Hulp met mijn ex.

23-02-2012 00:24 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik zijn nu sinds 4 maanden uitelkaar.

We hebben een super relatie gehad... alleen met veel problemen er om heen.die samen aan konden

Nu is hij begin vorig jaar door werk problemen over spannen geweest, waar hij niet aan toe heeft gegeven.

Terug is gegaan naar zijn werkgever waar veel stress hing, en vandaar uit meteen een nieuwe baan is gaan zoeken.

Dus hij heeft nooit rust gepakt om alles op een rijtje te zetten Enz enz.

Natuurlijk hadden we onze problemen finaceel en met andere ex waar kinderen bij in spel waren. En natuurlijk de drukte van 4 kleine kinderen.

Dus dat alles samen is hem te veel geworden.Daarbij is hij in de horica gaan werken om extra geld te verdienen voor zijn gezin.

Maar door dat hij zich zelf niet was, en ons niks kon bieden wat hij heel graag wou.

Is hij het verkeerde pad opgegaan om zich zelf happy te voelen.

Meneer is vreemd gegaan.

Hij kwam huilen thuis, bleef nachten weg, kwam vervolgens weer huilen thuis.Daarna maakte hij het uit. hij zei geef me de tijd en alles komt weer goed.Wel op afstand.

Ik kon het moeilijk begrijpen omdat we al zoveel aan konden en we waren sterk samen.

Toen kwam hij weer huilen thuis en zei dat we alles op alles gingen zetten om weer aan ons te werken.

Het ging 2 weken super en op eens gaf hij mij weer de bons.

Ik ben inmiddels achter afschuwelijke dingen gekomen.die ik wel probeer te vergeten.

Nu heb ik inmiddels met de kinderen een huisje heel gezellig veel rust.Nu is hij sinds een paar weken aan het langs komen .

Het voelt allemaal super fijn.Zegt hij ook.Maar hij zegt dat hij zich zelf niet vertrouwd en niet weet wat hij wilt.

Hij heeft spijt vanalles.En als we samen zijn wordt hij emotioneel en vertekt dan heel snel,

Vandaag zei hij dat hij nog van mij houd.

Hij gaat ook naar een psygoloog.

Ik weet wel dat hij nog met veel meiden chat, maar hij zegt wel is gewoon praten en veder niks.

Nu weet ik alleen niet moet ik hem met rust laten?

moet ik hem laten voelen hoe fijn het is tussen ons?

Wie o wie kan mij raad geven.Ik kan er ook met niemand over praten.Wegens stalken durf ik eigenlijk niemand te vertrouwen....
quote:knuffel1982 schreef op 23 februari 2012 @ 00:24:

We hebben een super relatie gehad met alleen heel veel problemen.

.Hier haakte ik af. Was dat de 2e zin?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik zit er door heen weet niet hoe ik moet beginen wil alles schrijven..sorry als het niet perfect is...
Lees die zin nog eens! Wat staat daar?
Heel veel problemen is GEEN superrelatie!
ja we hebben een super relatie gehad met elkaar we hebben veel problemen gehad maar die konden we allebei samen aan
ja tussen ons was alle perfect..was meer dingen er om heen
Jeemig Fame ik vind het soms echt jammer hoe je kan reageren.

@TO.

Je hebt rust gevonden en een fijne plek gemaakt voor jou en de kinderen. Deze man verstoort keer op keer jouw rust, komt bij je huilen en voegt zoals ik je lees weinig toe behalve negativiteit.

Waarom mag je niet genieten van dat waar je zo hard voor hebt gewerkt? Je kinderen en je plek? Waarom vind je het goed dat hij voor de derde of vierde keer hetzelfde spelletje wil komen spelen?

Waarom vind je het goed dat hij het leven van de kinderen steeds opnieuw zo onduidelijk maakt? Papa weg- papa thuis- papa weg- papa thuis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja ik hou van hem en ik weet dat hij het nooit bedoeld heeft en ik merk ook dat hij wel wil maar ook bang is..En ik heb hem vergeven van zijn fouten...IK wil heb een tweede kans geven alleen ik weet niet hoe en wat ik het beste kan doen...
Uit eigen ervaring;

Volgens mij maakt het niet uit wat wij nu gaan zeggen (typen). Jij voelt wat je voelt en je doet wat je wil doen.

Tot het moment waarin jij zelf gaat realiseren dat dit niet is wat je verdient, gaat er ook niets veranderen.

Tuurlijk heb je een ideaalbeeld van wat je wil, maar jij weet vast ook wel dat dat met deze man nooit (meer) zal gaan gebeuren.

Overigens is het natuurlijk niet zo dat dit alles jullie maar 'overkwam'. Heel veel acties zijn bewuste keuzes geweest.

En soms is houden van gewoon niet genoeg (jij van hem). Soms kan je zo gek op iemand zijn, zo verschrikkelijk veel van iemand houden, maar toch niet bij elkaar horen.
De kinderen zien niet dat wij zoenen of dat hij huilen weg gaat dat dat gebreurt als de kinderen in bed liggen...nee als de kinderen erbij zijn doen we gewooon gezellig dingen met de kinderen spelletjes enz.
quote:knuffel1982 schreef op 23 februari 2012 @ 00:38:

Ja ik hou van hem en ik weet dat hij het nooit bedoeld heeft en ik merk ook dat hij wel wil maar ook bang is..En ik heb hem vergeven van zijn fouten...IK wil heb een tweede kans geven alleen ik weet niet hoe en wat ik het beste kan doen...Gevoel en verstand zijn twee verschillende dingen soms. Wat zou jij zeggen tegen een vriendin die jou dit vertelt en je vervolgens vraagt zij het beste zou kunnen doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 23 februari 2012 @ 00:35:

Jeemig Fame ik vind het soms echt jammer hoe je kan reageren.

Dat heet Faciliteren, mensen dingen inlaten zien door hen zelf antwoord te laten geven.. niet door ze antwoorden voor te kauwen..

Daar is niets fels aan

(Ik spreek nu even voor deze reactie, niet over andere reacties op andere topics)
quote:knuffel1982 schreef op 23 februari 2012 @ 00:40:

De kinderen zien niet dat wij zoenen of dat hij huilen weg gaat dat dat gebreurt als de kinderen in bed liggen...nee als de kinderen erbij zijn doen we gewooon gezellig dingen met de kinderen spelletjes enz.Kinderen zijn net mensen. Ook al lijkt er niets aan de hand weten ze vaak heel goed wat er speelt. Ze kunnen het alleen niet zo goed vertellen.
Ik heb dit nog nooit met een ex gehad en wat wij mee hebben gemaakt veel mensen waren al uit elkaar maar wij bleven in onze schoenen staan..misschien is het ook wel een deel mijn fout..Ik probeerde het iedereen naar hun zin te maken En vergat me zelf waardoor ik in de avond ook al vrij snel sliep dus ook hem een beetje vergat in de avonden...
maar eigenlijk wil ik weten moet ik hem tijd geven om achter zijn echte gevoel te komen?

Of moet ik het gezellig maken als hij langs komt..zodat hij ecjt weer gaat voelen hoe het in het begin was....Normaal zou je dit met vriendinnen moeten bespreken maar helaas heb ik er op dit moment geen die ik dit durf te vragen
Nee je moet hem lekker de pleuris laten krijgen.

Hij neukt alles wat los en vast zit! Af en toe komt hij bij jou even lief en zielig doen en jij vergeeft hem alles meteen!!

Wake up!

Als hij echt zo veel om je gaf zou hij dit allemaal niet doen!!

Zie jij jezelf al vreemdgaan met Jan en alleman??
Paal en perk stellen. Zet 'm maar voor het blok. Hij maakt gebruik van de ruimte die je geeft en maakt zichzelf nu nog slachtoffer ook. Misschien raak je 'm kwijt, maar dat gebeurt op deze manier ook wel, alleen dan langzamer. Kies zelf en wacht niet te lang.
Misschien moet je nu de contacten met je vriendinnen herstellen? Vriendschappen zijn heel belangrijk en Dat lijkt me duurzamer dan deze man.

Uit je posting proef ik dat je nu het liefst wil horen ' ga er voor' maar juist omdat jullie samen kinderen hebben zou ik niet teveel gaan hangen en trekken aan elkaar.
Meid,wat laat jij met je spelen zeg!

Meneer hoert en snoert,en heeft thuis het huismusje zitten die hem toch alles keer op keer vergeeft!

Waarom stel je geen grenzen,en laat je alles maar afhangen van wat hij wil?
quote:dubbelvla schreef op 23 februari 2012 @ 01:01:

Nee je moet hem lekker de pleuris laten krijgen.

Hij neukt alles wat los en vast zit! Af en toe komt hij bij jou even lief en zielig doen en jij vergeeft hem alles meteen!!

Wake up!

Als hij echt zo veel om je gaf zou hij dit allemaal niet doen!!

Zie jij jezelf al vreemdgaan met Jan en alleman??Dit dus en denk daarbij ook eens aan je kinderen die dit ook zien gebeuren. Is dat het voorbeeld wat je wil geven?
TO, ik weet zeker dat je hier al een keer of 2 (denk onder een andere naam) een topic hebt geopend! Toen zei iedereen laat hem gaan, nu weer! Ga voor jezelf en je kinderen zorgen. Hij is een two timing cheating bastardo, get rid of him..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Waarom durf je geen advies aan je vriendinnen te vragen? Ben je bang dat zij het ook zullen afkeuren en je niet het advies geven wat jij zou willen horen?

Volgens mij maakt het niet uit wat wij zeggen, jij wil hem gewoon vergeven en verder met hem, klaar! Of zit ik er naast? Het vreemdgaan van hem valt niet onder 'problemen er omheen' en toch een superrelatie hebben! Hij besodemieterd je gewoon en laat je in de kou staan. Hij heeft niet met andere vreemde vrouwen te chatten, maar te praten met jou. Hoe kan je zo'n man ooit nog vertrouwen? Hebben jullie samen kinderen of beide uit een andere relatie?

Ga eerst eens leren van jezelf te houden en stop met die man. Geef het goeie voorbeeld aan je kinderen, zij zien en voelen meer dan je denkt!
Ik denk dat het een maloot is, steeds neuken en als ie klaar is gekomen bij jou uit komen huilen.

Om van te kotsen.

Ik denk dat je een betere man voor jezelf moet zoeken eens.
Waarom denken mensen altijd dat dit liefde is?? Ga eerst eens van jezelf houden en je grenzen stellen en begin dan weer aan een relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven