ik hou niet meer van mijn man?

07-01-2009 10:12 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal ik wil even zeggen en wachten op eeen reactie weet niet goed wat ik er mee aan moet? ik hou niet meer van mijn man, maar ik wil ook niet bij hem weg heb 2 fantastische kinderen waar ik erg van hou geef me raad hoe kan ik weer van hem houden en of heeft iemand dit al eens gehad aub geef me een antwoord hoe ik me hier uit worstel of hoe ik dit oplos heb hem het al wel verteld? gr incusa
en nog even... je maakte de opmerking dat je kinderen het toch nog niet snappen, maar vergeet dat maar, die hebben voelsprieten van hier tot sintjuttemis en die krijgen daar echt wel last van.
quote:incusa schreef op 07 januari 2009 @ 12:32:

als mij man kan gelukkig zijn met een iemand anders dan op dit moment ben ik echt blij voor hem!

Ja dus, wat wil JIJ?

Weg?

Er iets van maken samen?

Het klinkt nu van; tis niet meer leuk dus ik ga maar.

Beetje verwend/kinderachtig?

Weet het niet hoor, je geeft weinig info, behalve "ik hou niet meer van m" "En zal ik eens weggaan zonder te zeggen wanneer ik terug ben"

En "kweetniet"

Wat vind je van de enorme hoeveelheid aan adviezen die je hier al gehad hebt in 1 ochtend? Kun je er wat mee?

Zet het je aan het denken of ben je meer het typ van

"Ik hou nie meer van me man dus gaan ik"
Zijn er dingen gebeurd waardoor het komt, ben je verliefd op een ander geworden. is je man wel lief voor je?

Zijn er dingen gebeurd waardoor je het niet meer ziet zitten... er moet toch IETS zijn.

Of is het gevoel dan gewoon weg? Misschien een tijdje apart wonen om te kijken of je gevoel er toch nog is.

Misschien door alle drukte, altijd maar bezig te zorgen (voor je kinderen/gezin) heb je het gevoel geleefd te worden, kom je niet meer aan je eigen gevoel toe.

Vind je je leven verder wel leuk? Ben je gelukkig met de invulling ervan? Je kan zonder dat je het weet ook depressief zijn en daar horen zulke gevoelens ook bij.

Ik zou er niet zomaar uit stappen maar onderzoeken waar je gevoel vandaan komt.

En anders tijdelijk apart gaan wonen. Of je man tijdelijk weg zodat je kunt kijken of je hem nog mist en nog van hem houdt.
Nou dania, we vullen het aardig voor haar in, lijkt niet echt aan te komen, weinig reactie van TO
quote:sarah2ndlife schreef op 07 januari 2009 @ 12:15:

kijk....dat vind ik dus ook, maar durfde het niet te zeggen, bang dat ik heel emancipatisch nederland weer op mijn dak krijg.

Aan heel emancipatisch nederland mag je dikke roest hebben. Ik ben erkend ouderwetse lul, dus wie daar nog van schrikt heeft pech.

En als "je woord serieus nemen" ongeëmancipeerd is, dan is dat maar zo.
quote:incusa schreef op 07 januari 2009 @ 12:32:

als mij man kan gelukkig zijn met een iemand anders dan op dit moment ben ik echt blij voor hem!Wat wil je eigenlijk met dit topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven