Hoe veilig is de pil

27-07-2018 01:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een vraag ik heb al paar keer sex gehad met mijn nieuwe vriend en is de pil wel veilig. Kan iemand daar mij een antwoord op geven
Waarom ben je de pil gaan slikken als je niet weet wat je ervan kan verwachten?

Wat zei de arts die hem voorschreef daarover, of de bijsluiter?
99%
Ik hoop wel dat jullie ook een condoom gebruikt hebben? Heeft je moeder dat niet verteld? DD double dutch. De pil beschermt niet tegen geslachtsziekten. En geloof hem niet op zn mooie ogen dat hij t nog nooit met een ander gedaan heeft. Want als hij bij jou geen condoom gebruikt, deed hij dat ook bij die andere meisjes niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Sophiever schreef:
27-07-2018 01:47
99%
mits bij perfect gebruik
Lenn12345 schreef:
27-07-2018 01:44

+1
je hebt wel snel een nieuwe vriend trouwens zeg
Pinda-Kaas schreef:
27-07-2018 01:50
Dat ook. Begin juni is je man overleden en 6 weken later lig je alweer met een ander te krikken?
ik geef mn bek ook maar een douw
Lenn12345 schreef:
27-07-2018 01:44

Om dat ik te vaak ongesteld werd in een maand
Madeliefjees schreef:
27-07-2018 01:48
Ik hoop wel dat jullie ook een condoom gebruikt hebben? Heeft je moeder dat niet verteld? DD double dutch. De pil beschermt niet tegen geslachtsziekten. En geloof hem niet op zn mooie ogen dat hij t nog nooit met een ander gedaan heeft. Want als hij bij jou geen condoom gebruikt, deed hij dat ook bij die andere meisjes niet.
Nee we hebben geen condoom gebruikt
Pinda-Kaas schreef:
27-07-2018 01:50
Ja klopt mijn man had altijd gezegd je moet veder gaan en niet in blijven hangen tuurlijk mis ik me man ook wel maar in mei is mijn man overleden
Madeliefjees schreef:
27-07-2018 01:52
Dat ook. Begin juni is je man overleden en 6 weken later lig je alweer met een ander te krikken?
Mijn man is 30 mei overleden en mijn man heeft altijd gezegd je moet niet alleen blijven wel veder gaan met jou leven als ik er niet meer ben
Tuurlijk.
wat fijn toch dat we kunnen loepen
Tessa2000 schreef:
27-07-2018 02:47
Waarom dan de vraag hoe veilig de pil is, je gebruikt immers condooms, o nee toch niet. Maar je gebruikt hem dus niet om te voorkomen dat je zwanger wordt. Toch regelmatig innemen, niet vergeten anders werkt hij ook niet goed tegen het ongesteld worden.

Gebruik sowieso condooms, neem die pil elke dag rond dezelfde tijd in (wekkertje in je mobiel ter herinnering?) dan ga ik je nu even loepen, sorry maar ik ben nu wel benieuwd naar je liefdesleven.
Heb ik altijd rond volle maan en als het te warm is om te slapen.

Edit: goh je hebt een hoop meegemaakt zeg, nog geen 2 maanden geleden je man suicide gepleegd, ruzies en bedreigingen een mens zou van minder knettergek worden..
Gelukkig dat hij wilde dat je verder ging met je leven (geen afscheidsbrief, hij liet een kaartje achter dat hij oud met je wilde worden, bijzonder... alsof hij plots helemaal omdraaide!).

Nou, je gaat als een trein, je man zou trots op je zijn. Dit is pas verdergaan met je leven en vol gas ook. You go girl, neem die pil en gebruik voortaan condooms erbij want een druiper zit in een klein hoekje a.h.w.
Dat zou je man vast niet gewild hebben. Have fun en fijn dat je je leven zo razendsnel weer opgepakt hebt. Knap hoor!
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 04:43
Reden: edit
34.78% gewijzigd
Binnen 2 maanden met een nieuwe vriend liggen krikken (zonder condoom!) is toch niet helemaal mijn definitie van "doorgaan met je leven".
En op basis van je vraag had ik je een stuk jonger ingeschat, dit hoor je toch te weten als volwassen vrouw?
Tessa2000 schreef:
27-07-2018 02:47
En toen had je niet iets van "Hee, dit is ook een anticonceptiemiddel en ik ben seksueel actief met mijn nieuwe vriend, laat ik eens gaan lezen."

Leestips:
-de bijsluiter
-het internet
-een biologieboek voor de onderbouw van de middelbare school
badmuts111 schreef:
27-07-2018 06:46
Binnen 2 maanden met een nieuwe vriend liggen krikken (zonder condoom!) is toch niet helemaal mijn definitie van "doorgaan met je leven".
En op basis van je vraag had ik je een stuk jonger ingeschat, dit hoor je toch te weten als volwassen vrouw?
Al doet ze het met een heel waterpoloteam in het kader van de verwerking, uit algehele geilheid of uit verveling, er is geen enkele reden om haar te veroordelen omdat ze het met een andere volwassene doet omdat ze er zin an heb.

Het probleem is dat het überdom is om niet eens te weten wat je in je lijf stopt en het missen van het vermogen om dat zelf op te zoeken. Voor sommige mensen zou het vrijbewijs uitgevonden mogen worden. Als je te simpel bent om dit soort dingen te overzien, dan geen seks.
badmuts111 schreef:
27-07-2018 06:46
Ik geloof erg weinig van dit verhaal.

Als je niet weet hoe voorbehoedsmiddelen (en google) werken, ben je ook niet klaar voor seks.
En om de vraag te beantwoorden: de betrouwbaarheid van de pil hangt volledig af van de stiptheid van de pil-innemer.
Tessa2000 schreef:
27-07-2018 02:53
Mijn man is 30 mei overleden en mijn man heeft altijd gezegd je moet niet alleen blijven wel veder gaan met jou leven als ik er niet meer ben
Gecondoleerd.
Knap dat je dit kan.
Veel mensen zitten na 2 maanden op hun dieptepunt van rouw.
Eenmaal op het ViVa forum is de pil niet zo betrouwbaar meer ;-). Dus zeker ook condoom gebruiken als je geen kinderen wilt.
Dahlia74 schreef:
27-07-2018 09:20
Eenmaal op het ViVa forum is de pil niet zo betrouwbaar meer ;-). Dus zeker ook condoom gebruiken als je geen kinderen wilt.
Dankjewel
Het is misschien al te laat voor
Dat ik al zwanger ben. Ga zwangerschaptest doen maar
:facepalm:
Tessa2000 schreef:
28-07-2018 03:17
Dankjewel
Het is misschien al te laat voor
Dat ik al zwanger ben. Ga zwangerschaptest doen maar
Morgen? Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten je stelt ons toch wel even gerust als je ziet: gelukkig maar, niet zwanger.
Heb je je eerste strip van de pil al op en had je nu ongesteld moeten worden, vertel ik vind het altijd zó spannend deze topics.

Waar hoop je op en ga je meteen om 9 uur een test halen? Niet plassen voor je die test in huis hebt, gewoon ophouden want je hebt ochtendurine nodig. Half 10 de uitslag online ok?
Delhi23 schreef:
27-07-2018 09:16
Veel mensen zitten na 2 maanden op hun dieptepunt van rouw.
Mijn ervaring is dat ik na twee maanden nog lamgeslagen op de bank zat. Het eerste jaar is het vaak puur overleven. Het tweede jaar, als alle eerste keren geweest zijn, dan wordt het heftig.

Of dit verhaal waar is of niet, ik kan het niet zeggen. Met twee maanden moest ik echt nog niet aan seks met een ander denken. Maar binnen het half jaar wel. Noem het even ontsnappen uit de nachtmerrie, je even weer geliefd willen voelen. Het zegt dan ook niets over de liefde voor je overleden partner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven