Ik twijfel over hem

13-09-2017 23:55 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zit een jongen bij mij in de klas, hij heeft vandaag op app tegen mij gezegd dat hij mij leuk leuk vind. Ik wist het eigenlijk daarvoor al, want het was er te merken. Maar nadat hij het had gezegd is het heel akward tussen ons. En ik denk dat hij mij binnenkort gaat vragen, alleen ik twijfel. Wanneer ik met hem praat krijg ik wel vlinders in mijn buik, maar op een een of andere manier twijfel ik.

Iedereen zegt wel dat wij heel goed bij elkaar passen, en hij is ook best knap en heel aardig.

wat zou ik tegen hem zeggen? Zou ik het zo laten of hem een kans geven voor een relatie?
Je klinkt heel jong. Bedoel je verkering? Hoe lang en goed kennen jullie elkaar? Dapper dat ie het durft te zeggen. Best leuk, toch? Ik zou zeggen geef het eens een date.
Bij twijfel: niet doen
Ken je hem goed? Misschien dat je twijfelt omdat je hem niet zo goed kent?
Dan is een date een goed idee. Samen naar de bioscoop of iets wat jullie leuk lijkt.
Je klinkt echt heel jong. :)
Hou in gedachten dat jij zelf moet bepalen of je iets met deze jongen wil.
Dat "iedereen" zegt dat jullie zo goed bij elkaar passen is helemaal niet belangrijk. Belangrijk is hoe jij erover denkt.
Die vlinders in je buik kunnen betekenen dat je hem heel leuk vindt, en misschien wordt je gewoon wat zenuwachtig bij het idee van verkering. In dat geval zou ik gewoon dapper ja zeggen als hij je mee uitvraagt.
Die vlinders kunnen echter ook komen omdat je misschien nog helemaal niet toe bent aan verkering, of misschien vindt je hem helemaal niet zo leuk, maar voel je je door vrienden onder druk gezet om ja te zeggen.
Kortom, wat je ook besluit, wees er zeker van dat het JOUW besluit is.
Jouw mening is de enige mening die telt in dit geval.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Enora schreef:
13-09-2017 23:57
Je klinkt heel jong.
Nou en? (6)
Ben je een half mens als je nog jong bent?
Waarom wordt dat toch altijd zo enorm benadrukt bij bepaalde topics.
Als in alles onder de 30 nemen we lekker niet serieus als verzuurde b..
Laat maar.. :$
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 07:20
25.95% gewijzigd
Castor1975 schreef:
14-09-2017 00:15
Bij twijfel: niet doen
.
Hij gaat haar niet gelijk ten huwelijk vragen.

Bij twijfel wel doen, je kunt het altijd weer uit maken. Op jouw leeftijd kun je ook best een paar weken verkering hebben hoor.
Leuk toch?
Mocht hij verkering vragen, antwoord hem dan gewoon dat je hem daarvoor niet goed genoeg kent nog en stel voor samen iets leuks te gaan doen. Zo kom je erachter of het klikt tussen jullie!
Ja, juist lief en dapper van hem. Als je vlinders in je buik van hem krijgt vind jij hem dus ook leuk. 😊
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Wat leuk! Je hoeft niet meteen te gaan trouwen. Zoals al geopperd hier: ga eens samen wat leuks doen, dan kom je er vanzelf achter of jij hem net zo leuk vindt. Vindt het wel stoer van hem dat hij dit zo durft, hoor.
Leuk, TO! Geniet er lekker van en kijk waar het naar toe gaat. Als je, nadat je gewend bent geraakt aan elkaar, nog niets is, maak je het gewoon uit. Weer een ervaring rijker!
Find people who will make you better (M. Obama)
Je gevoel over hem is er niet voor niets. Je intuïtie moet je serieus nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Is het koudwatervrees voor een mogelijke relatie of vind je hem gewoon niet leuk genoeg.

het doel van een afspraakje maken is om te kijken of dat jullie wel bij elkaar passen. dus waarom niet gewoon een keer samen afspreken en iets leuks gaan doen. En dan kijken hoe het gaat. Je hebt dan echt niet direct verkering. Misschien is het zo leuk dat jullie daarna vaker gaan afspreken. Of misschien is het niet leuk, en zeg je na 5 minuten dat je weg moet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Toen mijn schoonmoeder dit een paar jaar geleden vroeg zei ik tegen haar; Een keertje op stap gaan is bedoeld om elkaar te leren kennen.

En mijn dochter is nu op haar vervolgopleiding begonnen, in een compleet nieuwe klas. In die klas zit een meisje waarmee het erg goed klikt. Ze gaan samen op stap. En nee, niet om een relatie te krijgen (dat andere meisje heeft al een vriend) maar gewoon omdat ze goed met elkaar overweg kunnen.

Dus hey, ga gewoon iets leuks doen samen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alicereturns schreef:
14-09-2017 07:12
Nou en? (6)
Zit je panty scheef? Mocht TO toch 22 blijken snapt ze waarom ik reageer zoals ik doe. Niet serieus nemen is geen sprake van. Daarvoor hoef je enkel naar alle antwoorden te kijken.
Ga lekker met hem op een date, leer hem beter kennen, en wees ook niet bang het hem te vertellen als de vonk niet overslaat,

Je bent jong, geniet van je leven! Denk niet al teveel na en doe alle dingen die je leuk vind maar blijf eerlijk naar jezelf en anderen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alicereturns schreef:
Nou en? (6)

Huh? Ik wilde juist reageren dat ik de Viva-dames topvrouwen vind doordat ze gelijk merken dat het hier (waarschijnlijk) om een hele jonge dame gaat en daar hun advies op aan passen.

Juist heel serieus en integer!
Alicereturns schreef:
Nou en? (6)
Ik neem iemand van 15 net zo serieus als iemand van 35, maar mijn advies zou wel anders zijn, of in ieder geval anders verwoord worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven