Ik voel me schuldig
woensdag 22 augustus 2018 om 14:49
Ik ben fout geweest, heel erg fout geweest. Het begon allemaal op een feest waar ik die leuke collega tegenkwam. Hij, die gelukkig getrouwd is was enorm met me aan het flirten. Ik genoot er op dat moment van en ik ging er op in. Zoveel spijt heb ik daarvan.. we zijn nu al maanden verder, het is al een keer uitgekomen en toch zijn we er mee doorgegaan. We hebben meerdere keren met elkaar het bed gedeeld. Ik voel me steeds schuldiger tegenover zijn vrouw en heb een paar keer op het moment gestaan om haar te bellen. Ik heb al het contact verbroken met hem en dat gaat goed, maar het schuldgevoel blijft. Wat vinden jullie, moet ik zijn vrouw eerlijk vertellen wat er is gebeurd of moet ik het hierbij laten. Het is absoluut geen wraak op hem, laat ik dat voorop stellen, want ik heb er zelf een punt achter gezet.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:11
woensdag 22 augustus 2018 om 16:13
Ik snap best dat je jezelf als slachtoffer wilt neerzetten in deze, maar doe het dan wel consequent.Ik genoot er op dat moment van en ik ging er op in. Zoveel spijt heb ik daarvan.. we zijn nu al maanden verder, het is al een keer uitgekomen en toch zijn we er mee doorgegaan. We hebben meerdere keren met elkaar het bed gedeeld.
Nu ben je gewoon een homewrecker.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:14
woensdag 22 augustus 2018 om 16:18
TO ging al maanden met de man naar bed terwijl zij wist dat hij getrouwd is.Pipostippels schreef: ↑22-08-2018 16:11Als ik zijn vrouw was zou ik het willen weten. Maakt me niet uit van wie ik het dan zou horen.
Mij gaat het erom dat ik hem dan vierkant het huis uit kan schoppen. Per direct.
En nu voelt zij zich opeens schuldig.
Tuurlijk.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:19
woensdag 22 augustus 2018 om 16:20
woensdag 22 augustus 2018 om 16:20
Ik zou dit ook willen weten. Alleen heeft dan niet alleen mijn vriend een probleem met mij, maar ook het wijf die wel wist, dat hij met mij is. Dus geen goed idee dat TO aan de vrouw wil vertellen, dat zij degene is, met die haar man is vreemd gegaan.Pipostippels schreef: ↑22-08-2018 16:11Als ik zijn vrouw was zou ik het willen weten. Maakt me niet uit van wie ik het dan zou horen.
Mij gaat het erom dat ik hem dan vierkant het huis uit kan schoppen. Per direct.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:22
Dat is weer een andere discussie!Pipostippels schreef: ↑22-08-2018 16:11Als ik zijn vrouw was zou ik het willen weten. Maakt me niet uit van wie ik het dan zou horen.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:26
Raar idd, zeker omdat het al eens is uitgekomen maar gewoon doorgingen.LouisaDurrell schreef: ↑22-08-2018 16:18TO ging al maanden met de man naar bed terwijl zij wist dat hij getrouwd is.
En nu voelt zij zich opeens schuldig.
Tuurlijk.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 22 augustus 2018 om 16:32
Als je het Viva forum regelmatig leest leer je dat de meeste minnaressen geen greintje schuld gevoel hebben en de verantwoordelijkheid helemaal bij die lul van een vent neerleggen. Over het algemeen worden dit soort vrouwen door de Viva gemeente (maar ook irl) met de grond gelijk gemaakt.
Nu is hier een TO die zich wél heel schuldig voelt. Heel goed TO ! Schuldgevoel is een mechanisme dat ons laat weten dat we iets verkeerd doen. Het zorgt ervoor dat we dezelfde fout niet snel nog eens zullen herhalen. Je hebt een goed werkend geweten waar je jezelf mee mag feliciteren. Nu is het zaak dit schuld gevoel op eigen kracht te verteren en laten uitwerken. Ik zou het zijn vrouw niet laten weten want wat win je erbij ? Voel je je straks weer schuldig over haar verdriet.
Ik zou het als de vrouw van wél willen weten maar dat is een ander verhaal. Meestal levert het niets dan ellende op voor alle partijen.
Nu is hier een TO die zich wél heel schuldig voelt. Heel goed TO ! Schuldgevoel is een mechanisme dat ons laat weten dat we iets verkeerd doen. Het zorgt ervoor dat we dezelfde fout niet snel nog eens zullen herhalen. Je hebt een goed werkend geweten waar je jezelf mee mag feliciteren. Nu is het zaak dit schuld gevoel op eigen kracht te verteren en laten uitwerken. Ik zou het zijn vrouw niet laten weten want wat win je erbij ? Voel je je straks weer schuldig over haar verdriet.
Ik zou het als de vrouw van wél willen weten maar dat is een ander verhaal. Meestal levert het niets dan ellende op voor alle partijen.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:33
Ja hoor. Kom maar, TO.
Meld je maar.
Als je het lef hebt om mijn man te neuken, heb dan ook het lef dit in mijn gezicht te zeggen.
Dat zal haar niet helpen om haar schuldgevoel te verlichten, maar wel om de lucht te zuiveren.
Ik veeg haar dan samen met mijn dan ex-man op de mestbult.
Mijn mening is gestippeld.