hoeveel euro geef je bij een bruiloft?

25-07-2009 15:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
15 euro p/p zou ik voor zo'n gelegenheid meer dan genoeg vinden, overigens zou ik dus niet mee gaan als het om 'n kennis van je vriend gaat
Er zijn hier al vele topics jee voorgegaan: kijk eens hier http://www.viva.nl/zoeken ... eld+bruiloft+envelop#1057
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
-
-
quote:Lones schreef op 25 juli 2009 @ 15:30:

Ja, dat dachten wij ook, 30 euro totaal ofzo.

Ik had zelf ook wel zoiets van "moet ik hier wel mee naartoe als ik deze mensen niet ken", maar de uitnodiging is toch echt aan ons samen gericht en mijn vriend (die een broertje dood heeft aan bruiloften) vindt het wel leuker als ik ook mee ga.gewoon beiden niet gaan dan dus
Als jullie geen zin hebben, zouden jullie in deze situatie (alleen collega's, jij kent ze niet, vriend houdt niet van bruiloften) niet hoeven gaan. Netjes afzeggen, op huwelijksdag een leuke kaart en klaar.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
-
nee, want ik doe niet aan verplichte nummertjes dus ik zeg gewoon eerlijk dat ik niet naar zo'n feestje kom en stuur gewoon 'n kaartje
Mijn vriend is laatst meegeweest naar een bruiloft van een collega van mij, die hij niet kende. Hij vond het uit heel leuk om ook mijn andere collega's nu eens in het echt te zien.

(20 euro gegeven voor een gemeenschappelijk cadeau)
Mijn moeder ging vroeger heel vaak mee naar bruiloften van mensen die ze niet kenden (klanten van mijn vader) en het kwam weleens voor dat ze zelfs alleen ging / daar zat omdat mijn vader weggeroepen werd. Ik vind het dus niet gek.
Je zou het idd ook als een leuke gelegenheid zien om zijn collega's te leren kennen, dat kan toch ook heel gezellig zijn? Dan ben je vast ook niet de enige daar die verder niemand kent. Verder denk ik dat je vaak zelf je eigen feestje maakt. Als je er al met zo'n instelling naartoe gaat, wordt het nooit wat... of kan het igg nooit slechter zijn dan je dacht, toch?
Ik denk doorgaans: zij willen graag dat ik kom, ik heb zin in 'n feestje. Win-winsituatie.

Over dat geld lopen de meningen vaak enorm uiteen. Ik overleg vaak even met andere collega's of kennissen die ook gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven