Hot or not? Michael Aloni

30-04-2021 20:59 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik de serie Shtisel heb gezien krijg ik hem niet meer uit mn hoofd. Ik vind het echt een lekker ding! Wat vinden jullie?
fashionvictim schreef:
30-04-2021 21:06
Afbeelding

Zow!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, doe mij die maar!
maze schreef:
30-04-2021 21:08
Ik vind het zo knap dat (bijna) alle acteurs uit Shtisel zo “lelijk” zijn gemaakt en als je ze dan gaat googelen zijn het dus eigenlijk hele mooie mensen
Ik vind ze helemaal niet lelijk gemaakt in de serie?

Serie 3 valt me tegen trouwens. Maar misschien omdat we er zo lang op hebben gewacht.

Maar is hij nou homo of niet? Daar wordt steeds een beetje onduidelijk over gedaan. Maar goed, het is ook een privéaangelegenheid natuurlijk.
novaviva schreef:
30-04-2021 21:29

Heb het later iets beter uitgelegd
novaviva schreef:

Serie 3 valt me tegen trouwens. Maar misschien omdat we er zo lang op hebben gewacht.

Maar is hij nou homo of niet? Daar wordt steeds een beetje onduidelijk over gedaan. Maar goed, het is ook een privéaangelegenheid natuurlijk.
Hij heeft een relatie met Moriya Lombrosso
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind niet snel een acteur erg aantrekkelijk maar deze wel. En ook nog een erg goede acteur.

Momenteel heb ik geen Netflix maar voor seizoen 3 ga ik het weer een maandje nemen.
calvijn1 schreef:
30-04-2021 21:33
Hij heeft een relatie met Moriya Lombrosso
Oh, dan zullen die verhalen wel zijn vanwege zijn rol in Out in the Dark, en omdat hij lang single was. Maar dat is inderdaad een aantal jaar geleden.
novaviva schreef:

Nee, hij heeft volgens mij echt al jaren een vriendin.
Am Yisrael Chai!
Ken hem niet maar eerste indruk is hot.
Daveotion schreef:
30-04-2021 21:44
Ken hem niet maar eerste indruk is hot.
En dan júíst als orthodox jood.
Mooie man.
Israëlische mensen/acteurs zijn vaak knap.... ook de vrouwen; Nathalie Portman, Gal Gadot.
Wat zit er in dat water?
WholeLottaLove schreef:
30-04-2021 21:45
Mooie man.
Israëlische mensen/acteurs zijn vaak knap.... ook de vrouwen; Nathalie Portman, Gal Gadot.
Wat zit er in dat water?
Dat is echt alleen het topje dat ons bereikt.
Hij lijkt een beetje op Daniël Radcliffe (Harry Potter) nou dan doe mij toch maar liever Daniel.
WholeLottaLove schreef:
30-04-2021 21:45
Mooie man.
Wat zit er in dat water?
Oeh ja, van Gal Gadot haar uiterlijk was ik wel onder de indruk heb haar meteen opgezocht toen ik Wonder Woman aan het kijken was! :)
novaviva schreef:
30-04-2021 21:46
Maar wel een mooi topje
novaviva schreef:
Dar geldt voor alle nationaliteiten, maar dan nog zijn ze knapper dan Rutger Hauer en Carice van Houten
Mumper schreef:
30-04-2021 21:51
Dar geldt voor alle nationaliteiten, maar dan nog zijn ze knapper dan Rutger Hauer en Carice van Houten
Maar van gelijk niveau als een Karen Mulder in haar hoogtijdagen en een Doutzen Kroes.
fashionvictim schreef:
30-04-2021 21:06
Afbeelding
Oh wow, absoluut hot. In dit geval vind ik die sigaret echt geen enkel probleem.

Wel een beetje jammer dat ik me bij zulke fijne plaatjes steeds vaker afvraag of ik z’n moeder had kunnen zijn. Hoe oud is deze gast?
novaviva schreef:
Nee hoor, echt heel veel Israeli's zijn hot, toen ik als jonge deerne daar de eerste keer uit een vliegtuig stapte dacht ik serieus dat ik dood was gegaan en in de hemel was beland. Echt ie-de-re man die voorbij kwam was knikkende-knietjes en vlinders-in-je-buik knap.
Am Yisrael Chai!
Aanvankelijk vond ik hem totaal niet aantrekkelijk, maar inmiddels ook foto's van hem gezien zonder baard, en dan ziet hij er best leuk uit.
Dat heb ik sowieso wel vaak met mannen, als er een snor of baard op zit dan vind ik het helemaal niks, en als iemand zich dan een keertje goed scheert valt me ineens op dat hij toch wel een leuk hoofd heeft.
Marelyse schreef:
30-04-2021 22:00
Oh wow, absoluut hot. In dit geval vind ik die sigaret echt geen enkel probleem.

Wel een beetje jammer dat ik me bij zulke fijne plaatjes steeds vaker afvraag of ik z’n moeder had kunnen zijn. Hoe oud is deze gast?
Valt mee, hij is van 1984.
Am Yisrael Chai!
Marelyse schreef:
30-04-2021 22:00

37;)
3Tomaten schreef:
30-04-2021 22:03
Aanvankelijk vond ik hem totaal niet aantrekkelijk, maar inmiddels ook foto's van hem gezien zonder baard, en dan ziet hij er best leuk uit.
Dat heb ik sowieso wel vaak met mannen, als er een snor of baard op zit dan vind ik het helemaal niks, en als iemand zich dan een keertje goed scheert valt me ineens op dat hij toch wel een leuk hoofd heeft.
Vind hem juist alleen leuk met gezichtshaar. Anders is hij mij te glad.
Israelische jonge meiden/vrouwen zijn ook zo vaak belachelijk knap en wat me altijd opvalt: heel veel vrouwen zijn wel erg slank maar dan wel met flinke jetsers, echt zo'n mannenfantasie figuur. Terwijl me in Nederland vaak opvalt dat hele slanke vrouwen meestal ook weinig borst hebben.

Ik vraag me dus ook al heel lang af wat er daar in het water zit.
Am Yisrael Chai!
Ik heb het ook met Libanon, ik ga graag naar een libanees restaurant omdat de obers net zo lekker zijn als het eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven