Ik ben verliefd die jongen/man is veel ouder
dinsdag 10 november 2009 om 19:08
dinsdag 10 november 2009 om 19:08
Samenvatting voor Pode:
Zij: 21. Verliefd op de monteur die normaal haar scooter maakt. Hij is 41.
Ze heeft het net uitgemaakt met haar vriend omdat ze vriendlief toch niet echt leuk vond.
Monteur heeft wel eens geïnteresseerde opmerkingen haar kant op gemaakt, maar volgens mij is er nog niets intiems gebeurd.
Ze wil dat niemand erachter komt dat ze verliefd is.
Zij: 21. Verliefd op de monteur die normaal haar scooter maakt. Hij is 41.
Ze heeft het net uitgemaakt met haar vriend omdat ze vriendlief toch niet echt leuk vond.
Monteur heeft wel eens geïnteresseerde opmerkingen haar kant op gemaakt, maar volgens mij is er nog niets intiems gebeurd.
Ze wil dat niemand erachter komt dat ze verliefd is.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

dinsdag 10 november 2009 om 21:57
woensdag 11 november 2009 om 11:28
Nee echt geen lulligheden. Ik had een prachtige tip die haar meteen een reden zou geven haar monteur weer eens te zien.
Zij had haar verkering uitgemaakt, want haar vriendje was toch niet zo leuk en toen had hij gezegd dat ze niet allemaal leuk waren zoals hij en toen gleed zij zowat van haar scootertje, zo was t.
Zij had haar verkering uitgemaakt, want haar vriendje was toch niet zo leuk en toen had hij gezegd dat ze niet allemaal leuk waren zoals hij en toen gleed zij zowat van haar scootertje, zo was t.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
woensdag 11 november 2009 om 19:46
quote:Boogschutter87 schreef op 11 november 2009 @ 18:20:
o dus als je disslectie heb, heb je dan gelijk een IQ van 50
zegt meer wat over jullie.
Maar maakt niet uit ik heb toch een afspraak met hem
Ja, Digi is - net als veel anderen hier - allergisch voor die afschuwelijke schrale MSN-taal die veel tieners en twintigers uitslaan.
Maar leuk dat jullie een afspraak hebben!
o dus als je disslectie heb, heb je dan gelijk een IQ van 50
zegt meer wat over jullie.
Maar maakt niet uit ik heb toch een afspraak met hem

Ja, Digi is - net als veel anderen hier - allergisch voor die afschuwelijke schrale MSN-taal die veel tieners en twintigers uitslaan.
Maar leuk dat jullie een afspraak hebben!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.