Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
zondag 21 mei 2023 om 13:12
Ja, dus iemand zegt een relatie te willen maar puntje bij paaltje is dat toch wel eng.samarinde schreef: ↑20-05-2023 17:15Nou, een keiharde afwijzing was het niet en ze cirkelen rond in dezelfde vriendenkring en buurt, dus ze blijven elkaar sowieso zien. Ik had de indruk dat zij vooral niet te snel wilde gaan, geen druk op de ketel, en dat was voor hem (klein hartje) een teleurstelling.
Dus met ‘wie weet’ bedoel ik dat het bij haar misschien nog even moet marineren, het hele idee van een relatie na al die jaren als gelukkige single. En misschien komt de verliefdheid dan alsnog om de hoek kijken, dat weet je maar nooit.
Heeft niets met haar geslacht of seksuele geaardheid te maken, of de kwaliteit van haar leven. Zowel mannen als vrouwen doen dat, in alle levenssituaties.
En volgens mij is het prima legitiem en logisch dat jouw vriend daarvan in de war raakt. Ik vind dat niet iets wat jij dan vervolgens moet uitleggen cq. goedpraten namens die vrouw.
zondag 21 mei 2023 om 13:14
2017/18
Are these my good years or do I have none?
Are there really good years for everyone?
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
zondag 21 mei 2023 om 13:18
Dat zijn laterale cuntpics
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
zondag 21 mei 2023 om 13:25
Op het hoogtepunt moet je toeslaan. Nu moet je weer werken aan een volgende piek.
zondag 21 mei 2023 om 13:42
De fotocompositie betrof nooit iets met een banaan of blik cola.
Armetierig schaalgevoel

zondag 21 mei 2023 om 14:20
Natuurlijk is de kans het grootst dat ze hem gewoon niet leuk genoeg vindt. Ik vind ook bijna nooit iemand zó leuk dat ik verliefd word, de laatste keer kan ik me niet eens herinneren, en ik ontmoet toch vrij veel - ook leuke, knappe, slimme - mannen. Er valt dus weinig goed te praten; het is statistisch alleen maar zeer waarschijnlijk dat hij voor haar níet die ene is uit talloos veel miljoenen.Vage schreef: ↑21-05-2023 13:12Ja, dus iemand zegt een relatie te willen maar puntje bij paaltje is dat toch wel eng.
Heeft niets met haar geslacht of seksuele geaardheid te maken, of de kwaliteit van haar leven. Zowel mannen als vrouwen doen dat, in alle levenssituaties.
En volgens mij is het prima legitiem en logisch dat jouw vriend daarvan in de war raakt. Ik vind dat niet iets wat jij dan vervolgens moet uitleggen cq. goedpraten namens die vrouw.
Maar dat heeft niks te maken met een relatie 'eng' vinden. Als de juiste man (of vrouw) voorbij komt, is er niks engs meer aan. En dan is er nog de mogelijkheid (klein, maar toch) dat ze het allemaal te snel vindt gaan en nog niet precies weet wat ze wil.
zondag 21 mei 2023 om 17:32
Er is maar één juiste man op talloos veel miljoenen?samarinde schreef: ↑21-05-2023 14:20Natuurlijk is de kans het grootst dat ze hem gewoon niet leuk genoeg vindt. Ik vind ook bijna nooit iemand zó leuk dat ik verliefd word, de laatste keer kan ik me niet eens herinneren, en ik ontmoet toch vrij veel - ook leuke, knappe, slimme - mannen. Er valt dus weinig goed te praten; het is statistisch alleen maar zeer waarschijnlijk dat hij voor haar níet die ene is uit talloos veel miljoenen.
Maar dat heeft niks te maken met een relatie 'eng' vinden. Als de juiste man (of vrouw) voorbij komt, is er niks engs meer aan. En dan is er nog de mogelijkheid (klein, maar toch) dat ze het allemaal te snel vindt gaan en nog niet precies weet wat ze wil.
zondag 21 mei 2023 om 17:37
De DrentenHenk-und-Roelie schreef: ↑21-05-2023 12:25Terug naar het onderwerp van hoe betrouwbaar de dicpic is, ondertussen wat artikelen gescanned gelezen voor groot moet je zijn in:
Schotland
Duitsland
Nederland en dan met name de Drenten ( wist iemand dit? )
Congo
en
Australië ( dit vind ik een moeilijke, bedoelen ze de inlanders of de nazaten van de ingescheepte criminelen uit Engeland van weleer )
Voor klein moet je zijn in:
Thailand
Filipijnen
en
Combodia
zondag 21 mei 2023 om 17:45
Ja, best wel verrassend, ik had dat gelezen in een condoomonderzoek. Ik heb er zelf geen verklaring voor.
zondag 21 mei 2023 om 17:56
Weinig sporten dan maar? Drenten zijn de minst sportieve Nederlanders..
Wat een heerlijk topic trouwens! Echt als vanouds

zondag 21 mei 2023 om 18:32
Je kunt een dickpic vragen
zondag 21 mei 2023 om 19:24
Drenten doen niet aan sport. Drenten hebben een enorme lul.
Heb in een onderzoek op facebook gestaan. Kom aan.
Iemand moet zich opofferen om te zien of het waar is.
zondag 21 mei 2023 om 19:35
Tsja wat doe je dan. Bij goed onderzoek moet je falsifiëren, dus laten we daar een vrijwilliger voor zoeken.

zondag 21 mei 2023 om 19:39
Bij wijze van spreken wel, als ik van mezelf uitga. Ik geloof wel dat ik met veel méér mannen gelukkig had kunnen worden dan alleen met deze ene man (de mijne, zeg maar), omdat ik dus - zei ik al eerder in dit topic - een talent heb voor langere relaties, dus zó veeleisend ben ik niet, maar… verliefd worden is een beetje de bottleneck.
Theo Van Gogh stelde in zijn tv-interviews (destijds op AT-5) aan zijn gast altijd de prachtige vraag: ‘Hoe vaak ben je in je leven verliefd geweest?’
De ene gast zei: drie keer. De andere zei: vanochtend nog, in het café waar een leuke serveerster mijn koffie bracht. De volgende zei: nooit, denk ik?
Ik zit in categorie 1: drie keer, en dan denk ik eigenlijk (achteraf) dat ik een van die keren vooral verliefd was op de verliefdheid en niet op de man, als je begrijpt wat ik bedoel.
Interessante vraag (en misschien wel iets om op je datingsite-profiel te vermelden, want het zegt veel over iemand)…
zondag 21 mei 2023 om 19:40
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... gle.com%2F
zondag 21 mei 2023 om 19:41
Hahahahaha, je kunt er een topic over openendeadpoetssociety schreef: ↑21-05-2023 19:35Tsja wat doe je dan. Bij goed onderzoek moet je falsifiëren, dus laten we daar een vrijwilliger voor zoeken.

zondag 21 mei 2023 om 19:43
….. “vooral in Vledderveen”
zondag 21 mei 2023 om 19:47
Vledderveen heb ik zojuist gegoogled en direkt verscheen er dik gedrukt; Dynamiek in het groen
Elly en Rikkert ( een zangduo van lang geleden ) komen ook uit Vledderveen, aha.....
*zip* anders krijgt Rikkert straks een overvolle mailbox van vrouwen in Nederland.
zondag 21 mei 2023 om 19:55
Henk-und-Roelie schreef: ↑21-05-2023 19:47Vledderveen heb ik zojuist gegoogled en direkt verscheen er dik gedrukt; Dynamiek in het groen
Elly en Rikkert ( een zangduo van lang geleden ) komen ook uit Vledderveen, aha.....
*zip* anders krijgt Rikkert straks een overvolle mailbox van vrouwen in Nederland.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in