Humeur slaat door in relatie

08-09-2008 10:43 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er een beetje van. Als ik niet lekker in mijn vel zit en dat dan op mijn vriend af reageer, doet hij natuurlijk ook niet leuk en zit je in een soort van cirkel. Als ik lekker in mijn vel zit, gaat het ook goed met mijn relatie. Mijn vriend snapt niet dat ik me weleens down voel. Dat is vaak vooral als ik geen leuke dingen op de korte termijn in het vooruitzicht heb en dus niet weet wat ik moet gaan doen. Woon nog thuis dus heb niet heel veel omhanden ofzo. Zou graag samen willen wonen maar daar is mijn vriend nog niet aan toe helaas. Nou ja zijn er mensen die dit herkennen? Of een 'oplossing' hebben waar ik iets mee kan. Wil mezelf soms zo graag veranderen. Dat ik niet zo plannerig ben en wel zie wat er op mijn pad komt. Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosey schreef op 08 september 2008 @ 20:30:

ik moest een paar keer erg lachen om je postingsJa, ik ook. Parkietje, je hebt hier een beeld geschetst van jezelf als verwende kleuter, en van je lieffie als kleuter numero duo. Heel amusant voor mij, maar zolang jij niet eens kritisch naar jezelf durft te kijken zal er niet veel beterschap in je situatie komen, denk ik zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven