Hotel tips

27-09-2020 13:30 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik gaan elke maand een dagje/nachtje weg. Afgelopen keer is slecht bevallen ondanks redelijk goede recensies en we willen graag steeds ergens anders. De meeste van der Valk’s hebben we wel gezien. Jullie tips voor leuke hotels in het liefst ook een leuke stad/buurt?
Dux in Roermond. Ook een leuke stad om te eten en shoppen.
Budget?
Waar houd je van, wat vind je leuk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hotel Boschrand in Texel.
Wij hadden een week erbij 'geplakt'. De hond was welkom.
Eten is goed.
Echt een aanrader.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Grand Hotel Opduin Texel.
Welke ik leuk vond:
- CitizenM, Rotterdam
- Euromast (dan heb je de hele verdieping ‘s nacht voor jezelf)
- 't Admiraels Huys, Harlingen
- Mariahoeve, Terherne (aan het Sneeker Meer)
- Hotel Noordzee, Cadzand-Bad
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Hotel Bloom in Bergen
De slaapfabriek in Teuge
Kasteel Ter Worm, maar is wel Van der Valk...
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Waarom staat dit bij Relaties en niet bij Reizen?

TO, hoe lang doen jullie dat al, iedere maand een ander hotel? Wordt dat niet op een gegeven moment een beetje gewoon?
Berghotel Vue in Berg & Terblijt of eventueel Hotel Kasteel Geulzicht (de lift is een aanrader!)

The James in Rotterdam, ook goed.
Phoenix2000 schreef:
27-09-2020 13:30
Mijn man en ik gaan elke maand een dagje/nachtje weg. Afgelopen keer is slecht bevallen ondanks redelijk goede recensies en we willen graag steeds ergens anders. De meeste van der Valk’s hebben we wel gezien. Jullie tips voor leuke hotels in het liefst ook een leuke stad/buurt?
Tjaarda in Oranjewoud nabij Heerenveen: erg mooi en fijne omgeving.
Hotel Posthuys op Vlieland.
Hotel van der Werff op Schier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
27-09-2020 20:26
Hotel van der Werff op Schier.
Ja! :heart:
Villa augustus bij/in Dordrecht
Leuke sfeer, lekker eten.
Fort Beemster
Marana schreef:
27-09-2020 16:01
Waarom staat dit bij Relaties en niet bij Reizen?

TO, hoe lang doen jullie dat al, iedere maand een ander hotel? Wordt dat niet op een gegeven moment een beetje gewoon?
Eh geen idee eigenlijk . Ik zie het ook niet als reizen maar als pure noodzaak haha
We doen dit denk nu anderhalf jaar ongeveer. We zijn ouders van 8 kinderen en het begon als ‘noodzaak’ omdat er twee zo slecht sliepen dat we een weekend wilden bijtanken. En dat beviel zo goed even 1x in de maand tijd voor zijn tweetjes dat we dat hebben aangehouden.
Tot nu toe verveelt het zeker niet. We gaan dan ook altijd wat doen , avond uit, de dag erna lekker even winkelen etc.
Ik ga alle aangebrachte tips dan ook zeker bekijken , leuk!
Hotel Nassau in Breda, fantastisch!
Phoenix2000 schreef:
28-09-2020 05:12
Eh geen idee eigenlijk . Ik zie het ook niet als reizen maar als pure noodzaak haha
We doen dit denk nu anderhalf jaar ongeveer. We zijn ouders van 8 kinderen en het begon als ‘noodzaak’ omdat er twee zo slecht sliepen dat we een weekend wilden bijtanken. En dat beviel zo goed even 1x in de maand tijd voor zijn tweetjes dat we dat hebben aangehouden.
Tot nu toe verveelt het zeker niet. We gaan dan ook altijd wat doen , avond uit, de dag erna lekker even winkelen etc.
Ik ga alle aangebrachte tips dan ook zeker bekijken , leuk!

Ah ik begrijp het, fijn dat het zo kan en zo goed werkt voor jullie!
Nhow Rotterdam. Fantastisch uitzicht!
Finch Deventer.
Rozenhof Almen.
Misschien moet je dit topic laten verplaatsen naar de pijler reizen.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven