huisvesting van partner
woensdag 9 december 2020 om 11:25
Hallo,
Ik heb een hele tijd geleden besloten dat ik niet meer wil samenwonen. Enkel nog met mijn kinderen.
Mij partner weet dit al een hele tijd. Volgende maand is mijn verhuis gepland maar hij gaat niet op zoek naar een woning. De woning waar we nu wonen, is verkocht en hier kan hij dus niet blijven. Als ik vraag wat zijn plan is, kan hij hierop niet antwoorden. De laatste keer dat ik het vroeg, zei hij dat hij in zijn auto ging wonen.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik gemanipuleerd wordt om dan maar uit medelijden te zeggen dat hij toch bij ons kan komen wonen maar dat wil ik dus echt niet. Hoe zien jullie dit?
Ik heb een hele tijd geleden besloten dat ik niet meer wil samenwonen. Enkel nog met mijn kinderen.
Mij partner weet dit al een hele tijd. Volgende maand is mijn verhuis gepland maar hij gaat niet op zoek naar een woning. De woning waar we nu wonen, is verkocht en hier kan hij dus niet blijven. Als ik vraag wat zijn plan is, kan hij hierop niet antwoorden. De laatste keer dat ik het vroeg, zei hij dat hij in zijn auto ging wonen.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik gemanipuleerd wordt om dan maar uit medelijden te zeggen dat hij toch bij ons kan komen wonen maar dat wil ik dus echt niet. Hoe zien jullie dit?
vrijdag 2 juli 2021 om 09:04
vrijdag 2 juli 2021 om 09:07
vrijdag 2 juli 2021 om 09:08
Wat zal je geschrokken zijn, maar wat heb je het goed gedaan! Ondanks zijn zielige verhaal en zijn voet tussen de deur heb je hem niet binnen gelaten en is hij weer vertrokken. Je bent dus sterker dan je denkt en hoeft niet bang te zijn. Hij komt bij jou gewoon niet meer binnen.
Als je bang bent dat hij dit nog een keer probeert, kan je nu vooruit denken waardoor je je veiliger voelt. In ieder geval melding doen bij politie, zodat je adres bekend is en misschien hebben zij nog tips voor je. Bv een extra ketting op je deur.
Je doet het goed TO!
Als je bang bent dat hij dit nog een keer probeert, kan je nu vooruit denken waardoor je je veiliger voelt. In ieder geval melding doen bij politie, zodat je adres bekend is en misschien hebben zij nog tips voor je. Bv een extra ketting op je deur.
Je doet het goed TO!
vrijdag 2 juli 2021 om 09:12
Ja, dit.Abundance-of-Freedom schreef: ↑02-07-2021 04:00Neem een ketting op je deur en/of videodeurbel.
Wat een gek, maar ik denk niet dat de politie hier veel mee gaat doen.
Zou er zeker een ketting opzetten. Vooral omdat hij niet alleen langskwam, maar ook zijn voet er al in zette.
vrijdag 2 juli 2021 om 09:45
Realiseer je dit ook TO. Je hebt echt goed gehandeld en hebt hem weggekregen. Doordat je niet hebt toegegeven is de kans een stuk groter dat hij het niet nog een keer probeert.ramy72 schreef: ↑02-07-2021 09:08Wat zal je geschrokken zijn, maar wat heb je het goed gedaan! Ondanks zijn zielige verhaal en zijn voet tussen de deur heb je hem niet binnen gelaten en is hij weer vertrokken. Je bent dus sterker dan je denkt en hoeft niet bang te zijn. Hij komt bij jou gewoon niet meer binnen.
Je doet het goed TO!
Verder ook eens met Ramy: bij een melding bij de politie krijg je misschien ook tips.
vrijdag 2 juli 2021 om 10:29
vrijdag 2 juli 2021 om 11:34
Dat zou zo kunnen zijn, ja. Het zou ook niet zo kunnen zijn. Iemand die na maanden ineens opduikt met koffers en al omdat hij bedacht heeft dat hij daar wel weer kan wonen is niet helemaal goed bij zijn kokosnoot dus het lijkt me voorbarig om te voorspellen dat het allemaal best goedkomt en meevalt omdat jij kan inschatten wat er door zijn hoofd is gegaan. Een voet tussen de deur is grensoverschrijdend en een duidelijke nee als tegenvaller kan zich in zijn hoofd behoorlijk naar vertalen.Geronimo2 schreef: ↑02-07-2021 10:29Een melding is altijd goed maar ik denk dat het wel mee zal vallen. Hij is een staat van paniek en had nooit niet verwacht dat je hem zou weigeren, die voet tussen de deur was zijn laatste hoop om je weer voor zijn karretje te spannen. Jouw duidelijke "nee" was een tegenvaller.
Er zijn legio vrouwen die dachten dat het wel mee zou vallen want de arme schat was zo in paniek, emotioneel of had een slechte jeugd gehad. TO verliest er niks mee als ze melding maakt bij de politie.
vrijdag 2 juli 2021 om 17:21
Geronimo2 schreef: ↑02-07-2021 10:29Een melding is altijd goed maar ik denk dat het wel mee zal vallen. Hij is een staat van paniek en had nooit niet verwacht dat je hem zou weigeren, die voet tussen de deur was zijn laatste hoop om je weer voor zijn karretje te spannen. Jouw duidelijke "nee" was een tegenvaller.
Je kent hem?
vrijdag 2 juli 2021 om 20:07
Of hij heeft gewoon nooit of amper huur betaald.
Als je er dan nog niet lang woont lig je net zo snel weer buiten.
Of hij had simpelweg wel een dak boven zijn hoofd maar geen of een waardeloos contract.
Als je dan gaat zwijnen is je bed ook snel buitengezwierd.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben