Hopeloze romanticus
dinsdag 27 februari 2018 om 14:26
dinsdag 27 februari 2018 om 14:41
Madeliefjees schreef: ↑27-02-2018 14:34Uitmaken, dan word het een dag die ze nooit meer vergeet.....
dinsdag 27 februari 2018 om 14:44
Ik ben ook niet romantisch van mezelf, ben niet het type dat klef is en uit zichzelf hand in hand loopt e/d. Ben ik ook vaak op gewezen in relaties en tijdens het daten, best wel een dingetjeWayersize schreef: ↑27-02-2018 14:26Na 3 jaar een relatie te hebben, is het mij nog steeds niet gelukt om een romantische dag er van te maken met mijn lieve vriendin. Ik krijg bijna dagelijks te horen dat ik niet aan de romantische verwachting voldoe.
Help! Hoe kan ik haar een onvergetelijke dag bezorgen.
Je hebt het of je hebt het niet, nu kun je er natuurlijk best iets aan doen. Maar ineens een romantische dag proberen te creëren terwijl je al twee jaar geen natural Romeo bent zal waarschijnlijk erg geforceerd overkomen.
dinsdag 27 februari 2018 om 14:45
Twintig tips:
http://man-man.nl/kleine-gebaren-vrouw/
http://man-man.nl/kleine-gebaren-vrouw/
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
dinsdag 27 februari 2018 om 14:46
Jij loopt met brandende kaarsen buiten?amandelboom schreef: ↑27-02-2018 14:44Ik ben ook niet romantisch van mezelf, ben niet het type dat klef is en uit zichzelf hand in hand loopt e/d. Ben ik ook vaak op gewezen in relaties en tijdens het daten, best wel een dingetjeAls ik het wel doe komt het weer onnatuurlijk over, maar ik weet inmiddels hoe ik kaarsen aan moet steken
![]()
Da's nóg pijnlijker vasthouden voor je date...
dinsdag 27 februari 2018 om 14:59
Na drie jaar zou ze een keer moeten inzien dat jij blijkbaar niet het type bent voor spontane romantische gebaren. Het heeft dan weinig zin om erover te blijven zeuren - iedere dag nog wel! - of om iets te blijven verwachten wat er gewoon niet inzit. Als ze zo graag een romantische dag wil kan ze er ook zelf eentje organiseren. Als dat niet genoeg voor haar is, moet ze een ander zoeken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 28 februari 2018 om 11:24