hoe versier ik de buurman

26-11-2023 01:30 2634 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een beetje verliefd op mijn buurman. Weet alleen niet wat hij van mij vindt. Ik wil wel een move maken maar weet niet zo goed hoe.
Ik heb nog nooit een relatie gehad.

Misschien kan ik het wat 'veiliger' aanpakken en een mooie kerstkaart in de brievenbus doen, maar wat zet ik er dan in?

Hij is echt een heel leuk exemplaar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet handig. Als het “ uit” is blijf je hem tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Slingers, ballen, engelenhaar, chocoladekransjes, een piek...
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blckcffee schreef:
26-11-2023 02:03
Slingers, ballen, engelenhaar, chocoladekransjes, een piek...

Die piek en ballen heeft hij wel :>
Alle reacties Link kopieren Quote
Van engelenhaar krijg je wel de kriebels, maar de verkeerde.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Aantrekkelijke mannen zijn erg in trek dus je zal een van de velen zijn die wel een beschuitje met hem zouden willen eten. En dat weet hij onderhand wel dus hij zal kieskeurig zijn.

PS: je bestudeert zijn gedrag vanuit de verte en dan zie je vanzelf wel waar hij geïnteresseerd in is. Zoek naar overeenkomsten tussen jullie en dat wordt dan je insteek voor toenadering.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
26-11-2023 06:48
Aantrekkelijke mannen zijn erg in trek dus je zal een van de velen zijn die wel een beschuitje met hem zouden willen eten. En dat weet hij onderhand wel dus hij zal kieskeurig zijn.

PS: je bestudeert zijn gedrag vanuit de verte en dan zie je vanzelf wel waar hij geïnteresseerd in is. Zoek naar overeenkomsten tussen jullie en dat wordt dan je insteek voor toenadering.
Wie weet hoe aantrekkelijk to is.
Wees gewoon jezelf to.
Er bestaan ook gewoon lieverds die single zijn hoor. Het zijn niet allemaal players en de regel: als ze nog over zijn is er wat mee is niet altijd toepasbaar.
Leuk kaartje in de bus met een uitnodiging, en je app nummer, voor een kop koffie zou ik doen, maar ik ben dan niet subtiel en al oud.
Als hij niet reageert is het prima, wel een reactie is leuk meegenomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk, zo'n topic :popcorn:

Weet je zeker dat hij single is?

Bij hem aankloppen om iets te lenen? Fietspomp ofzo? En dan kletspraatje maken en een ingangetje zoeken?

Hou ons aub op de hoogte!
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Socks schreef:
26-11-2023 01:42
Niet handig. Als het “ uit” is blijf je hem tegenkomen.
Ja want zo denken helpt wel voor een leuk leven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die kerstkaart vind ik eigenlijk wel een goeie. Schrijf er iets op als "heb je zin om samen een gluhwein te drinken, stuur me even een appje of bel even bij me aan".
Veel liefde gewenst!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja leuk idee die kerstkaart! Ik zou denk ik een paar hartjes om de kerstwens heen tekenen en eindigen met 'liefs van je buurvrouw van nr. 32' Maar ik ben ook een beetje kinderachtig hoor en ws is het te subtiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Perzikthee schreef:
26-11-2023 07:42
Ja want zo denken helpt wel voor een leuk leven.

Qua buurmannen denk ik ook zo, net als schoolpleinvaders. Voor mij beide een no-go
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Alle reacties Link kopieren Quote
"heb je zin om samen een gluhwein te drinken, stuur me even een appje of bel even bij me aan" vindt ik een goeie.
Ik zou wel iets meer de grens opzoeken, wij mannen zijn niet zo van de subtiele hints :-|

Dus :
"heb je zin om samen een avondje gluhwein te drinken, stuur me even een appje of bel even bij me aan, Xxx kus je buurvrouw". :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar ontopic, ik zou hem perongeluk tegen komen. Gooi je vuilniszak om 18.00 weg als hij dan elke avond thuis komt bv
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
26-11-2023 07:56
Die kerstkaart vind ik eigenlijk wel een goeie. Schrijf er iets op als "heb je zin om samen een gluhwein te drinken, stuur me even een appje of bel even bij me aan".
Veel liefde gewenst!
Ja? Bij alleen deze tekst zou ik denken dat de buurvrouw dit zo naar alle buren zo geschreven heeft en er dus niet op reageren.. of iig niet veel bij denken en verwachten dat ik in een buurt-theekransje terechtkom als ik het aanbod aanneem.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iets lenen en een babbeltje maken om te kijken of hij echt zo leuk is als je denkt.
En daarna vragen of hij een keer koffie komt drinken omdat je het leuk vindt hem beter te leren kennen.
Dat laatste kan ook via een kerstkaart zoals al eerder voorgesteld werd.
Heel leuk en stoer dat je ondanks je weinige ervaring initiatief wilt nemen.

Succes en hopelijk schiet Cupido raak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iets beginnen met de buurman is nooit slim.
Alle reacties Link kopieren Quote
Barnsteen schreef:
26-11-2023 08:13
Ja? Bij alleen deze tekst zou ik denken dat de buurvrouw dit zo naar alle buren zo geschreven heeft en er dus niet op reageren.. of iig niet veel bij denken en verwachten dat ik in een buurt-theekransje terechtkom als ik het aanbod aanneem.
Ik zou dat zelf ook juist bewust doen, want zou op een ongedwongen manier willen onderzoeken of er meer in zit. Dus niet meteen hartjes ed sturen, maar gewoon een gezellige uitnodiging. Dan zie je wel of hij daar ook zin in heeft en of hij wel echt zo leuk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
monsieurf schreef:
26-11-2023 08:10
"heb je zin om samen een gluhwein te drinken, stuur me even een appje of bel even bij me aan" vindt ik een goeie.
Ik zou wel iets meer de grens opzoeken, wij mannen zijn niet zo van de subtiele hints :-|

Dus :
"heb je zin om samen een avondje gluhwein te drinken, stuur me even een appje of bel even bij me aan, Xxx kus je buurvrouw". :cheer:
Is dit gebiedende wijs voor de buurman? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je hem tegen komt maak je een praatje en vraag je of hij een keer koffie komt drinken.
En als ie dat doet bespring je hem!
En als dat gezellig is zeg je dat je het heeeeeel leuk vond en spreek je nog een keer af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
26-11-2023 08:34
Iets beginnen met de buurman is nooit slim.
Je woont wel lekker dichtbij :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
26-11-2023 09:03
Je woont wel lekker dichtbij :lol:
Totdat het mis gaat kan je, je buurman horen seksen met zijn rebound.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
26-11-2023 09:05
Totdat het mis gaat kan je, je buurman horen seksen met zijn rebound.
Ja dat is het risico :rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
26-11-2023 09:05
Totdat het mis gaat kan je, je buurman horen seksen met zijn rebound.
Tja life goes on hè?! Ik zou het risico wel willen lopen als ik hem echt super leuk zou vinden.

On topic: ik zou hem gewoon vragen of hij zin heeft om een keer wat bij mij te komen drinken. Maar ik ben daar vrij forward in.
Kijk weet je wat het ook is, mannen snappen die subtiele hints vaak niet. Dan kan het dus heel lang gaan duren terwijl hij jou misschien ook hartstikke ziet zitten.

Wel leuk dit, hou je ons op de hoogte TO?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
26-11-2023 09:05
Totdat het mis gaat kan je, je buurman horen seksen met zijn rebound.

Nou als ze dat hoort kan ze het beter uitmaken natuurlijk.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven