Ik doe het momenteel met iemand die getrouwd is...

19-01-2009 23:03 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar zijn vrouw vindt het ok, zegt hij... Geen idee of dit klopt.

maar is het aan mij om me er druk over te maken of dit waar is? Of is dit niet mijn probleem? Ikzelf vind het de verantwoordelijkheid van de man in kwestie. Ik heb immers aan niemand verantwoording af te leggen... En misschien hebben ze inderdaad een open relatie en doet zijn partner wel hetzelfde..??

Het komt wel nogal ongeloofwaardig over natuurlijk..

Het knaagt dus een heel klein beetje aan me....Mijn vraag is dus: 'ben ik medeverantwoordelijk als het niet blijkt te kloppen?'
Broek? VC? Je bedoelt de BR hoop ik?
Echt waar, Very Cherry? Nooit geweten.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Meds, de BR is maar voor een ding uitgevonden en dat is om razendsnel korte metten te maken met elke vorm van sexualiteit. Die blijft dus altijd op z'n plek
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:return_of_kreng schreef op 21 januari 2009 @ 14:33:

[...]

Dat zie jij verkeerd. Ik vind dat je iemand anders niet ietsheel ergs aandoet als diens partner ervoor kiest om sex met jou te hebben.

Als ik jouw kind expres doodrij, dan doe ik jou iets heel ergs aan. ( hoewel als ik jou niet ken, dan is het doodrijden ook niet oets persoonlijks en of gewoon een ongeluk of het gevolg van het gedrag van dat kind als ik een wraaklustige psychopaat zou zijn).

Degene die ïemand iets heel ergs aandoet, is niet de minnares, maar de getrouwde vent. Want of ik nu een ONS heb met Pietje die vrijgezel is, of met Jantje die me aan het ontbijt vertlet dat ie getrouwd is met marietje, in beide gevallen doe ik hetzelfde. As ik dat met Pietj doe is het Ok, maar als ik het met jantje doe, dan doe ik ineens iet verschrikkelijks. terwijl als jantje niet met mij meegaat maar met evelien, Jantjes vrouw nog steeds belazerd wordt, alleen ik ben onschuldig omdat ik toevallig Pietje leuker vond? Ik vind dat een beetje krom. Zou de bedrogen Marietje niet boos moeten zijn op overspelige jantje die zijn trouwbelofte aan zijn laars lapt en gewon meegaat met de eerste de beste slet in een kroeg, dan boos zijn op die eerste de beste slet, die hooguit verweten kan worden dat ze makkelijk is? wie zet nu de relatie op het spel. Jantje, of die slet?

Dus omdat jij het anders ziet, zie ik het verkeerd?

Ik denk er dus geheel anders over en vind wel dat de minnares de vrouw iets heel ergs aandoet.

De man in kwestie ook ja, maar degene die willens en wetens een getrouwde vent neukt doet de vrouw in mijn ogen bewust iets heel ergs aan ja.

De relatie is de man zijn verantwoordelijkheid, maar de pijn die je een andr aandoet ligt in mijn ogen ook zeer zeker op het bordje van de minnares.
Chantelle wist je al dat hij getrouwd was toen je een sexrelatie met hem kreeg?

Of hebben jullie eerst diepgaande gesprekken gehad over zijn vrije huwelijk?

Vrouwen die een getrouwde minnaar nemen zijn niet de gene die het huwelijk kapot maken dat is de man zelf.

Hij is de hoofd schuldige.Maar ik snap niet dat zoveel vrouwen het goedpraten en die man interresant vinden.

Grote kans dat als de spanning er af is hij het zelfde bij jou doet.

Nee al zou ik single zijn ik zou met een grote boog om die mannen heen lopen.Het is zo makkelijk om een sexpartner te vinden die niet gebonden is.Waarom dan toch gaan voor die liegende en bedriegende man.
Ik vindt wel dat als je willens en wetens achter een getrouwde man aan gaat er iets mankeert aan je moraal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven