Hot or not? Michael Aloni
vrijdag 30 april 2021 om 21:27
Zow!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 april 2021 om 21:29
Ik vind ze helemaal niet lelijk gemaakt in de serie?
Serie 3 valt me tegen trouwens. Maar misschien omdat we er zo lang op hebben gewacht.
Maar is hij nou homo of niet? Daar wordt steeds een beetje onduidelijk over gedaan. Maar goed, het is ook een privéaangelegenheid natuurlijk.
vrijdag 30 april 2021 om 21:33
Hij heeft een relatie met Moriya Lombrossonovaviva schreef: ↑30-04-2021 21:29Ik vind ze helemaal niet lelijk gemaakt in de serie?
Serie 3 valt me tegen trouwens. Maar misschien omdat we er zo lang op hebben gewacht.
Maar is hij nou homo of niet? Daar wordt steeds een beetje onduidelijk over gedaan. Maar goed, het is ook een privéaangelegenheid natuurlijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 30 april 2021 om 21:38
Nee, hij heeft volgens mij echt al jaren een vriendin.novaviva schreef: ↑30-04-2021 21:29Ik vind ze helemaal niet lelijk gemaakt in de serie?
Am Yisrael Chai!
vrijdag 30 april 2021 om 21:46
Dat is echt alleen het topje dat ons bereikt.WholeLottaLove schreef: ↑30-04-2021 21:45Mooie man.
Israëlische mensen/acteurs zijn vaak knap.... ook de vrouwen; Nathalie Portman, Gal Gadot.
Wat zit er in dat water?
vrijdag 30 april 2021 om 21:48
Oeh ja, van Gal Gadot haar uiterlijk was ik wel onder de indruk heb haar meteen opgezocht toen ik Wonder Woman aan het kijken was!WholeLottaLove schreef: ↑30-04-2021 21:45Mooie man.
Israëlische mensen/acteurs zijn vaak knap.... ook de vrouwen; Nathalie Portman, Gal Gadot.
Wat zit er in dat water?
vrijdag 30 april 2021 om 22:00
Oh wow, absoluut hot. In dit geval vind ik die sigaret echt geen enkel probleem.
Wel een beetje jammer dat ik me bij zulke fijne plaatjes steeds vaker afvraag of ik z’n moeder had kunnen zijn. Hoe oud is deze gast?
vrijdag 30 april 2021 om 22:02
Nee hoor, echt heel veel Israeli's zijn hot, toen ik als jonge deerne daar de eerste keer uit een vliegtuig stapte dacht ik serieus dat ik dood was gegaan en in de hemel was beland. Echt ie-de-re man die voorbij kwam was knikkende-knietjes en vlinders-in-je-buik knap.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 30 april 2021 om 22:03
Aanvankelijk vond ik hem totaal niet aantrekkelijk, maar inmiddels ook foto's van hem gezien zonder baard, en dan ziet hij er best leuk uit.
Dat heb ik sowieso wel vaak met mannen, als er een snor of baard op zit dan vind ik het helemaal niks, en als iemand zich dan een keertje goed scheert valt me ineens op dat hij toch wel een leuk hoofd heeft.
Dat heb ik sowieso wel vaak met mannen, als er een snor of baard op zit dan vind ik het helemaal niks, en als iemand zich dan een keertje goed scheert valt me ineens op dat hij toch wel een leuk hoofd heeft.
vrijdag 30 april 2021 om 22:03
vrijdag 30 april 2021 om 22:04
vrijdag 30 april 2021 om 22:05
Vind hem juist alleen leuk met gezichtshaar. Anders is hij mij te glad.3Tomaten schreef: ↑30-04-2021 22:03Aanvankelijk vond ik hem totaal niet aantrekkelijk, maar inmiddels ook foto's van hem gezien zonder baard, en dan ziet hij er best leuk uit.
vrijdag 30 april 2021 om 22:06
Israelische jonge meiden/vrouwen zijn ook zo vaak belachelijk knap en wat me altijd opvalt: heel veel vrouwen zijn wel erg slank maar dan wel met flinke jetsers, echt zo'n mannenfantasie figuur. Terwijl me in Nederland vaak opvalt dat hele slanke vrouwen meestal ook weinig borst hebben.
Ik vraag me dus ook al heel lang af wat er daar in het water zit.
Ik vraag me dus ook al heel lang af wat er daar in het water zit.
Am Yisrael Chai!