Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
woensdag 12 augustus 2009 om 01:32
T is trouwens weer bijna kerst (naja, bijna is een ruim begrip).. Dat biedt dus mogelijkheden..
Ik ga met Robert ten Brink en z'n all you need is love bus op pad denk ik. Zag een tijdje terug mensen boven op die bus serenades brengen aan hun geliefde. Topsentiment!.
"I will always love you" of toch maar "Kon ik maar even bij je zijn". Bestaan er nog kleffere nummers?
Ik ga met Robert ten Brink en z'n all you need is love bus op pad denk ik. Zag een tijdje terug mensen boven op die bus serenades brengen aan hun geliefde. Topsentiment!.
"I will always love you" of toch maar "Kon ik maar even bij je zijn". Bestaan er nog kleffere nummers?
woensdag 12 augustus 2009 om 01:49
Was idd net de discussies in het moderatertopic lezen.. Mooi dat je toegeeft
.
Persoonlijk denk ik dat TO eventjes op vakantie is naar een rustoord, al dan niet vrijwillig..
Ik weet niet of het zozeer stalken is.. Er wordt af en toe naar haar geroepen maar eigenlijk loopt het topic prima zonder haar. Dat noem ik: accepteren en verdergaan. Af en toe heeft er iemand een kleine terugval, maar oke. Alleen begint de inspiratie een beetje op te raken
Persoonlijk denk ik dat TO eventjes op vakantie is naar een rustoord, al dan niet vrijwillig..
Ik weet niet of het zozeer stalken is.. Er wordt af en toe naar haar geroepen maar eigenlijk loopt het topic prima zonder haar. Dat noem ik: accepteren en verdergaan. Af en toe heeft er iemand een kleine terugval, maar oke. Alleen begint de inspiratie een beetje op te raken
woensdag 12 augustus 2009 om 07:30
SD, wie is MD?
Allesrose is degene die het al 5 keer heeft uitgemaakt met haar vriend omdat hij blowt en omdat zij een assertivieteitstraining heeft gevolgd. Dat gaat kennelijk niet goed samen
"Gelukkig" lees ik net dat ze hem vorige week een brief heeft gebracht (wat is dat toch met die vrouwen die altijd maar brieven willen schrijven) en hij is om. Heeft zijn nieuwe scharrel verlaten en is terug bij Allesrose. Ze zijn heel erg gelukkig en het is nu heel anders dan de vorige 5 keer.
Nou nou nou nou nou. We wachten het topic "vriend stopt niet met blowen voor mij, uitmaken?" wel af.
Allesrose is degene die het al 5 keer heeft uitgemaakt met haar vriend omdat hij blowt en omdat zij een assertivieteitstraining heeft gevolgd. Dat gaat kennelijk niet goed samen
"Gelukkig" lees ik net dat ze hem vorige week een brief heeft gebracht (wat is dat toch met die vrouwen die altijd maar brieven willen schrijven) en hij is om. Heeft zijn nieuwe scharrel verlaten en is terug bij Allesrose. Ze zijn heel erg gelukkig en het is nu heel anders dan de vorige 5 keer.
Nou nou nou nou nou. We wachten het topic "vriend stopt niet met blowen voor mij, uitmaken?" wel af.
woensdag 12 augustus 2009 om 10:30
quote:Chardonnay schreef op 12 augustus 2009 @ 07:33:
Weet je wat trouwens het ergste is. AR en haar vriend (of 1 van de 2) hebben kinderen. Lekker stabiele omgeving
Char, wie is AR dan weer?
En wie MD is weet ik ook niet.
Gutteguttegut, ik mis echt het hele leven hier!
Ga je een avondje vroeg naar bed, staan er hier weer ineens 5 extra pagina's bij.
*neemt laptop op schoot en neemt zich plechtig voor niet te bewegen en alleen maar te F5en*
Meisjes, ik heb advies nodig.
Ik heb een date vrijdag
Je weet wel zo'n foute met een gedownloade man.
Wat doe ik nou?
Negeren, of nu alvast beginnen met smssen?
Weet je wat trouwens het ergste is. AR en haar vriend (of 1 van de 2) hebben kinderen. Lekker stabiele omgeving
Char, wie is AR dan weer?
En wie MD is weet ik ook niet.
Gutteguttegut, ik mis echt het hele leven hier!
Ga je een avondje vroeg naar bed, staan er hier weer ineens 5 extra pagina's bij.
*neemt laptop op schoot en neemt zich plechtig voor niet te bewegen en alleen maar te F5en*
Meisjes, ik heb advies nodig.
Ik heb een date vrijdag
Je weet wel zo'n foute met een gedownloade man.
Wat doe ik nou?
Negeren, of nu alvast beginnen met smssen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 augustus 2009 om 10:39
Lin, toch wel?
Jongens even serieus, wat nou als Sheer écht is opgenomen ofzo? Of als die jongen aangifte heeft gedaan van stalking? Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat alles nep was...
Sum, een gedownloade man? Van RP ofzo? Ik moet écht uitzoeken waarom ik geen aanbiedingen meet van ze krijg...
Ik zou nog even wachten met negeren en/of hysterisch doen. Je moet natuurlijk altijd een tactiekje achter de hand houden he?
MD? AR?
*neemt zich voor zich verder in te lezen*
Jongens even serieus, wat nou als Sheer écht is opgenomen ofzo? Of als die jongen aangifte heeft gedaan van stalking? Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat alles nep was...
Sum, een gedownloade man? Van RP ofzo? Ik moet écht uitzoeken waarom ik geen aanbiedingen meet van ze krijg...
Ik zou nog even wachten met negeren en/of hysterisch doen. Je moet natuurlijk altijd een tactiekje achter de hand houden he?
MD? AR?
*neemt zich voor zich verder in te lezen*
woensdag 12 augustus 2009 om 10:52
Ik word een beetje jaloers Sum. Ik moet ook weer eens naar RP. Zal ik ze ff mailen dat ik (vind dat ik) recht heb op een 3daags gratis membership? Vind het alleen zo frustrerend dat 97 van de 100 berichtjes niks is...
Heb gister hele leuke nieuwe kleren gekocht, dus kan wel een date gebruiken om ze ff te showen.
Heb gister hele leuke nieuwe kleren gekocht, dus kan wel een date gebruiken om ze ff te showen.
woensdag 12 augustus 2009 om 10:55
woensdag 12 augustus 2009 om 10:59
Hallo halloooooo dat is allemaal in het kader van een experiment ten behoeve van het forum he, natuurlijk!
Echt? Heb je geld eraan uitgegeven? Wauw.
Ik moet toegeven dat ik ineens ook iemand wil die helemaal blij is met mij, inclusief minder leuke eigenschappen. Dat is allemaal de schuld van dit forum. Op sommige topics zitten wat ladies helemaal heppiedepeppie te verkondigen hoe goed ze het hebben met hun man. Bleh.
Echt? Heb je geld eraan uitgegeven? Wauw.
Ik moet toegeven dat ik ineens ook iemand wil die helemaal blij is met mij, inclusief minder leuke eigenschappen. Dat is allemaal de schuld van dit forum. Op sommige topics zitten wat ladies helemaal heppiedepeppie te verkondigen hoe goed ze het hebben met hun man. Bleh.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:18
woensdag 12 augustus 2009 om 11:20
woensdag 12 augustus 2009 om 11:29
woensdag 12 augustus 2009 om 11:36
quote:mamalief schreef op 12 augustus 2009 @ 11:29:
Ik sta er echt op ja, en ik betaal er ook nog voor.
Ben ik dan ernstig wanhopig?
Ik haal er leuke contacten vandaan en af en toe lijkt iemand zo leuk dat ik afspreek.
Soms valt het mee en soms valt het tegen...
Zullen we PeterrrrrrDe Vries maar inschakelen om Sheera op te sporen?
Ja je bent ernstig wanhopig (net als al die andere 1000den leden hihihi)
Peterrrrrrrrrrrrr....of anders Boulevard, wordt ook altijd goed bekeken
En hey, tis het VIVA forum dus past mooi in het entertainment gevoel van Boulevard
Ik sta er echt op ja, en ik betaal er ook nog voor.
Ben ik dan ernstig wanhopig?
Ik haal er leuke contacten vandaan en af en toe lijkt iemand zo leuk dat ik afspreek.
Soms valt het mee en soms valt het tegen...
Zullen we PeterrrrrrDe Vries maar inschakelen om Sheera op te sporen?
Ja je bent ernstig wanhopig (net als al die andere 1000den leden hihihi)
Peterrrrrrrrrrrrr....of anders Boulevard, wordt ook altijd goed bekeken
En hey, tis het VIVA forum dus past mooi in het entertainment gevoel van Boulevard
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!