Ik ben weg....
zaterdag 24 juli 2010 om 20:00
Ik ben dus eindelijk weg...
en god wat doet het pijn...wat is het moeilijk.
Maar ik weet ook dat het vechten tegen de bierkaai is.
Maar ik ga door een hell.
Alle reacties, tips, adviezen, aanmoedigingen(vooral van de gene die mijn topics nog kennen) zijn meer dan welkom.
Voel me zo rot... de witte wijn haalt voor de nu de scherpe kantjes eraf...maar als ik aan morgen denk...het gevoel wat ik weer ga voelen..zakt de moed in me schoenen...
Help....tis zo moeilijk...nog nooit zo erg heb ik dit ervaren
en god wat doet het pijn...wat is het moeilijk.
Maar ik weet ook dat het vechten tegen de bierkaai is.
Maar ik ga door een hell.
Alle reacties, tips, adviezen, aanmoedigingen(vooral van de gene die mijn topics nog kennen) zijn meer dan welkom.
Voel me zo rot... de witte wijn haalt voor de nu de scherpe kantjes eraf...maar als ik aan morgen denk...het gevoel wat ik weer ga voelen..zakt de moed in me schoenen...
Help....tis zo moeilijk...nog nooit zo erg heb ik dit ervaren
zondag 25 juli 2010 om 12:04
En ik zeg niet dat dit allemaal gaat gebeuren...maar hij is er wel toe in staat.
En ik ben ergens bang dat het kwartje later pas valt..en ik weet gewoon dat hij wil blijven weten wat ik doe.
Zijn eerste vraag toen die belde was waar ben je?(hij belde wat hij met een tas moest doen...en gooide er achteraan dat ik niks in mijn hoofd moest halen...en dat ik me goed moet realiseren wat ik doe.
Jeetje volgens zeg ik wel heel veel herkenbare dingen:S
En ik ben ergens bang dat het kwartje later pas valt..en ik weet gewoon dat hij wil blijven weten wat ik doe.
Zijn eerste vraag toen die belde was waar ben je?(hij belde wat hij met een tas moest doen...en gooide er achteraan dat ik niks in mijn hoofd moest halen...en dat ik me goed moet realiseren wat ik doe.
Jeetje volgens zeg ik wel heel veel herkenbare dingen:S