Houden van 2 mannen

23-11-2009 08:24 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Pff even mijn verhaal snap er zelf geen donder van haha.

Misschien dat iemand het hier ook herkent. Hopelijk wodt het niet te lang.

Ik ben 8 jr getrouwd met een lieve man en samen hebben we 2 kids. Echter heb ik tja schrik niet al een jaar of 3 een verhouding met een andere man ( een vriend van ons) wat ene moment heel heftig is en andere moment helemaal niks. Hij is vrijgezel maar heeft wel gevoelens voor een andere vrouw wat mij heel onzeker maakt ik ben bang hem kwijt te worden terwijl dit ook niet helemaal eerlijk is van mij om zo te denken. Maar ja ik hou van hem en ook weer veel van mijn man. ik wil beide niet kwijt. Ik vraag mezelf regelmatig af wat moet ik er mee, wat wil en waarom doe ik het. Is het de spanning, de aandacht. De man waar ik een verhouding mee heb ik totaal geen prater, en al helemaal niet over gevoelens terwijl ik zo graag wil weten wat ik daadwerklijk voor hem beteken. Onze relatie als je het zo mag noemen is zo ingewikkeld. Ene moment zeggen we stoppen ermee, gaat dan tijdje goed en dan zoeken we elkaar weer op. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Maar ik denk dat ik meer voor hem voel dan hij voor mij en dat maakt het voor mij zo lastig. Tja en nu de vraag voel ik me schuldig tegenover mijn man. ene moment wel andere moment ook niet. Ook wij hebben diverse dip periodes gekend. pff lastig verhaal denk ik maar wie herkent dit een beetje.

Groetjes Roosje
Jij bent natuurlijk ideaal neukvoer voor je "minnaar"
.
quote:meds schreef op 23 november 2009 @ 11:17:

leuk voor je kinderen
.
Zoals iemand anders op dit forum treffend zei: Sommige mensen zijn egoseksueel.
pluk de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven