Ik ben de kluts kwijt

22-01-2010 13:29 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m privacy verwijderd
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 12:56
Reden: over and done
% gewijzigd
Nee dit is geen normaal gedrag. Jij moest sigaretten kopen voor hem? Mijn ouwe moedertje zou vragen: mankeer je wat aan je voeten dan?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat is er wel leuk aan hem? Laat me raden.... jullie hebben aan één woord genoeg, de seks is hieperdepiepgeweldig en jullie delen lief en leed en je kan zo lekker jezelf zijn bij hem. Klopt dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
....
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 12:56
Reden: ....
% gewijzigd
Wat moet je nu doen?

Hem in zijn sop gaar laten koken, spullen die nog bij jou liggen naar hem opsturen en voor de rest zorgen dat ie uit je leven verdwijnt!

Waar zit je precies doorheen? Ben je verdrietig omdat wat je verwachtte van deze relatie nooit meer uitkomt als het uit gaat?
Klinkt misschien wel een beetje hard, maar ik zou er een punt achter zetten. Denk aan jezelf, want hier word je niet gelukkig van.

En dat hij je niet mee uit vraagt en ook niet mee naar vrienden vind ik vaag. Kennen zijn vrienden jou wel? Wat geeft hij als reden op dat je niet mee mag stappen? Klinkt namelijk in mijn oren dat hij het niet serieus met je meent.
Wat doe je nog bij die hufter??? Ik lees niets, maar dan ook helemaal niets wat vóór hem pleit. Hij moet gewoon lekker vrijgezel blijven en ieder weekend uitgaan. Voor de andere zaken huurt hij maar een huishoudster/hulpje..
Als hij zich niet zo gedraagt is hij een leuk mens. We kunnen heel erg lachen samen en we hebben het vaak erg gezellig. Maar als hij boos is, verandert hij in een heel ander mens.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 januari 2010 @ 13:31:

Wat is er wel leuk aan hem? Laat me raden.... jullie hebben aan één woord genoeg, de seks is hieperdepiepgeweldig en jullie delen lief en leed en je kan zo lekker jezelf zijn bij hem. Klopt dat?@BGB, je hebt talent!
Ik ken al zijn vrienden, zijn familie etc.

Pas de laatste tijd ben ik gaan inzien dat dit echt niet kan. Hij voldoet aan geen enkele van mijn verwachtingen. Ik ben zo onzeker door de dingen die zijn gebeurd. Waarschijnlijk verklaren jullie me voor gek als je wist wat ik heb gepikt..
Meis, als eerste wil ik je sterkte wensen. Maar echt, dit is geen liefde!!! Ga weg...pik dit niet! Je woont niet samen, hebt geen kinderen. Hij is totaal niet geinteresseerd in jou, leeft gewoon als een vrijgezel, commandeert je, scheld je uit. Kappen, echt stoppen er mee.

Je verdient iemand die bij wijze van spreken de grond waar op je loopt kust. En tot die tijd, kan je beter alleen zijn en gelukkig, dan in zo'n relatie en ongelukkig.Diep in je hart weet je dit ook. X
Hij behandelt je als een voetveeg en toont totaal geen respect voor je. Dit is geen relatie! Je bent zijn hond niet die moet gaan opzitten en pootjes geven en de krant moet halen en braaf moet gaan zitten wachten tot baasje thuiskomt!
Lieve meid, hij heeft je een dienst bewezen door weg te gaan. Deze man heeft zo te zien geen enkel respect voor jou, en nog slechte manieren bovendien. Opgeruimd staat netjes, niet meer binnenlaten.

Dat klinkt misschien hard maar je bent echt, echt beter af in je eentje dan bij een hufter die jou uitscheldt en totaal geen rekening met je houdt. Tanden op elkaar en doorzetten nu. Over een tijdje zul je niet meer begrijpen wat je ooit in die hufter zag.
mahna mahna tuduuuudududu
TO, hoe zie jij de toekomst in? Wat wil jij graag in een relatie of gewoon in je leven?

En zeg eens eerlijk: staat hij dat in de weg of juist niet?

Zijn lelijke kant hoort net zo bij hem als zijn leuke kant, met beide zul je moeten leven als je met hem doorgaat. Lelijke kanten gaan echt niet weg.
Als hij zich niet zo gedraagt is hij leuk?

Hij gedraagt zich wel zo, dus hij is niet leuk.

Stuur deze man heel snel uit je leven. Vandaag nog.

Dit vind ik heel griezelig klinken. Laat je door niemand zo behandelen, NOOIT meer.
....
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 12:57
Reden: ....
% gewijzigd
Wat een lot uit de loterij, deze man! Laat 'm voortaan zijn eigen peukies maar kopen, ga bij hem weg. Hij is vast heel lief als hij niet boos is, maar zo te lezen wordt hij al boos als hem een scheet dwars zit.
quote:pari schreef op 22 januari 2010 @ 13:40:

Laten we even duidelijk stellen dat ik geen loser ben. Ik ben universitair opgeleid, heel mooi om te zien, en geloof ik best een leuk mens. Maar de afgelopen twee jaar heeft hij me echt kapot gemaakt.

Jij hebt je kapot laten maken door bij hem te blijven bedoel je. Je hebt vrijwillig een relatie met hem, toch?

Tijd om je zelf te vergeven voor deze misstap en een andere koers te gaan varen.
Het probleem is dat hij me geen eerlijke kans geeft om hier overheen te komen. Na een aantal dagen komt hij opeens weer aankloppen en doet alsof er niets aan de hand is en dan ben ik de leukste en de liefste. Hij laat mij ook niet los.. Dat maakt het zo veel moeilijker..
Starshine, ik zat er al op te wachten. Maar deze foto zegt alles.
Kies voor jezelf, delete deze man uit je leven. Niet meer binnenlaten, telefoonnummer wissen en heel duidelijk tegen hem zijn. Dat is moeilijk, dat weet ik. Een paar puppy ogen en een heel ' gemeend' sorry en je zou weer voor de bijl gaan. Maar onthoud goed, hij verandert toch niet. Hoe hard jij ook je best doet!
.

Laten we even duidelijk stellen dat ik geen loser ben. Ik ben universitair opgeleid, heel mooi om te zien, en geloof ik best een leuk mens. Maar de afgelopen twee jaar heeft hij me echt kapot gemaakt.

Nou dan, dan verdien jij toch beter dan dit? En al was je oliedom en oerlelijk, dan nog zou niemand je zo mogen behandelen.

Twijfel je nu eigenlijk nog of je hem terug wilt, of zoek je naar manieren waarop je verder kunt in je eentje? Het klinkt naar een behoorlijk ongezonde relatie, dus misschien kan het geen kwaad om professionele hulp te zoeken bij het terugvinden van je eigenwaarde en het opbouwen van je leven.
mahna mahna tuduuuudududu

Laten we even duidelijk stellen dat ik geen loser ben. Ik ben universitair opgeleid, heel mooi om te zien, en geloof ik best een leuk mens. Maar de afgelopen twee jaar heeft hij me echt kapot gemaakt.Tsja, die kwaliteiten zeggen niet zoveel. Je bent toch niet gedwongen een relatie met hem aan te gaan. Je hebt jezelf kapot laten maken door hem over je heen te laten walsen. En dat kan gebeuren, dat zal niemand je kwalijk nemen of vinden dat je een domme doos bent. Maar het is wel tijd om jezelf weer op te rapen en die man uit je leven te werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven