ik baal ongelofelijk

22-11-2010 19:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag heb ik een ontzettend lieve, leuke, aardige, respectvolle kerel ontmoet. We hebben de hele nacht gepraat, het klikte zo goed tussen ons.

Zondagavond heeft hij gemaild dat hij me heel leuk vindt, maar niet openstaat voor een relatie omdat hij eerst dingen moet verwerken.

Ik baal er zo vreselijk van, heb ik eindelijk een leukerd ontmoet en dan dit... ik zit er een beetje doorheen.

Weet niet wat ik wil met dit topic, gewoon mijn verhaal kwijt denk ik.
Waardeloos hè als dat gebeurd.

Maar hey, je hebt in ieder geval een leuke vrijdagavond/nacht gehad....

Kijk er gewoon met een glimlach op terug
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat balen inderdaad. Het feit dat hij je terug heeft gemaild en eerlijk is, zegt wel wat vind ik. Misschien over een paar maanden?
Oh jammer meid! Dat is echt naar.. krijg je stiekem al wat hoop enzo, valt het (weer?) vies tegen! Wat voor dingen dan? Komt hij net uit een (lange) relatie?
Is mij ook wel eens overkomen. Je raapt jezelf weer bij elkaar en gaat opzoek naar degene die wel een relatie met je wil en kan aan gaan.

Ga niet blijven wachten op hem want dan wacht je nog wel even denk ik.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Geduld hebben misschien? Wie weet staat hij over een tijdje wel open voor een relatie! Als hij echt zo leuk is is het de moeite waard om even af te wachten.
Moet zeggen dat ik het wel heel keurig vind van deze meneer om je dat te laten weten. Beter dan vaag gedonder en afstand houden en weet ik wat allemaal.
Jammer dat hij niet openstaat voor meer na zo;n leuke avond. Maar wat moet hij verwerken, een vorige relatie? In dat geval, is het juist alleen maar goed dat hij afstand neemt, want anders heeft het vaak toch geen kans van slagen.

Erg jammer dat er nu niet meer in zit, maar ja je kent m pas 1 avondje... dus er is ook geen man overboord... En daarbij heeft hij vast je nummer (en anders emailadres) dus als hij spijt krijgt of de tijd aanbreekt dat hij weer openstaat voor een relatie, dan weet hij je altijd nog te bereiken... (maar ga daar niet teveel op wachten en ga verder met je leven...)

Sterkte!
Ja, ik vind het ook heel fijn dat hij dat meteen eerlijk gezegd heeft. Hij zegt dat ie veel te aardig is en over zich heen laat lopen en te weing assertief is en dat hij daaraan wil werken.

Weet je, het lijkt wel of de liefde niet voor mij is weggelegd, steeds mislukt het, trek ik verkeerde types aan of mannen die nog klaar zijn met hun verleden of zichzelf.

@Marielle: wie weet over een paar maanden, maar na slechts één nacht serieus én gezellig kletsen vrees ik dat het contact verwatert.
En dat hij nog niet toe is aan een relatie wist hij nog niet voordat hij met je een date had?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, je baalt ongelooflijk.
Het was niet echt een date, Mylene-Valerie, we zijn elkaar in de kroeg tegengekomen.

Ongelofelijk/ongelooflijk, whatever, je snapt me toch?
Dat is klote voor je.

Misschien kun je wel "in gesprek" blijven met hem en dan proberen het contact van hem af te laten hangen. Ik bedoel daarmee niet in zijn kont kruipen, maar hem de regie geven of hij behoefte heeft aan contact. Ik zou wel voor jezelf goed opletten of je dat wel volhoudt en vooral open blijven staan voor andere leuke mannen. Als je merkt dat je door het contact niet meer geinteresseerd bent in andere mannen, dan zou ik er niet lang mee door blijven gaan, omdat je dan het risico hebt dat je jezelf verliest in deze man en dat is voor jezelf erg vervelend en die man zal jou er ook niet leuker door vinden.
Hee Djuna, misschien is het wel mijn ex?!! ;) Om die redenen ging mijn relatie over.. Maar mijn advies: laat het rusten, als hij net uit een relatie komt heeft hij inderdaad tijd nodig om dat te verwerken. Ik vind het heel netjes van hem dat hij dat eerlijk mailt.
Het is zeker netjes maar ga alsjeblieft niet wachten. Er zijn meer mannen waar dit mee kan hoor.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik vind het eigenlijk hartstikke beleefd en netjes dat hij zegt; dit gaat hem op korte termijn niet worden, je bent een topmeid en ik heb ruimte nodig, hoe leuk ik je ook vind.

Haalt niet weg dat het volkomen kut is voor jou, natuurlijk. Heel begrijpelijk. Maar geef jezelf nog niet op! Ik weet zeker dat je een leuk persoon bent die veel te bieden heeft, aan de juiste persoon. Nu nog de juiste persoon tegenkomen. En die loopt ook ergens vreselijk te balen dat hij niet jou tegenkomt, hoor.

Geef jezelf bij tegenslag niet op hoor. Ook jij hebt ergens een prince charming!
Bedankt voor jullie lieve en opbeurende reacties!
quote:Murdoch schreef op 22 november 2010 @ 19:42:

Nee, je baalt ongelooflijk.Fijn voor TO, zo'n inhoudelijke reactie. Daarnaast: zie hier.

@TO: erg jammer voor je, maar het is wel netjes van hem. En wie weet komt er over een tijd toch nog iets van!
quote:Klontje schreef op 22 november 2010 @ 21:30:

[...]

Fijn voor TO, zo'n inhoudelijke reactie. Daarnaast: zie hier.

@TO: erg jammer voor je, maar het is wel netjes van hem. En wie weet komt er over een tijd toch nog iets van!

Als ik de plank mis sla doe ik het wel op meerdere fronten tegelijk. Ik zal het niet meer doen. (Al voelt ongelofelijk nog wel verkeerd, maar het is voor mij ook nog vers).

TO, excuses en niet leuk voor je, eens met de rest. Klinkt een beetje als 'letting down easy' met een smoes. Je komt echt nog wel een man tegen die minstens zo leuk is en er voor wil gaan.
Heb een uurtje geleden mail van hem gehad.

Hij schrijft dat ie het een moeilijke beslissing vindt om me niet meer te zien, maar wel het beste voor hem op dit moment en dat hij hard aan zichzelf gaat werken. Daarna schrijft hij dat we elkaar nog best zullen zien in die en die kroeg, dat 'm dat gezellig lijkt en hij sluit af met 'tot snel'.

Ik een mail teruggestuurd met dat ik het knap vindt dat hij zich zo openstelt na één avondje en dat ik zijn beslissing respecteer, ook al heb ik er een vervelend gevoel bij omdat ik er toch wel meer in zag. Heb hem ook succes en sterkte gewenst bij zijn zoektocht naar zichzelf. En ook gezegd dat wanneer hij wil mailen of bellen hij dat moet doen, maar dat ik dat wel aan he
m laat. Meer kan ik niet doen.

O ja, ook nog geschreven dat ik er naar uit zie om hem te zien in die en die kroeg...
Zo te lezen heb je HEM ook nogal van zn stuk gebracht! Dus niet te snel getreurd. Geef het wat tijd en ruimte. Niks pushen ( hij moet zelf tot de conclusie komen dat je TE leuk bent om te laten schieten, haha) ,maar zorgen dat je een beetje in contact blijft. Mss zie je hem dus af en toe, zo niet, dan mail je af en toe. Hij mag je niet vergeten, tuurlijk.

Haha, mijn glazen bol zegt mij dat hij nog wel eens zou kunnen veranderen van gedachte..................
Heb vanavond weer een mail gehad van man in kwestie.

Kort gezegd wil hij graag nog eens met me afspreken, omdat afgelopen vrijdag veel voor hem heeft betekend en hij mij een leuk, mooi en bijzonder mens vindt en mij graag beter wil leren kennen. Maar, zegt hij erbij, hij is bang dat hij op dit moment niet verliefd kan of wil worden.

Ik ga morgen eens rustig een mail naar hem terugsturen, eerst maar 's lekker slapen!
Ja, zie je wel, haha. Je hebt enorme indruk op hem gemaakt. Hij is nu gewoon in de war. Alles zal nu afhangen van jouw houding. Leg gewoon totaal geen druk op hem! Hou het leuk, luchtig, zeg hem 'Joh, je hoeft toch ook niet verliefd te worden, niemand zet je een mes op je keel, hoor. Ik vind je gewoon heel leuk, als mens. We kunen elkaar toch gewoon wat beter leren kennen? Als er niets anders in zit, dan mss een leuke vriendschap!' Hoe minder druk, hoe meer kans dat t wat wordt.

Echt, er zit echt wel kans in dat dit nog wat wordt, je zult alleen geduld moeten hebben en bereid zijn een klein emotioneel risico te lopen ( T is nu eenmaal een beetje een man die niet helemaal lekker in zn vel zit)
stoer van m hoor

hij behandelt anderen zoals ie zelf wil worden behandeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven