Hulp met grenzen aangeven..
donderdag 12 september 2019 om 21:41
ik vrees dat hij jou alleen lekker vindt voor de makkelijke seks. Als jij jaar ook akkoord mee bent dan is er geen probleem. Als je op zoek bent naar een relatie dan gaat deze het vrees ik niet worden...
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 21:45
Reden: jaar = daar
Reden: jaar = daar
0.00% gewijzigd
donderdag 12 september 2019 om 21:44
Zelf was ik al lang geleden afgehaakt, vooral nadat hij ineens verdween naar het buitenland zonder iets te zeggen...
Het klinkt alsof hij je wel leuk vindt voor erbij maar er niks van wil maken om nergens aan vast te zitten. Je komt over als een lief en loyaal persoon, verspil die goede eigenschappen niet aan zo'n type!
Probeer voor jezelf duidelijk te hebben wat je uit een eventueel gesprek zou willen halen en blijf goed bij je punt. Laat niet zo over je heen lopen
Het klinkt alsof hij je wel leuk vindt voor erbij maar er niks van wil maken om nergens aan vast te zitten. Je komt over als een lief en loyaal persoon, verspil die goede eigenschappen niet aan zo'n type!
Probeer voor jezelf duidelijk te hebben wat je uit een eventueel gesprek zou willen halen en blijf goed bij je punt. Laat niet zo over je heen lopen
flamingo2019 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 21:47
Reden: -
Reden: -
4.60% gewijzigd
donderdag 12 september 2019 om 21:49
donderdag 12 september 2019 om 22:02
donderdag 12 september 2019 om 22:03
Niet meer met hem afspreken. Die lieve momenten betekenen echt niets voor hem.
Ik denk dat je iemand bent die makkelijk verliefd wordt of toch met fysieke contact. Bij de volgende personen die je leert kennen moet je voor jezelf echt het fysieke contact zo lang mogelijk uitstellen. Tenzij je er mee zou kunnen leven dat men je gebruikt voor de seks, want dat kan echt heel makkelijk gebeuren als je er vroeg aan toegeeft ook al geeft de ander in het begin aan dat ie wel een serieuze relatie wil. Ik bedoel dat die mening ineens kan omslaan als je vrij vlug het bed induikt. Leer eerst de persoon goed kennen om te zien of ie wel goede bedoelingen zou hebben.
Ik denk dat je iemand bent die makkelijk verliefd wordt of toch met fysieke contact. Bij de volgende personen die je leert kennen moet je voor jezelf echt het fysieke contact zo lang mogelijk uitstellen. Tenzij je er mee zou kunnen leven dat men je gebruikt voor de seks, want dat kan echt heel makkelijk gebeuren als je er vroeg aan toegeeft ook al geeft de ander in het begin aan dat ie wel een serieuze relatie wil. Ik bedoel dat die mening ineens kan omslaan als je vrij vlug het bed induikt. Leer eerst de persoon goed kennen om te zien of ie wel goede bedoelingen zou hebben.
donderdag 12 september 2019 om 22:11
Dank voor alle reacties tot nu toe, heel verhelderend!
En allemaal waar, ik heb altijd een soort onderbuikgevoel gehad dat ik meer emotioneel geïnvesteerd had. In de ‘pauzes’ heb ik ook met andere gedate, maar kon mezelf toch niet helemaal geven. Wellicht omdat het in al die tijd nooit is afgesloten.. En dat ik waarschijnlijk alles veels te veel heb geromantiseerd.
Ik ben altijd een soort trouwe hond geweest naar hem toe, maar andersom had ik daar altijd mijn vraagtekens bij. Er is nu een ‘pink elephant in the room’, wat uitgesproken moet worden en aangeven dat ik het niet meer wil als het casual blijft. Maar soms lijkt het wel een soort obsessie, als je dan weer aandacht krijgt van hem..
En allemaal waar, ik heb altijd een soort onderbuikgevoel gehad dat ik meer emotioneel geïnvesteerd had. In de ‘pauzes’ heb ik ook met andere gedate, maar kon mezelf toch niet helemaal geven. Wellicht omdat het in al die tijd nooit is afgesloten.. En dat ik waarschijnlijk alles veels te veel heb geromantiseerd.
Ik ben altijd een soort trouwe hond geweest naar hem toe, maar andersom had ik daar altijd mijn vraagtekens bij. Er is nu een ‘pink elephant in the room’, wat uitgesproken moet worden en aangeven dat ik het niet meer wil als het casual blijft. Maar soms lijkt het wel een soort obsessie, als je dan weer aandacht krijgt van hem..
donderdag 12 september 2019 om 22:48
En dan geen " afscheidssex" want dan ben je weer terug bij af
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 13 september 2019 om 07:20
Vervelende situatie TO.
Begrijp dat jij jezelf in deze situatie hebt gewurmd en het is aan jou om hier uit te komen. Zoals andere forumleden al aangeven: hij gebruikt je puur voor de sex. Kap met die vent, verbreek het contact, werk aan je zelfvertrouwen en ga voor een vent die je niet enkel als snelle wip ziet.
Daarnaast heeft hij niet eens het respect naar jou toe om je te laten weten dat hij voor een jaar naar het buitenland vertrekt! Zo iemand noem je een Jan Lul.
Begrijp dat jij jezelf in deze situatie hebt gewurmd en het is aan jou om hier uit te komen. Zoals andere forumleden al aangeven: hij gebruikt je puur voor de sex. Kap met die vent, verbreek het contact, werk aan je zelfvertrouwen en ga voor een vent die je niet enkel als snelle wip ziet.
Daarnaast heeft hij niet eens het respect naar jou toe om je te laten weten dat hij voor een jaar naar het buitenland vertrekt! Zo iemand noem je een Jan Lul.
vrijdag 13 september 2019 om 09:10
Dit. Als je niks zegt wet hij het ook niet. Nu heb je niks, dus je hebt ook niks te verliezen als je hem vertelt hoe je je voelt. Ik vind het raar deze man als een 'gebruiker' af te schilderen.lolapaloeza schreef: ↑13-09-2019 07:59Deze man weet niet eens dat hij iets fout doet en dat je meer zou willen dan af en toe afspreken en een beetje lol maken.
Vertel gewoon dat je meer wil en het anders liever afkapt.
Hij is niet goed in relaties, jij ook niet. Hij doet wat hem uitkomt, jij zegt niet wat jij daarvan vindt dus hoe moet hij weten dat jij meer wil?
Misschien ziet hij je wel als een enorm stoere chick die er allemaal niet op zit te wachten.
Je hebt niks te verliezen dus ga er gewoon voor.
vrijdag 13 september 2019 om 10:20
Ik begin ook zeker steeds meer te beseffen dat ik eigenlijk niks te verliezen heb door het aan te kaarten! We hebben nooit concreet onze verwachtingen uitgesproken en dacht vorig jaar; ach go with the flow en ervan genieten.
Wellicht ook wat onzekerheid, wat bij mij altijd wel een ding is geweest.. Maar nu besef ik na de laatste keer dat ik dit niet meer op deze manier kan, de gevoelens (en frustraties) zijn te diep. Ik zie mezelf ook zeker niet als slachtoffer, heb er ook een aandeel in gehad. Nu moet ik dit ook zelf oplossen.
Heb zelf verder nooit echt een gezonde lange relatie gehad (ben midden 20), ik werd dan toch weer teleurgesteld. Niemand is echt een keer volledig voor mij gegaan helaas. Afgelopen tijd kan ik wel beter op mijn strepen staan, maar bij hem..
Wellicht ook wat onzekerheid, wat bij mij altijd wel een ding is geweest.. Maar nu besef ik na de laatste keer dat ik dit niet meer op deze manier kan, de gevoelens (en frustraties) zijn te diep. Ik zie mezelf ook zeker niet als slachtoffer, heb er ook een aandeel in gehad. Nu moet ik dit ook zelf oplossen.
Heb zelf verder nooit echt een gezonde lange relatie gehad (ben midden 20), ik werd dan toch weer teleurgesteld. Niemand is echt een keer volledig voor mij gegaan helaas. Afgelopen tijd kan ik wel beter op mijn strepen staan, maar bij hem..
vrijdag 13 september 2019 om 19:48
To wanneer hij een serieuze relatie met jou had gewild dan had jij dat nu wel geweten. Je hoeft niet altijd alles met woorden uit te spreken om te snappen wat de bedoeling is. JIj houdt jezelf voor de gek door je maar te blijven vast klampen aan iemand die overduidelijk niets vasts met jou wil. Dat heeft niet zoveel met grenzen stellen te maken want je kunt de ander niet dwingen om voor jou te kiezen. Het is meer een kwestie van gezond verstand en tijdig loslaten wanneer iemand jou niet te bieden heeft wat je graag wil.
Wat denk je nou dat je even een gesprekje gaat voeren dat jij graag een relatie wil en dat daarna dit probleem voorbij is?
Waarom wil je een relatie met iemand die zo met jou om gaat?
Wat denk je nou dat je even een gesprekje gaat voeren dat jij graag een relatie wil en dat daarna dit probleem voorbij is?
Waarom wil je een relatie met iemand die zo met jou om gaat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 13 september 2019 om 19:51
Dat is natuurlijk niet zo gek. Jij vindt jezelf totaal niet belangrijk, je geeft je grenzen niet aan, je laat je als een deurmat behandelen. Waarom zou iemand anders dat dan wel doen? Ga eerst eens van jezelf houden, dan heb je in ieder geval geen last meer van mannen die maar op één ding uit zijn, zoals deze parel.