Ik baal even...

29-01-2009 20:49 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste topic hier ooit! Geen heftige problemen, geen groot verdriet, maar ik baal even...

Ik heb een man leren kennen, die in zeer korte tijd een enorme indruk op me heeft gemaakt. Eindelijk weer eens een man, die over een aantal dingen hetzelfde denkt en waarmee ik een aantal heerlijke gesprekken heb gehad en een hoop lol.

Maar de beste man heeft een vriendin, dus voor mij een no-go-area. En daarom baal ik even...

Sinds vandaag houd ik afstand, dat is beter voor mezelf en zo kan ik geen verkeerde indruk wekken. Maar hemel, wat zou ik die man even lekker beetpakken zeg.

Wat wil ik met dit topic? Even van me afschrijven, het is beter mijn gevoelens van dit moment niet te delen met dierbaren, dat zou ze wijzer maken dan ze hoeven te zijn.

Iemand herkenning?
Geen herkenning, maar ik denk wel dat het heel goed is van je om afstand te nemen van deze man.

Hopelijk kun je dit vol blijven houden.

Succes ermee!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
He CL2, daar mag je stevig van balen hoor! Is het iemand die je regelmatig ziet? Kan je hem ontlopen?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Het enige dat ik kan zeggen is: complimenten voor je insteling van no-go area.

Succes
Das balen

Je integriteit siert je
Peas on earth!
Ik zeg altijd; Alles kan kapot
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja ik heb het ook een keer gehad... Ik baalde vreselijk toen ik er achter kwam dat hij een vriendin had....
Hè, wat fijn jullie reacties! Was een beetje bang om een soort onzintopic te openen. Maar moest het even kwijt hoor!

Nee Poezewoes, ik kan hem niet ontlopen als in nooit meer zien. Ik zie hem sinds kort 3 á 4 dagen in de week en dat gaat voorlopig wel zo blijven (werkgerelateerd).

Ik ben niet bang, dat ik het niet volhoud, ik sta voor mijn principes (soms tot irritatie van mezelf en heel soms zelfs van anderen ), maar meiden...ken je dat gevoel? Dat je niets liever wilt dan diegene aanraken of knuffelen en niet kunnen? Grrrrrr...
quote:Very Cherry schreef op 29 januari 2009 @ 21:02:

jep! ik ken dat gevoel.....

willen aanraken, maar niet mogen.

nu we jaren verder zijn, kan ik hem net zo vaak aanraken als ik wil (nee, niet vreemd geweest...) en het verveelt nooit!
quote:CL2 schreef op 29 januari 2009 @ 21:03:

Hè, wat fijn jullie reacties! Was een beetje bang om een soort onzintopic te openen. Maar moest het even kwijt hoor!

Nee Poezewoes, ik kan hem niet ontlopen als in nooit meer zien. Ik zie hem sinds kort 3 á 4 dagen in de week en dat gaat voorlopig wel zo blijven (werkgerelateerd).

Ik ben niet bang, dat ik het niet volhoud, ik sta voor mijn principes (soms tot irritatie van mezelf en heel soms zelfs van anderen ), maar meiden...ken je dat gevoel? Dat je niets liever wilt dan diegene aanraken of knuffelen en niet kunnen? Grrrrrr...Ja ik had ook zakelijk met hem te maken gelukkig duurde dat niet lang en kwam de kerst vakantie eraan. Drie vreselijke weken, waarin ik het contact ook miste en mijn vrijgezelle leven weer vreselijk vond tot berusting.....
quote:Very Cherry schreef op 29 januari 2009 @ 21:02:

Da's waar, maar dan moet het wel kapot gaan door hun tweetjes en niet door mij. Even 'dagdromen'...als dát gebeurt, ga ik er achteraan. Kijken of het echt relatiemateriaal is! Oh, en checken of het wederzijds is natuurlijk, is ook altijd handig ;-)!

Ik weet gelukkig vanaf één van de eerste gesprekken van zijn partner af, dat scheelt wel iets. Me daarop aanpassen is dus gelijk in gang gezet.
Naast alle vreemdgaan en minnaressentopics, is die van jou een verademing...alhoewel ik errg met je meeleef, want ja weet hoe t voelt, gewoon balen! But if its meant to be....
quote:danivo schreef op 29 januari 2009 @ 21:06:

jep! ik ken dat gevoel.....

willen aanraken, maar niet mogen.

nu we jaren verder zijn, kan ik hem net zo vaak aanraken als ik wil (nee, niet vreemd geweest...) en het verveelt nooit!

Ohw zúcht...dat zijn even lekkere berichten, hahaha. Heel af en toe sta ik mezelf toe te hopen, dat ze het niet redden samen. Erg hè?! Maar dan komt mijn nuchtere 'ik' wel weer om de hoek gelukkig.

Heb je lang moeten 'wachten' tot je mocht?
quote:liselore schreef op 29 januari 2009 @ 21:07:

[...]

Ja ik had ook zakelijk met hem te maken gelukkig duurde dat niet lang en kwam de kerst vakantie eraan. Drie vreselijke weken, waarin ik het contact ook miste en mijn vrijgezelle leven weer vreselijk vond tot berusting.....Erg hè? Ik zie hem nu een dagje niet en het weekend ook niet en dat versterkt mijn baalmoment denk ik. Tegelijkertijd denk ik, 'dat is wel even goed, kan ik die afstand goed opbouwen'.
Wat een rot gevoel is dat, maar echt heel sportief en goed dat je het afhoud, hij is helaas bezet en dat is balen, ken het gevoel maar al te goed.

Succes meis.
Een dikke drie maanden na onze eerste ontmoeting.

Het nieuwe jaar was twee weken oud. Zakelijk hadden we niks meer met elkaar te maken en stiekem hoopte ik wel dat hij misschien nog iets van hem zou laten horen. En toen belde hij. Afgesproken later die maand en eind januari voor het eerst gezoend. Twee weken later voor het eerst komen slapen. In mei stonden mijn slaapkamer opnieuw te verfen wat andere dingen aan te passen en hebben we zijn spullen verhuist.

Nooit gedacht maar zo erg gehoopt. Het voelde bij ons eerste ontmoeting al zo heftig, dat ik me soms ook niet voor kon stellen dat het niet kon en niet zo mocht zijn....
anoniem_71933 wijzigde dit bericht op 29-01-2009 21:24
Reden: tijdsvergissing :)
% gewijzigd
De drie maanden balen, was trouwens wel een hele inspritiebron voor kilometers dichtwerk....
anoniem_71933 wijzigde dit bericht op 29-01-2009 23:12
Reden: het leek wel het dubbele
% gewijzigd
werken jullie samen? of zitten jullie samen op een kantoor?

anders zoveel op de werkvloer ook proberen te vermijden.. :-)

succes girl!
quote:CL2 schreef op 29 januari 2009 @ 21:15:

[...]

Erg hè? Ik zie hem nu een dagje niet en het weekend ook niet en dat versterkt mijn baalmoment denk ik. Tegelijkertijd denk ik, 'dat is wel even goed, kan ik die afstand goed opbouwen'.

nou we kenden elkaar al toen ik 12 was, maar ja, toen ging hij met mijn zusje...

en toen ik 28 was kwam ik hem weer tegen (motorrijles) en toen bleef ik een beetje in zijn hoofd rondzoemen....

en toen ik 33 was kwamen we elkaar weer tegen...

hij lag midden in een scheiding en ik ging bij mijn vriend weg, en tja....toen heeft het niet heel lang meer geduurd.
O Liselore, jij hebt hem uiteindelijk ook 'gekregen'? Leuk voor je meid.

We werken bij hetzelfde bedrijf Vlinnie, gelukkig niet samen op kantoor. Dan zou ik het erg slecht hebben, denk ik . Nu zie ik hem uren niet, maar dan ineens staat ie weer voor mijn neus. Het klikt duidelijk, dus vandaar maar gelijk die afstand houden. Soms denk ik, ik kan natuurlijk makkelijk gesprekken met hem blijven houden, maar om mezelf een beeeetje te beschermen...toch maar niet.
quote:danivo schreef op 29 januari 2009 @ 21:41:

[...]

nou we kenden elkaar al toen ik 12 was, maar ja, toen ging hij met mijn zusje...

en toen ik 28 was kwam ik hem weer tegen (motorrijles) en toen bleef ik een beetje in zijn hoofd rondzoemen....

en toen ik 33 was kwamen we elkaar weer tegen...

hij lag midden in een scheiding en ik ging bij mijn vriend weg, en tja....toen heeft het niet heel lang meer geduurd.Wow! Het kan gek lopen. Wie weet hoe het nog loopt, maar ik ga daar niet vanuit. Even balen, hard zijn voor mezelf en het groeit wel weer over. En zoals eerder gezegd 'if it's meant to be'... Maar dat zien we dan wel weer.
Heeeeel veel herkenning! De laatste twee mannen die ik tegenkwm waarvan ik dacht: "Leuk!" zijn allemaal aan de vrouw of vriendin. Nou ja, eentje woont hier toch niet in de buurt, dus die zie ik haasst nooit, maar die andere....lastig hoor. Ik weet niet zeker of er interesse is van zijn kant maar ja, ik heb absoluuuuut geen zin in problemen, dus ontwijk ik hem maar een beetje en probeer heel hard geen verdere gevoelens te cultiveren.

Er moet toch ook binnenkort es iemand voorbij komen zonder aanhangsel?
Jammer hè Heejhallo! Er zal vast wel weer iemand voorbij komen zonder aanhangsel, zeker wel. Maar als je bij iemand iets voelt, wil je dat nóg meer lijkt het.
Sterkte, neem een borrel en wees trots op jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven