Hond ringdrager

14-06-2009 21:56 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn broer gaat binnenkort trouwen en wij willen als verrassing voor hem de ringen laten dragen door onze (vorige) hond Ik heb alleen geen idee hoe dit te organiseren. Kussentjes die aan haar rug/buik moeten worden bevestigd o.i.d. haalt ze er direct af, ben ik bang. Het handigst lijkt me een halsband met daaraan een doosje met de ringen, omdat ze aan een halsband gewend is en die er niet af zal krabben.

Is er iemand die dit ook heeft gedaan of heeft iemand een idee hoe zo'n doosje te bevestigen aan een halsband of heeft iemand een ander idee hoe een hond aan de dag kan deelnemen?

Ik ben benieuwd naar de reacties!
Brrr wat een vreselijk idee. Ik zeg: niet doen!
Ik ben dol op de Japanse keuken, maar vraag toch ook geen Teppanyaki chef om ringdrager te zijn?

Bij deze hond is het niet helemaal goed gegaan.
Cum non tum age
lol@ IvyRosa en Noa
Sta je daar in je trouwjurk bij het altaar in de stront te roeren omdat vorige (?!) hond de ringen fijn heeft opgegeten. Een trouwdag om nooit te vergeten....
quote:MissMara schreef op 14 juni 2009 @ 23:22:

Ik ben dol op de Japanse keuken, maar vraag toch ook geen Teppanyaki chef om ringdrager te zijn?
Ik ben dol op tequila....wie moet ik de ringen laten dragen dan? Een willekeurige Mexicaan?
quote:minny schreef op 14 juni 2009 @ 23:26:

Ik ben dol op tequila....wie moet ik de ringen laten dragen dan? Een willekeurige Mexicaan?Jij haalt het altaar niet eens, dan zijn je benen al onder je uit getrapt
Er van uitgaande dat ik uberhaupt nuchter genoeg ben om te lopen...

Wat is een vorige hond?

De hond voor de huidige Min.
quote:minny schreef op 14 juni 2009 @ 23:31:

Wat is een vorige hond?

Een hond die eerst van haar moeder was en die er geen plek meer voor had. Toen heeft ze hem zelf in huis genomen (in een heel duur hondenhok in de tuin) en blijkbaar is dat ook niet goed gegaan.
TO kan je kat de ringen niet dragen?
En waarom je vorige hond en niet je huidige? Wat is er mis met je huidige hond dat de vorige toch nog voorkeur geniet? En is de huidige eigenaar van jouw vorige hond het daarmee eens? Of is de vorige eigenaar van je huidige hond het er niet mee eens en ga je daarom toestemming vragen aan de huidige eigenaar van je vorige hond?
De huidige hond kleurt niet bij de jurk denk ik.
Andere jurk dan!

Je gaat m toch wel een smoking aantrekken en een hoge hoed aan zijn oren vastnieten, anders valt het er af, toch TO?
Hier passen de ringen wel in dacht ik, en nog n drankje voor onderweg, sigaretten tegen de zenuwen, schone onderbroek enz.

De kleur zal wel niet matchend zijn bij de jurk maar dan huurt ze maar n andere jurk hoor.

plaatje wil niet, dan maar linkje
Walgelijk Mamalief, in 1 woord walgelijk
hey, TO vroeg tips dus zoek ik die!

Walgelijk is het hele idee al dus de oplossingen niet veel minder.
hier is de hond ook ringdrager maar dan op een andere manier.
Het lijkt mij wel een leuk idee, maar de vraag is natuurlijk: wat denk je dat het bruidspaar ervan vindt?
Wow Minny, dat ziet er echt wel koddig uit!

Zo wil ik ook wel n hondje op mijn nooit-te-gaan-gebeuren trouwdag!
Heb even onder het vergrootglaasje gekeken, maar volgens mij heeft TO sowieso ietwat wereldvreemde ideeen over honden.
Ja, dat vind ik echt.
Ja, en die oren zijn zo discreet aan die hoed geniet dat je het niet eens ziet! Dat is pas klasse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven