ik heb dringen advies nodig, deel 2- met je ex naar bed

27-08-2009 12:36 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo llieve meiden,

Jullie hebben mijn vorige verhaal gelezen, wat nu?. ik heb gisteren mijn ex of ''bijna ex", zoals beauty93 het noemt, ik was echt vast beraden om gewoon met hem te praten, maar na lang praten, kwamen allerlei emoties omhoog, wij zaten allebei uren te janken, dat het eindigde in bed, hij wilde blijven maar ik zei dat het beter was dat hij wegging, mijn kind kwam 's avonds thuis.

Nu zit ik met dubbele gevoelens.
NOOIT met je ex naar bed....
Heel verstandig om hem weg te sturen voordat je kind thuis kwam. Maar bedenk, je ex is niet voor niets je ex.

Dus niet meer doen... maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan
Tenzij je afspraken maakt, dat het alleen om sex gaat toch?
quote:chicatjoe schreef op 27 augustus 2009 @ 12:58:

Tenzij je afspraken maakt, dat het alleen om sex gaat toch?Verwachtingen zijn nooit gelijk. Eén van de twee wordt uiteindelijk teleurgesteld (bv als de ander een nieuwe vlam heeft, want: het was toch alleen een seksrelatie) en TO heeft geen garantie dat zij dat niet is.
quote:Sarah Scott schreef op 27 augustus 2009 @ 12:44:

NOOIT met je ex naar bed....Ik ben ook wel eens met een ex naar bed geweest, wie niet? Dat het juist erg vertrouwd kan zijn, is een feit..
Waarom in godsnaam een 2e topic openen als je andere topic nog recent is????? Dat snap ik nog minder dan seks met je ex hebben.
3 dagen geleden ging je nog kapot van verdriet over deze ex. Dan lijkt het me niet verstandig om seks met hem te hebben.

Verder sluit ik me aan bij Thee. Dit had je gewoon in je lopende topic kunnen posten. Dan begrijpen de mensen ook wat beter wat er aan de hand is.
quote:Zamirah schreef op 27 augustus 2009 @ 13:47:

[...]

Ik ben ook wel eens met een ex naar bed geweest, wie niet? Dat het juist erg vertrouwd kan zijn, is een feit..

dankje wel Zamirah...het is waar dat voelde zo vertrouwd, dat ik tegelijkertijd schrok van mijn gevoelens. is fijn om te horen dat het een feit is.

@Chardonnay..

ik heb nog steeds verdriet..
quote:lisset schreef op 27 augustus 2009 @ 14:17:

[...]

dankje wel Zamirah...het is waar dat voelde zo vertrouwd, dat ik tegelijkertijd schrok van mijn gevoelens. is fijn om te horen dat het een feit is.

@Chardonnay..

ik heb nog steeds verdriet..

Wat wil je hier mee zeggen?

Natuurlijk heb je verdriet. En juist dan is het heel onverstandig om seks te hebben met je ex. Dat gaat je alleen maar meer verdriet opleveren.
quote:lisset schreef op 27 augustus 2009 @ 12:36:

hallo llieve meiden,

Jullie hebben mijn vorige verhaal gelezen, wat nu?. Waar staat dat verhaal?
quote:milo schreef op 27 augustus 2009 @ 14:32:

[...]

Waar staat dat verhaal?ik heb dringen advies nodig, ik kan het niet meer
Je ex is niet voor niets je ex zei ik al. Maar als ik je vorige topic zo lees kan ik geen enkele goede reden bedenken waarom je met die ex het bed in zou moeten duiken.

Waarom????
quote:Chardonnay schreef op 27 augustus 2009 @ 14:34:

[...]

ik heb dringen advies nodig, ik kan het niet meerVerrek, daar had ik nog een reactie geplaatst ook.
@thekla

het gebeurde in een emotioneel toestaan. wij zaten uren samen te janken. ik weet het ook niet waarom.
Gezellig met je ex uren janken!

Waarom zaten jullie te janken?
Ik snap eerlijk gezegd je dubbele gevoelens in de OP niet. Vorige week was je kapot van verdriet en nu nog toch?
@miekie23

@ milo, nog steeds, het zit zo: wij hebben moeilijk periode achter de rug ( zatten samen in de gevangenis in parijs 3 maanden, omdat hij 3gr. wiet bij zich had) volkomen onterecht, maar de "wet' werkt het gewoon zo daar, en als nederlanders wordt je streng gestraft, omdat ze zeggen dat wij de uitvinder van coffieshops zijn.o.a.
quote:lisset schreef op 27 augustus 2009 @ 17:30:

volkomen onterecht, maar de "wet' werkt het gewoon zo daar

Als hij wiet bij zich had en dat is verboden bij de Franse wet, hoe kan het dan onterecht zijn? Maar goed.

Ik zou inderdaad verder kletsen op je andere topic, dan weet iedereen de achtergrond van je verhaal. Ik weet die nu niet, maar als ik het simpel bekijk, is sex met je ex onverstandig. Vooral als je nog emotioneel betrokken bij hem bent en het goed is als hij je ex blijft. Maar wat vind je er eigenlijk zelf van dat het is gebeurd?
quote:lisset schreef op 27 augustus 2009 @ 16:58:

@thekla

het gebeurde in een emotioneel toestaan. wij zaten uren samen te janken. ik weet het ook niet waarom.

Wees eens heel eerlijk naar jezelf...

Je weet best waarom je met hem naar bed bent gegaan.

Omdat je hoopte dat er misschien een weg terug was.

Een soort bindmiddel.

Dat geeft niet, dat proberen er meer.

Maar een ex is in de regel niet voor niets een ex.

En zeker als je nog zoveel verdriet hebt (heb je andere topic nog niet gelezen, ga ik zo doen) dan is een gesprek dus overduidelijk nog niet aan de orde

je kan dan dus niet handelen vanuit je ratio en dat ga je dus doen vanuit je gevoel...tsja en dan beland je in bed.

jammer maar helaas...

Huil een doos kleenex leeg en probeer je leven weer op te pakken

EN neem jezelf heilig voor voorlopig even contact te zoeken met ex

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoe kan je nou niet weten dat er in Frankrijk hoge straffen staan op het in het bezit hebben van drugs.

Even voor de zekerheid: In alle landen buiten Nederland staan gevangenisstraffen op drugsbezit. Ja, ook wiet is drugs, voor het geval dat je dat vergeten bent.
Chardonnay, je kunt het weer in het eerste topic zetten. Daar zijn we inmiddels al weer verder.....
quote:Zamirah schreef op 27 augustus 2009 @ 13:47:

[...]

Ik ben ook wel eens met een ex naar bed geweest, wie niet? Dat het juist erg vertrouwd kan zijn, is een feit..

Ik niet

Of ik had nog gevoelens dus zorgde ik ervoor dat er geen contact was. Anders deed ik mezelf onnodig pijn. Of de ex had nog gevoelens en dan had ik geen zin in dat gezeik achteraf. Dus dan zorgde ik dat er geen contact was.

Eigenlijk, heb ik al mijn exen uit mijn leven gekieperd zodra het kon. Op 1 na, die woonde toch erg ver weg en de vader van mijn kinderen, maar om daar nou na die relatie mee te rollebollen, dat is werkelijk nooit in me opgekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven