Hotel tips
zondag 27 september 2020 om 13:30
zondag 27 september 2020 om 14:15
Welke ik leuk vond:
- CitizenM, Rotterdam
- Euromast (dan heb je de hele verdieping ‘s nacht voor jezelf)
- 't Admiraels Huys, Harlingen
- Mariahoeve, Terherne (aan het Sneeker Meer)
- Hotel Noordzee, Cadzand-Bad
- CitizenM, Rotterdam
- Euromast (dan heb je de hele verdieping ‘s nacht voor jezelf)
- 't Admiraels Huys, Harlingen
- Mariahoeve, Terherne (aan het Sneeker Meer)
- Hotel Noordzee, Cadzand-Bad
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 27 september 2020 om 20:24
Tjaarda in Oranjewoud nabij Heerenveen: erg mooi en fijne omgeving.Phoenix2000 schreef: ↑27-09-2020 13:30Mijn man en ik gaan elke maand een dagje/nachtje weg. Afgelopen keer is slecht bevallen ondanks redelijk goede recensies en we willen graag steeds ergens anders. De meeste van der Valk’s hebben we wel gezien. Jullie tips voor leuke hotels in het liefst ook een leuke stad/buurt?
Hotel Posthuys op Vlieland.
maandag 28 september 2020 om 05:12
Eh geen idee eigenlijk . Ik zie het ook niet als reizen maar als pure noodzaak haha
We doen dit denk nu anderhalf jaar ongeveer. We zijn ouders van 8 kinderen en het begon als ‘noodzaak’ omdat er twee zo slecht sliepen dat we een weekend wilden bijtanken. En dat beviel zo goed even 1x in de maand tijd voor zijn tweetjes dat we dat hebben aangehouden.
Tot nu toe verveelt het zeker niet. We gaan dan ook altijd wat doen , avond uit, de dag erna lekker even winkelen etc.
Ik ga alle aangebrachte tips dan ook zeker bekijken , leuk!
maandag 28 september 2020 om 10:41
Phoenix2000 schreef: ↑28-09-2020 05:12Eh geen idee eigenlijk . Ik zie het ook niet als reizen maar als pure noodzaak haha
We doen dit denk nu anderhalf jaar ongeveer. We zijn ouders van 8 kinderen en het begon als ‘noodzaak’ omdat er twee zo slecht sliepen dat we een weekend wilden bijtanken. En dat beviel zo goed even 1x in de maand tijd voor zijn tweetjes dat we dat hebben aangehouden.
Tot nu toe verveelt het zeker niet. We gaan dan ook altijd wat doen , avond uit, de dag erna lekker even winkelen etc.
Ik ga alle aangebrachte tips dan ook zeker bekijken , leuk!
Ah ik begrijp het, fijn dat het zo kan en zo goed werkt voor jullie!