hoeveel euro geef je bij een bruiloft?

zaterdag 25 juli 2009 om 15:30
Er zijn hier al vele topics jee voorgegaan: kijk eens hier http://www.viva.nl/zoeken ... eld+bruiloft+envelop#1057
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

zaterdag 25 juli 2009 om 15:37
quote:Lones schreef op 25 juli 2009 @ 15:30:
Ja, dat dachten wij ook, 30 euro totaal ofzo.
Ik had zelf ook wel zoiets van "moet ik hier wel mee naartoe als ik deze mensen niet ken", maar de uitnodiging is toch echt aan ons samen gericht en mijn vriend (die een broertje dood heeft aan bruiloften) vindt het wel leuker als ik ook mee ga.gewoon beiden niet gaan dan dus
Ja, dat dachten wij ook, 30 euro totaal ofzo.
Ik had zelf ook wel zoiets van "moet ik hier wel mee naartoe als ik deze mensen niet ken", maar de uitnodiging is toch echt aan ons samen gericht en mijn vriend (die een broertje dood heeft aan bruiloften) vindt het wel leuker als ik ook mee ga.gewoon beiden niet gaan dan dus
zaterdag 25 juli 2009 om 15:44
Als jullie geen zin hebben, zouden jullie in deze situatie (alleen collega's, jij kent ze niet, vriend houdt niet van bruiloften) niet hoeven gaan. Netjes afzeggen, op huwelijksdag een leuke kaart en klaar.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

zaterdag 25 juli 2009 om 23:51
Je zou het idd ook als een leuke gelegenheid zien om zijn collega's te leren kennen, dat kan toch ook heel gezellig zijn? Dan ben je vast ook niet de enige daar die verder niemand kent. Verder denk ik dat je vaak zelf je eigen feestje maakt. Als je er al met zo'n instelling naartoe gaat, wordt het nooit wat... of kan het igg nooit slechter zijn dan je dacht, toch?