Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:40
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2009 @ 22:37:
[...]
Raar????
Doe zelf eens niet zo raar!
Dit os de bijbel voor singles die een man willen
Voor vrouwen die een man willen houden
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
de bijbel om je relatie te testen
Alleen....ik weet nog steeds niet wat ik nou moet kiezen
Stalken of negeren Oh... dus jullie zijn vandaag Voorgoed Alle Problemen op Hysterische Wijze aan het Oplossen voor Iedereen..?
[...]
Raar????
Doe zelf eens niet zo raar!
Dit os de bijbel voor singles die een man willen
Voor vrouwen die een man willen houden
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
de bijbel om je relatie te testen
Alleen....ik weet nog steeds niet wat ik nou moet kiezen
Stalken of negeren Oh... dus jullie zijn vandaag Voorgoed Alle Problemen op Hysterische Wijze aan het Oplossen voor Iedereen..?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:40
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:41
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:42
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:43
(Ik kan ook niet meer relaxt anoniem forummen trouwens, want mijn vriend heeft zowat al mijn posts gelezen toen ik aan het koken was. Hij had nog nooit van het Viva-forum gehoord, maar hij is nu helemaal op de hoogte! )
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:45
quote:EvyBlissy schreef op 11 augustus 2009 @ 22:42:
Ik kan ook nóóit eens rustig op vakantie gaan he? Potverdikkie.
Ik had het daar vandaag met Frizz nog over
Je KAN ook gewoon niet op vakantie
Werken is al een hele klus, zeker ook als je een beetje up to date wilt blijven hier op de er echt toe doende topics
Laat dit dus een les voor je zijn...
Niet meer op vakantie gaan hoor
Ik kan ook nóóit eens rustig op vakantie gaan he? Potverdikkie.
Werken is al een hele klus, zeker ook als je een beetje up to date wilt blijven hier op de er echt toe doende topics
Niet meer op vakantie gaan hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:46
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2009 @ 22:45:
[...]
Niet meer op vakantie gaan hoor En zal ik mijn kappersafspraak morgen dan ook maar afzeggen? Gewoon voor de zekerheid. Zodat ik niets meer zal missen van jullie ge-orakel (jaja!)
[...]
Niet meer op vakantie gaan hoor En zal ik mijn kappersafspraak morgen dan ook maar afzeggen? Gewoon voor de zekerheid. Zodat ik niets meer zal missen van jullie ge-orakel (jaja!)
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:48
quote:EvyBlissy schreef op 11 augustus 2009 @ 22:43:
(Ik kan ook niet meer relaxt anoniem forummen trouwens, want mijn vriend heeft zowat al mijn posts gelezen toen ik aan het koken was. Hij had nog nooit van het Viva-forum gehoord, maar hij is nu helemaal op de hoogte! )
Ik ben blij dat de mijne niks van forummen snapt. Hij weet nog net hoe ik heet, maar hoe hij me verder moet vinden....nee dat weet hij echt niet.
Ehhh, het is wel duidelijk he? Negeren is niks voor mij
Ik ben blij dat de mijne niks van forummen snapt. Hij weet nog net hoe ik heet, maar hoe hij me verder moet vinden....nee dat weet hij echt niet.
Ehhh, het is wel duidelijk he? Negeren is niks voor mij
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:48
Tip:
In de deuropening met een zwangerschaps test zwaaien
Dat schijnt te weken
En anders....nieuw nick-je aanmaken?
*vraagt zich alleen af hoe wij je dan gaan herkennen, doe maar een avatar met een anjer dan of zo*
Tip:
In de deuropening met een zwangerschaps test zwaaien
Dat schijnt te weken
En anders....nieuw nick-je aanmaken?
*vraagt zich alleen af hoe wij je dan gaan herkennen, doe maar een avatar met een anjer dan of zo*
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:49
(Ik kan ook niet meer relaxt anoniem forummen trouwens, want mijn vriend heeft zowat al mijn posts gelezen toen ik aan het koken was. Hij had nog nooit van het Viva-forum gehoord, maar hij is nu helemaal op de hoogte! )Hmmm dan weet hij nu ineens wel heel veel van je. Misschien moet je even vanuit de deuropening (belangrijk) 3 dagen gaan negeren, om zijn aandacht vast te houden. Geeft hij aandacht, dan moet je hard gaan gillen. Het liefst terwijl je de plukken haar heel dramatisch, hup, in je breezerflesje laat vallen.
(Ik kan ook niet meer relaxt anoniem forummen trouwens, want mijn vriend heeft zowat al mijn posts gelezen toen ik aan het koken was. Hij had nog nooit van het Viva-forum gehoord, maar hij is nu helemaal op de hoogte! )Hmmm dan weet hij nu ineens wel heel veel van je. Misschien moet je even vanuit de deuropening (belangrijk) 3 dagen gaan negeren, om zijn aandacht vast te houden. Geeft hij aandacht, dan moet je hard gaan gillen. Het liefst terwijl je de plukken haar heel dramatisch, hup, in je breezerflesje laat vallen.
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:49
quote:Chardonnay schreef op 11 augustus 2009 @ 22:48:
[...]
Ehhh, het is wel duidelijk he? Negeren is niks voor mij Gelukkig niet....blij dat je er weer bent
[...]
Ehhh, het is wel duidelijk he? Negeren is niks voor mij Gelukkig niet....blij dat je er weer bent
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:50
quote:EvyBlissy schreef op 11 augustus 2009 @ 22:46:
[...]
En zal ik mijn kappersafspraak morgen dan ook maar afzeggen? Gewoon voor de zekerheid. Zodat ik niets meer zal missen van jullie ge-orakel (jaja!)Ja, dat moet ook afgezegd. Wij hebben namelijk geen leven. En wij, daar bedoel ik ons toegewezen clubje mee. We wilden niet, maar moesten. Van ehm.. BM ik weet niet meer van wie.
[...]
En zal ik mijn kappersafspraak morgen dan ook maar afzeggen? Gewoon voor de zekerheid. Zodat ik niets meer zal missen van jullie ge-orakel (jaja!)Ja, dat moet ook afgezegd. Wij hebben namelijk geen leven. En wij, daar bedoel ik ons toegewezen clubje mee. We wilden niet, maar moesten. Van ehm.. BM ik weet niet meer van wie.
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:50
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:51
quote:Madhe schreef op 11 augustus 2009 @ 22:49:
[...]
Hmmm dan weet hij nu ineens wel heel veel van je. Misschien moet je even vanuit de deuropening (belangrijk) 3 dagen gaan negeren, om zijn aandacht vast te houden. Geeft hij aandacht, dan moet je hard gaan gillen. Het liefst terwijl je de plukken haar heel dramatisch, hup, in je breezerflesje laat vallen.Oei EB, misschien toch die afspraak bij de kapper toch maar door laten gaan
[...]
Hmmm dan weet hij nu ineens wel heel veel van je. Misschien moet je even vanuit de deuropening (belangrijk) 3 dagen gaan negeren, om zijn aandacht vast te houden. Geeft hij aandacht, dan moet je hard gaan gillen. Het liefst terwijl je de plukken haar heel dramatisch, hup, in je breezerflesje laat vallen.Oei EB, misschien toch die afspraak bij de kapper toch maar door laten gaan
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:51
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:53
quote:mamalief schreef op 11 augustus 2009 @ 22:49:
Dat negeren is helemaal zo makkelijk nog niet zeg....
*is blij met alle block-opties op de hedendaagse apparatuur*
Als het nou niet werkt he? Verlenen jullie dan ook nazorg?
Nou ja....nazorg?
Ik heb hier nog zo'n ontzettend kek wit jasje liggen met van die lange mouwtjes.
Die wil ik met liefde even voor je dicht gespen hoor
Dat negeren is helemaal zo makkelijk nog niet zeg....
*is blij met alle block-opties op de hedendaagse apparatuur*
Als het nou niet werkt he? Verlenen jullie dan ook nazorg?
Nou ja....nazorg?
Ik heb hier nog zo'n ontzettend kek wit jasje liggen met van die lange mouwtjes.
Die wil ik met liefde even voor je dicht gespen hoor
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:55
quote:Chardonnay schreef op 11 augustus 2009 @ 22:48:
[...]
Ehhh, het is wel duidelijk he? Negeren is niks voor mij Je moet het toch echt grondiger uitvoeren lieverd. Anders werkt het niet.
[...]
Ehhh, het is wel duidelijk he? Negeren is niks voor mij Je moet het toch echt grondiger uitvoeren lieverd. Anders werkt het niet.
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:59
Char,Madhe......jullie hebben toch ook geschreven op het topic van allesrose (relatie uit voor de 10e keer, hij..,blowde enz enz)
En wat lees ik net......ze zijn weer bij elkaar.
*vreest dat er echt niemand naar onze goede adviezen luistert*
Zo, en nu weer on-topic
En wat lees ik net......ze zijn weer bij elkaar.
*vreest dat er echt niemand naar onze goede adviezen luistert*
Zo, en nu weer on-topic