Hoe zeg je ?

23-04-2021 12:54 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een site contact met een man. De gesprekken zijn leuk. Maar ik ben zo afgeknapt op zijn foto....

Ik weet het is misschien een beetje kortzichtig van me. Maar ik heb totaal geen aantrekkingskracht en dat vind ik toch wel belangrijk om af te spreken. Ook al zijn de gesprekken op app prima.

Maar hoe zeg ik nu dat ik het niet zie zitten om af te spreken?

Ik kan niet meer reageren, maar dat is niet echt mijn ding. Dat vind ik ook niet leuk als ze dat bij mij doen.

Hoe zouden jullie dit doen?
Ja moeilijke.

Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.
Gewoon netjes.

Ik zie af van de date ( mits die er al is afgesproken). En anders minder met hem gaan praten/chatten/berichtjes tikken.
Laat je het dood bloeden langzaam.


Of doe eens gek en drink samen een koffie, klets wat en kijk of je hem live ook niets vindt. En zeg je dan dat je niet verder wil daten omdat je de klik miste.

Je kan zo moeilijk maken als je zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Henk en roeli, dat vind ik wel heel netjes. Denk dat ik het zo ga brengen!
Luci_Mster2 schreef:
23-04-2021 12:57
Gewoon netjes.

Ik zie af van de date ( mits die er al is afgesproken). En anders minder met hem gaan praten/chatten/berichtjes tikken.
Laat je het dood bloeden langzaam.


Of doe eens gek en drink samen een koffie, klets wat en kijk of je hem live ook niets vindt. En zeg je dan dat je niet verder wil daten omdat je de klik miste.

Je kan zo moeilijk maken als je zelf wil.

Dat vind ik een goeie, en misschien kunnen jullie heel goed met elkaar overweg maar mist hij ook dat ene bij jou ( na de daadwerkelijke date )
Alle reacties Link kopieren
Mensen kunnen heel anders zijn dan op de foto soms. Je kan het wellicht nog proberen. Anders gewoon netjes zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag eens een andere foto om te kijken of de profielfoto echt slecht was of spreek af een keertje te videobellen of om koffie te drinken om in te zien of je idd niks van aantrekking voelt, dan daarna gewoon beleefd zeggen dat je helaas de klik niet voelt
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook weet zo. Soms is het een hele leuke foto maar valt het in het echt tegen. Andersom kan dat natuurlijk ook.

Maar, denk dat hij er echt zo uitziet. Verschillende foto's en bijna allemaal hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Sorry huppeldepup, gezien je foto’s ben je echt mijn type niet.
Succes verder groeten Missy
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
missy-81 schreef:
23-04-2021 13:03
Dat is ook weet zo. Soms is het een hele leuke foto maar valt het in het echt tegen. Andersom kan dat natuurlijk ook.

Maar, denk dat hij er echt zo uitziet. Verschillende foto's en bijna allemaal hetzelfde.
Waarschijnlijk een hele domme vraag van mij maar had je de foto's dan niet eerst gezien voor dat je ging chatten?
Alle reacties Link kopieren
Als je echt zeker weet dat je het er niet op kunt (..) dan kun je ook het volgende doen:
Stuur hem een berichtje dat je geheel onverwacht een leuke man hebt ontmoet tijdens je dagelijkse wandeling en dat het zo goed klikte dat je dit verder wil uitzoeken en je niet houdt van meerdere dates tegelijk.
kes49240 schreef:
23-04-2021 13:12
Waarschijnlijk een hele domme vraag van mij maar had je de foto's dan niet eerst gezien voor dat je ging chatten?
Nee hoor, helemaal geen domme vraag.
Lorrelies schreef:
23-04-2021 13:11
Sorry huppeldepup, gezien je foto’s ben je echt mijn type niet.
Succes verder groeten Missy
Dat is wel hard, op zo'n manier ga je slordig om met de gevoelens van een ander.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 13:13
Dat is wel hard, op zo'n manier ga je slordig om met de gevoelens van een ander.
Ik zie dat anders, als je elkaar nog niet gezien hebt. Je hoeft niet alles leuk te vinden en sommige dingen passen nou eenmaal niet bij je.
Ik ben wel eens aangesproken door een kerel met een peuk tussen zijn tanden , vol tatoeages bril halverwege zijn voorhoofd en een vechthond ernaast.
Nou gezien je foto’s ben je echt type niet.... niks hard of gevoelloos aan
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
23-04-2021 13:17
Ik zie dat anders, als je elkaar nog niet gezien hebt. Je hoeft niet alles leuk te vinden en sommige dingen passen nou eenmaal niet bij je.
Ik ben wel eens aangesproken door een kerel met een peuk tussen zijn tanden , vol tatoeages bril halverwege zijn voorhoofd en een vechthond ernaast.
Nou gezien je foto’s ben je echt type niet.... niks hard of gevoelloos aan
Maar dan ga je toch ook niet eerst leuk chatten enzo?
Lorrelies schreef:
23-04-2021 13:17
Ik zie dat anders, als je elkaar nog niet gezien hebt. Je hoeft niet alles leuk te vinden en sommige dingen passen nou eenmaal niet bij je.
Ik ben wel eens aangesproken door een kerel met een peuk tussen zijn tanden , vol tatoeages bril halverwege zijn voorhoofd en een vechthond ernaast.
Nou gezien je foto’s ben je echt type niet.... niks hard of gevoelloos aan
In dat licht, je voorbeeld lijkt me er ook wel eentje die dergelijk kritiek kan hebben.
Bij TO dacht ik niet direct aan een Satudarahmember :)
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
23-04-2021 13:12
Waarschijnlijk een hele domme vraag van mij maar had je de foto's dan niet eerst gezien voor dat je ging chatten?
Helemaal geen domme vraag. Was ook de eerste vraag die in mij opkwam.
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 12:57
Ja moeilijke.

Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.
X-D
Alle reacties Link kopieren
missy-81 schreef:
23-04-2021 13:03
Dat is ook weet zo. Soms is het een hele leuke foto maar valt het in het echt tegen. Andersom kan dat natuurlijk ook.

Maar, denk dat hij er echt zo uitziet. Verschillende foto's en bijna allemaal hetzelfde.

Sommige mensen staan gewoon echt nooit goed op een foto, ook al zijn het hele mooie mensen.

Mijn vriend en heb ik in het verre verleden ooit maanden gemaild voordat we in het echt afspraken. We woonden toen op 2 verschillende continenten. Ik werd niet echt warm van zijn foto's, totaal mijn type niet. Geen visuele vonk, etc etc. Maar de klik was er zeker.

Toen we elkaar ontmoetten, was er wel degelijk een vonk En zijn ondertussen al weer bijna 20 jaar heel gelukkig samen. Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat wanneer we elkaar in een kroeg waren tegen gekomen, we door gelopen zouden zijn. Ik ben totaal iets anders dan zijn vorige vriendinnen en niet het type waar hij normaal op viel. En anderom.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Iedereen is aantrekkelijk zolang je ze maar leuk genoeg vindt. Ik zou afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Beste Jan, onze gesprekken zijn leuk en je lijkt me een aardige man, maar ik wel meer voelen voordat ik met iemand ga daten. Eerlijk gezegd is dat gevoel tijdens ons contact niet ontstaan, dus ik wil het graag hierbij laten.
Alle reacties Link kopieren
Aantrekkingskracht is in het begin toch vooral lichamelijk dus schaam je niet om het gewoon hierbij te laten. Ik vind je heel netjes als je dat het hem even laten weten en dan hoef je niet zijn uiterlijk er bij te halen :)
Alle reacties Link kopieren
Knuddestudder schreef:
23-04-2021 13:44
Beste Jan, onze gesprekken zijn leuk en je lijkt me een aardige man, maar ik wel meer voelen voordat ik met iemand ga daten. Eerlijk gezegd is dat gevoel tijdens ons contact niet ontstaan, dus ik wil het graag hierbij laten.
Dit. Lijkt mij netjes en prima.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 13:13
Dat is wel hard, op zo'n manier ga je slordig om met de gevoelens van een ander.
Het is misschien niet zo gebruikelijk maar zijn gevoelens hebben niets met zijn uiterlijk te maken, hij kan zichzelf niet veranderen en het is ook de échte reden. Het is eigenlijk wel zo eerlijk als ik er wat langer over nadenk.
Pioen00 schreef:
23-04-2021 13:50
Het is misschien niet zo gebruikelijk maar zijn gevoelens hebben niets met zijn uiterlijk te maken, hij kan zichzelf niet veranderen en het is ook de échte reden. Het is eigenlijk wel zo eerlijk als ik er wat langer over nadenk.
Wat heeft die man met eerlijkheid te maken als ze elkaar toch nooit meer zien. Zo'n deukje in het ego veroorzaken hoeft niet, dat valt prima op een nette manier te omzeilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven