuis maar hij was zo laat thuis, of dat heb ik gister gedaan terwijl hij dat niet gedaan heeft.
Woehaahahahaaaaa.

Sorry. En jij gaat daarin mee?

Wake up and smell the coffee.
even ter verduidelijking, toen hadden we nog geen relatie, zaten we in de "elkaarlerenkennen" fase
Tja....
quote:29vlinder29 schreef op 25 september 2009 @ 12:22:

hij ging alleen op vakantie en toen ik hem heel enthousiast als verrassing op het vliegveld stond op te wachten kwam hij met zijn ex door de gate...

dat zei hij omdat hij wist dat ik onnodig ongerust was zei hij. De ex heeft me ook nog aangsproken en verteld dat er niets was tussen die 2. dat geloof ik ook wel. maar het was een leugen dat hij alleen ging.

de kleine dingen, echt onschuldig, van ik was zo laat thuis maar hij was zo laat thuis, of dat heb ik gister gedaan terwijl hij dat niet gedaan heeft.pardon? en jij gelooft dit?
Ik zeg: wegwezen!
Als iemand in het begint van een relatie al liegt, dan zou ik diegene niet meer kunnen vertrouwen. Maar goed, dat ben ik. Toch maak ik uit jouw woorden wel op, dat jij hem nu ook al niet vertrouwt. Heb je dat alleen bij deze relatie, of ben je altijd wantrouwend naar partners toe? Is gewoon een vraag, geen beschuldiging.

Verder snap ik niet waarom hij jou nooit uit zichzelf belt. Waarom 'wacht' je niet een keer tot hij jou belt? Misschien doet hij dat wel, maar ben je hem steeds net voor? Als er vervolgens helemaal niet gebeld wordt, dan zou ik mijn conclusies trekken.

En wat betreft die contacten op die datingsite: bullshit in mijn optiek! Hij vind het gewoon nog leuk om daarop te zitten! Msn/Hotmail heb je zo uitgewisseld hoor!
Ik vind liegen over wat je hebt gedaan of hoe laat je thuis was ook niet echt klein hoor, als het zo klein en onbeduidend is...waarom zou je erover liegen?

Die ex is n echte no-go, snap nu ook heel goed waarom je wantrouwend bent en terecht!
Zelfs ik hier, van achter mijn computertje, krijg hier kriebels van. Ik zeg ook dit klopt van geen kant. Wegwezen!!
Niet bellen (heeft hij daar ruimte voor? of bel jij hem elke dag zodat hij niet eens zelf hoeft/kan bellen) hoeft niks te betekenen, niet iedereen is heel klef (ook niet in t begin) maar nu al liegen en vaag gedoe is wel een slecht teken.

Misschien raar maar negeer je gevoel eens en beperk je tot de feiten, wat zijn die dan?

1 hij liegt

2 ...

3...

enz; en bekijk dan of je onder buik realistich is of niet.
Daar moet je over liegen omdat er een REDEN is waarom ie op een ander tijdstip thuis was, een REDEN die Vlinder niet hoeft te weten. Denk ik.
Elkaar leren kennen fase??? Hmmz die fase was dan voor mij genoeg geweest, waarom ben je doorgegaan met iemand die toen al loog terwijl je nog geen relatie had?

Wees eerlijk naar jezelf, dit zit niet goed !

Er zijn meer mannen op deze aardbol die wel te vertrouwen zijn waarom dan je energie steken in zo`n man? Ik begrijp het niet heb je geen eigenwaarde? Je laat je toch niet zo behandelen,..op vakantie met een ex, nou never nooit had ik dat gepikt, en dan nog liegen erover pfffff wake up !
Hmm, lees nu de rest, ook over ex enzo. Het gaat er niet om of ze nog iets hadden of niet, het gaat erom dat hij een probleem heeft met eerlijk zijn!! En dat ook op andere gebieden zoals waar hij geweest is.

En dat smoesje van 'ik wilde je niet onnodig ongerust maken' die kennen we inmiddels wel, kom op zeg!

'Oh dank je schat, dat je hebt gelogen, vind het echt lief van je'.. Pff! Kan daar echt pissed om worden! Gaat iemand voor jou bepalen dat het beter voor je is om tegen je te liegen...Laat me niet lachen!

de kleine dingen, echt onschuldig, van ik was zo laat thuis maar hij was zo laat thuis, of dat heb ik gister gedaan terwijl hij dat niet gedaan heeft.Wat was je vraag ook alweer?

de kleine dingen, echt onschuldig, van ik was zo laat thuis maar hij was zo laat thuis, of dat heb ik gister gedaan terwijl hij dat niet gedaan heeft.

Die moeten wel geschrokken zijn toen jij er ineens stond, en jij ook... Ken je zijn ex? Of heeft hij je daar verteld dat "zij" z'n ex is/ was? Ik geloof dat mijn vertrouwen na zoiets ook niet meer optimaal zou zijn. Zou bijna adviseren om die avond toch maar eens langs te gaan, of hem te verassen met een onbijtje

Maar wat denk je er zelf van? Wat zijn de kleine dingen waarover hij niet de waarheid spreekt? Kan hij niet gewoon duidelijker zijn over dat feestje? En wie zijn die vrienden op dat dating-forum, weet jij dat?

Ik heb ook een ex, waar ik heel goed mee bevriend ben. Er is niets meer tussen ons, behalve een hechte vriendschap. Maar toch, als ik nu met hem op vakantie zou gaan, wordt er in ieder geval aangeraakt en misschien wel meer. En hij is zo'n goede vriend van me, dat als we samen uit de gate zouden komen en zijn nieuwe scharrel staat daar. Goh ja, dan zou ik hem eerlijk gezegd ook niet in een rotpositie brengen.....
Over die ex; mij zou het niet eens zoveel uitmaken dat ie met ex op vakantie gaat, maar wel dat ie het nodig vindt om daar niet eerlijk over te zijn. Of geef jij hem een reden om te liegen, bijvoorbeeld onterechte jaloersheid en boos worden als ie wel eerlijk verteld hoe laat het is geworden?
Sorry hoor, maar ik zeg: stoppen hiermee. Uit alles wat je schrijft maak ik op dat deze jongen niet eerlijk tegen je is!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven