Ik baal even...

29-01-2009 20:49 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste topic hier ooit! Geen heftige problemen, geen groot verdriet, maar ik baal even...

Ik heb een man leren kennen, die in zeer korte tijd een enorme indruk op me heeft gemaakt. Eindelijk weer eens een man, die over een aantal dingen hetzelfde denkt en waarmee ik een aantal heerlijke gesprekken heb gehad en een hoop lol.

Maar de beste man heeft een vriendin, dus voor mij een no-go-area. En daarom baal ik even...

Sinds vandaag houd ik afstand, dat is beter voor mezelf en zo kan ik geen verkeerde indruk wekken. Maar hemel, wat zou ik die man even lekker beetpakken zeg.

Wat wil ik met dit topic? Even van me afschrijven, het is beter mijn gevoelens van dit moment niet te delen met dierbaren, dat zou ze wijzer maken dan ze hoeven te zijn.

Iemand herkenning?
He gets CL-leke, dat is nou balen, dat iemand dan iemand heeft en jij hem ook graag zou willen. Dat is inderdaad iets om even stevig de pest over in te hebben. Ik heb het ook weleens gehad inderdaad. Ik was niet echt verliefd trouwens maar zag wel eh....potentie zeg maar voor meer dan een vriendschap. Het is een stom gevoel vond ik, zo halfbakken teleurgesteld zijn. Het mag eigenlijk niet van jezelf, tenminste, dat had ik maar intussen vóel je het wel zo....

Trouwens, ik ben blij dat ik je hier zie, ik was je een tijdje kwijt. Ik heb jou onze airco beloofd ooit volgens mij, als wij gingen verhuizen. Klopt dat?

Het vreselijke is namelijk dat hij stuk is en niet gemaakt kan worden en dat vind ik zó lullig....

Het malle ding kan maar deels uit elkaar (het is niet zo'n hele geavanceerde) en het koelmechanisme zit in een deel van het apparaat wat niet open gemaakt kan worden. Stuk is dus stuk. Het spijt me ontzettend....
.
quote:eleonora schreef op 29 januari 2009 @ 22:31:

He gets CL-leke, dat is nou balen, dat iemand dan iemand heeft en jij hem ook graag zou willen. Dat is inderdaad iets om even stevig de pest over in te hebben. Ik heb het ook weleens gehad inderdaad. Ik was niet echt verliefd trouwens maar zag wel eh....potentie zeg maar voor meer dan een vriendschap. Het is een stom gevoel vond ik, zo halfbakken teleurgesteld zijn. Het mag eigenlijk niet van jezelf, tenminste, dat had ik maar intussen vóel je het wel zo....

Heej Eleonora! Wat omschrijf je het pakkend; iemand heeft iemand, die ik ook graag zou willen. Inderdaad. Maar toch gun ik die iemand deze man, ik vind hem natuurlijk niet voor niets heel erg leuk ) Ik ben ook inderdaad niet echt verliefd, alhoewel ik goed de kriebels heb te pakken, maar voordat het ooit meer zou kúnnen worden/zijn, komt dat grote baalmoment. En ik vóel ook zeker andere dingen, dan wat ik wil en uit zal voeren. Gevalletje verstand versus gevoel. Ik weet gelukkig wel wie er wint! En zo af en toe laat ik het maar even toe en dan hup, weer door.

Trouwens, ik ben blij dat ik je hier zie, ik was je een tijdje kwijt. Ik heb jou onze airco beloofd ooit volgens mij, als wij gingen verhuizen. Klopt dat?

Het vreselijke is namelijk dat hij stuk is en niet gemaakt kan worden en dat vind ik zó lullig....

Het malle ding kan maar deels uit elkaar (het is niet zo'n hele geavanceerde) en het koelmechanisme zit in een deel van het apparaat wat niet open gemaakt kan worden. Stuk is dus stuk. Het spijt me ontzettend....

Ik ben een tijdje heel weinig online geweest, ben van baan gewisseld en in combinatie met mijn fijne lijfje zorgde dat weer even voor een lekkere dip. Nu komt het allemaal weer tot rust, dus ga ik weer 'functioneren' zeg maar. Meid, jammer van de airco, maar dat kan nu eenmaal met apparaten. Voel je niet schuldig hoor, je gebaar erachter was/is erg lief en vind ik minstens zo fijn! Vordert het al een beetje met het nieuwe huis? En de nieuwe buren?
quote:elianne69 schreef op 29 januari 2009 @ 22:37:

Ja het is vast een schrale troost maar als het zo moet zijn dan......*de mijne komt zo thuis , hij dacht ook maandenlang dat het nooit iets zou kunnen worden met die getrouwde vrouw met kids.....dus wel!*

Mijn complimenten voor je instelling!

Aaaaaarch, dat is de derde! Hahaha, ik ben jaloérs! Nee hoor, gun iedereen alle geluk en jouw man dus ook met jou. Hij heeft dus ook die iemand gekregen die hij wou, maar eerst bij iemand anders hoorde...

Goed materiaal om mijn bed mee in te duiken. Nog even stiekem dromen en morgen nuchter weer op!

Bedankt voor de reacties meiden, fijn dat ik hier even een uitlaatklep had/heb. Bedankt ook voor de complimentjes, doet me wel goed, maar het is voor mij de normale manier om hiermee om te gaan.
quote:CL2 schreef op 29 januari 2009 @ 22:10:

Jammer hè Heejhallo! Er zal vast wel weer iemand voorbij komen zonder aanhangsel, zeker wel. Maar als je bij iemand iets voelt, wil je dat nóg meer lijkt het.Ja, ik vind het vooral klote dat het nou twee drie keer op rij gebeurt...doet me ook wel aan mezelf twijfelen...val ik dan alleen op mannen die al bezet zijn o.i.d......worden ze aantrekkelijker naarmate ze minder beschikbaar zijn? (Overigens, een man die vreemd zou willen gaan met mij, vind ik dan weer heel erg onaantrekkelijk)
@CL2

Herkenning!

Heb dezelfde instelling als jij....lang wachten werd in mijn geval beloond. Ondanks dat ik er af en toe nog steeds een beetje ongelukkig van wordt dat zijn ex hem nu door mij moet missen....

Heb ik met hem de tijd van mijn leven...

mijn tip: blijf zo dicht mogelijk bij je principes....het is fijn om jezelf iedere ochtend recht in de ogen aan te kunnen kijken!
Goedemorgen! Als de beste man met mij vreemd zou willen gaan, zou dat goed helpen met vergeten inderdaad. Dan heeft ie mij snel geholpen hem te vergeten. Als ik voor iemand ga, wil ik hem voor mezelf, ik, ik, ik.

Jij bent ook beloond Sidle, heerlijk voor je joh. Wie weet kan ik hier ooit een vervolg op maken...Yes, I got him! Hahaha...nee hoor, ga ik niet van uit. Maar als het wel zo zou zijn, zoek ik dit topic weer op en laat ik het weten.

Voorlopig dus niets, noppes, nada, vandaag in ieder geval geen ontmoeting en dan weekend, dus komt goed.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven