Hotel relatie

05-07-2017 11:09 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva-lezers,

Sinds een tijdje ben ik werkzaam in een hotel. De laatste periode bevinden in het hotel een aantal gasten die voor meerdere maanden bij ons verblijven.

In dit gezelschap bevindt zich een man die veel indruk op mij maakt, zowel qua innerlijk ala uiterlijk. Het begon met flirten en tot aan nu hebben we samen meerdere malen het bed gedeeld en geweldige vrijpartijen beleefd.
Ik ben verliefd geworden op deze man, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zou moeten. Meneer geeft zelf ook aan helemaal verliefd op mij te zijn en mij niet meer los te willen laten.
Echter is hij getrouwd en heeft een kind. Binnenkort komt er een einde aan dit sprookje voor ons beide wegens het vertrek van meneer.
Doordat wij beiden weten dat het einde eraan komt proberen we nu zoveel mogelijk samen te zijn. Elke keer als hij nu naar zijn werk gaat en mij achterlaat, of andersom, voel ik me leeg zonder hem.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt dat een man zoveel indruk op mij heeft gemaakt, verrassing op verrassing, keer op keer.

Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke situatie en hoe gingen jullie daarmee om, ook qua vertrek en afstand?

Hoor graag jullie ervaringen.

Liefs,

MBE350C
Je doet het hopelijk wel veilig? Of heeft ie je ook wijs gemaakt dat hij allergisch is voor condooms?
Tr0tter schreef: ↑
06-07-2017 15:28
Goh, zo denk ik precies over vrouwen/mannen die stiekem met een getrouwde man/vrouw neuken.
Dat. Maar ik denk nog méér zo over getrouwde mensen die met een ander neuken.
Ik heb zelf in een hotel gewerkt.Je kunt mij niet wijsmaken dat je dit onopvallend in een hotel kunt doen. No way.
Blaise* schreef: ↑
06-07-2017 15:48
Ik heb zelf in een hotel gewerkt.Je kunt mij niet wijsmaken dat je dit onopvallend in een hotel kunt doen. No way.
nu weten we ook niet of TO iets in het hotel gedaan heeft
Misschien sprak ze na werktijd en buiten het hotel af

(TO is trouwens na haar eerste post niet meer hier gesignaleerd)
lilalinda schreef: ↑
06-07-2017 15:56
nu weten we ook niet of TO iets in het hotel gedaan heeft
Misschien sprak ze na werktijd en buiten het hotel af

(TO is trouwens na haar eerste post niet meer hier gesignaleerd)
Je hebt gelijk. Het had inderdaad buiten het hotel kunnen afspelen,( Wat mij waarschijnlijker lijkt,als dit al echt is.)
Hunniebunnie schreef: ↑
06-07-2017 15:40
Dat. Maar ik denk nog méér zo over getrouwde mensen die met een ander neuken.

Neuj, daar denk ik in heel wat minder vriendelijke bewoordingen over. :twisted:
Ik denk dat hij een mooiprater is.
Hij verklaart je de liefde die hij niet echt voelt maar zegt dit om je plat te krijgen.

Als zijn vrouw er achter komt... wat kan gebeuren natuurlijk zit het kind met een probleem van 2 ouders die waarschijnlijk uit elkaar gaan tenzij ze afgesproken hebben een open relatie te hebben . Ik zou dit eens vragen als ik jou was. Al denk ik dat hij niet eerlijk zal zijn.

Maar goed.. geen veroordeling van mijn kant dus.
Als je het in het hotel gedaan hebt zette je wel wat op het spel. Maar goed... banen zat.
Moonshine1984 schreef: ↑
06-07-2017 15:38
Je doet het hopelijk wel veilig? Of heeft ie je ook wijs gemaakt dat hij allergisch is voor condooms?
Ai, wat zou ik 1000% niet zijn vrouw willen zijn :nope:
Blaise* schreef: ↑
06-07-2017 15:48
Ik werk in een hotel, ik zie elke dag mooie, intrigerende, interessante en prachtige mannen. De dag dat ik avances naar hen zou maken ben ik m'n baan kwijt. Want of je nu op een kamer in het hotel of ergens anders 'buiten de deur neukt', die avances heb je dus gemaakt. Een telefoonnummer aannemen of wat dan ook, is bij ons all not done.

En even plat gezegd, je neukt gewoonweg niet met je gasten. Nooit.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
-Bladora- schreef: ↑
07-07-2017 00:33
Ik werk in een hotel, ik zie elke dag mooie, intrigerende, interessante en prachtige mannen. De dag dat ik avances naar hen zou maken ben ik m'n baan kwijt. Want of je nu op een kamer in het hotel of ergens anders 'buiten de deur neukt', die avances heb je dus gemaakt. Een telefoonnummer aannemen of wat dan ook, is bij ons all not done.

En even plat gezegd, je neukt gewoonweg niet met je gasten. Nooit.

Ik zat echt zó op jouw reactie te wachten :)
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
nbk schreef: ↑
07-07-2017 00:43
Ik zat echt zó op jouw reactie te wachten :)
Was de reactie zoals je verwacht had?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
-Bladora- schreef: ↑
07-07-2017 01:40
Was de reactie zoals je verwacht had?
Yep. En, alhoewel niet altijd eens, lees ik je graag :)
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Meneer zal dit wel lekker goedkoop vinden, nu houd hij toch een hoop centjes in zijn zak in kado'tjes te kopen voor zijn lieve vrouwtje die thuis smachtend op hem wacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven