Hoe win ik mijn vrouw terug?

26-05-2011 07:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal jaar huwelijk en een kleine van 2 jaar heeft mijn vrouw aangegeven dat ze niet meer van me houdt.Hoe win ik haar terug? Er is niks voorgevallen maar door de tijd heen is veel aandacht gaan zitten in ons kleintje. Naar mijn idee heb ik haar daar een beetje mee verwaarloost, maar dat is andersom net zo. Heeft iemand raad voor mij?
Frankie, ik vind je nogal fel reageren, TO geeft aan zijn vrouw verwaarloost te hebben na komst van een kleintje, wellicht is zijn vrouw ook teveel opgegaan in het kind. Dingen en de relatie veranderen bij komst van een baby, zal dus waarschijnlijk aan beide kanten iets misgegaan zijn.

Arnold, goed om te horen, succes!
herkenbaar. Zie mijn eerdere post. Het is om te keren, vrij makkelijk zelfs. Praten, eerlijk zijn, gevoelens delen zijn zo'n beetje de keywords...check maar eens www.huwelijkscrisis.blogspot.com

Succes ermee, het kan zeker lukken!
quote:Frankie33 schreef op 28 mei 2011 @ 18:56:

Jij moet wel verdomde ongeinteresseerd zijn geweest in je vrouw en je kind. En dat ook nog durven uitleggen als wederzijds geen interesse voor elkaar. Het is ook jouw kind! Ik geef haar groot gelijk dat ze je uitbraakt.

Als ik ernaast zit, dan moet je eens wat meer uitleg komen geven. Maar ik denk niet dat ik ernaast zit.

Jammer dat je en passant een kind hebt gemaakt.Jij moet wel verdomde gefrustreerd zijn om een reactie als dit te geven op de OP.... En echt heel ongepast om dan ook nog eens die sneer te geven over het krijgen van een kind van TO. Bij een groot deel van de ouders is dat een dusdanige verandering die behoorlijk wat teweeg brengt. TO komt hier voor advies, raad, hulp om met de daarmee gepaarde problemen om te gaan en daar draagt jouw post niet echt aan bij.
quote:StabiloBoss schreef op 26 mei 2011 @ 08:42:

Grappig hoe mensen hier meteen projecteren. Hij zal wel niets in huis doen, hij zal wel met vrienden gaan stappen.

We hebben geen idee waarom ze niet meer wil. Hij ook niet.

En dat hoeft niet zijn schuld te zijn. Vrouw kan wel helemaal niet hebben laten blijken dat ze niet gelukkig was.

T.O. het enige dat je kan doen is proberen te achterhalen wat het probleem is. Waarom ze weg wil en dat veranderen. Verder kun je nadenken over hoe je was toen jullie verliefd werden en weer proberen die man te zijn. Van die man hield ze wel blijkbaar.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het lukt.
quote:arnold103 schreef op 30 mei 2011 @ 15:42:

Toch vreemd dat sommigen mij zo veroordelen zonder feiten te kennen. Ik werk full-time maar om de week zorg ik een dag voor onze zoon. Door de weeks is mijn vrouw door haar gezondheidsproblemen vaak erg moe of ziekelijk, waardoor ik 's-avonds ook veel voor hem zorg. Daarnaast doe ik ook veel in het huishouden. Wassen ,stofzuigen, de tuin, poetsen e.d. We hebben om daar geen ruzies over te krijgen zelfs een taakverdeling in gemaakt. We hebben de laatste tijd weinig echt samen gedaan, misschien zit daar wel de kern van het probleem bedenk ik als ik jullie reacties zo lees. alleen maar bezig met opvoeden en huishouden breekt je ook op. Ze geeft me inmiddels nog 1 kans. Ik probeer meer te luisteren, haar te verrassen met een cadeautje of uitje. Hopelijk dat dat helpt.en hoeveel moeite gaat zij voor jou doen?
quote:Crazyinlovee schreef op 30 mei 2011 @ 15:52:

Fijn dat je nog een kans hebt gekregen, succes arnold!

Veel praten met je vrouw over jullie problemen op dit moment, laat zien dat je haar serieus neemt en er wat aan wil doen samen....En vraag je af wat je zelf wil in je relatie, zodat zij ook moeite kan doen.
quote:ritmeester schreef op 30 mei 2011 @ 16:11:

[...]

en hoeveel moeite gaat zij voor jou doen?ZEER sterk punt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven