Iemand tips?

09-11-2019 11:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week opende ik een topic waarin ik uitlegde over mijn relatie, die langzaam was veranderd in een knipperlichtrelatie (ene keer wel contact, andere keer niet).

Afgelopen week heb er dus voor goed een punt achter gezet. Ik weet het voor ons beiden beter is en we zijn gelukkig goed uit elkaar gegaan, maar ik mis hem zo!! Het is jammer dat we gewoon zoveel botsen qua karakter, maar voor de rest is het een fantastische jongen. Daardoor merk ik dat ik ga twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, ookal weet ik diep van binnen dat dit zo is.

Hebben jullie tips voor hoe ik me beter kan voelen en ik over hem heen kan komen om dit zo maar te zeggen haha.
anoniem_392266 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 11:31
Reden: Duidelijkheid
6.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jullie passen niet bij elkaar, en dat is jammer. Neem geen contact op, dan wordt het alleen maar moeilijker.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ijs, chocolade, leuke dingen doen met vriendinnen, sporten.

Botsende karakters is geen klein dingetje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je mist HEM niet, je mist iemand
Je huis schoonmaken.
Helpt echt als je je beter wil voelen.

Zijn appjes verwijderen kan ook therapeutisch werken.
Alle reacties Link kopieren
Je mist je gewoontes, de verslaving om hem even een berichtje te sturen, in contact te staan. Dat gaat vanzelf over.
Afleiding
Afleiding
Afleiding

Je bent gewoon aan het afkicken nu. Niet toegeven aan de verslaving.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Het onder de pijler relatie zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ja eens met Odense, verander je inrichting
, knal een nieuwe kleur op de muur of een mooi behangetje, zoek afleiding afleiding afleiding. En nog eens afleiding.
Het enige wat helpt is tijd en jezelf verwennen mag ook best. Vanavond jezelf omringen op de bank met allerlei lekkers, vriendinnen, filmpje, het komt goed hoor :there:
Alle reacties Link kopieren
Haha Zie nu nog een post met afleiding afleiding afleiding.
Toverwoord. Net als tijd. Geef het wat tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven