Ik voldoe niet aan zijn idealist beeld
dinsdag 24 september 2019 om 00:47
Ik ben Samantha 33jaar, 2 kinderen en heb een vriend en we zijn nu bijna 8 jaar samen.
Ik erger me de laatste tijd heel erg.
Het is ook nooit goed genoeg voor meneertje.
Van leggings met mijn string zichbaar, mijn gezicht volop geplamuurt, ander haar kleurtje, mezelf anders gedragen, als een hoertje sletje noem maar op!
Ik doe alles wat hij me vraagt.
Mijn karakter eigenschappen moet ik veranderen. Ik ben te stil, ik moet meer praten. Ik ben te preuts, ik moet meer hoerig zijn. Geloof me ik ben een slet in bed als ik dat wil!!! als ik me maar zeker voel. Alles is niet goed voor meneertje, hoor je mij klagen over zijn prestaties? Nee want ik laat hem liever in zijn waarde.
Mijn kleding, mijn make up, hoe ik ben, wat ik doe, alles is gewoon niet goed.
Ik ben 8 jaar altijd mezelf gebleven, ik heb me nooit voor gedaan als iemand anders.
Komt hij vorig jaar aan met klagen, dit is niet goed, dat is niet goed. Met filmpjes op YouTube over makeup, foto's over hoe ik eruit moet doen, hoe ik moet doen.
Doe ik er wat aan, is het nog steeds niet genoeg.
Ik ben helemaal op, ik ben het zat. Ik kan mezelf niet eens meer zijn, want ik voel alsof ik aan meneertjes idealist beeld moet voldoen, die nooit goed is.
Nu heb ik dit gezegd, dat ik hier helemaal gek van word en dan zegt hij doodleuk dat dit allemaal door mezelf komt. Dat hij niet verkeerd zit, hij zegt gewoon wat hij van me wilt zodat ik mezelf kan verbeteren.
Huh? Hoe dan? Je hebt me zo leren kennen al 8 jaar lang. Vorig jaar van alles van mezelf veranderd en het is nog steeds niet goed? Verbeten in wat? Ik kan compleet mezelf niet zijn. Samantha is gewoon weg als ik bij hem ben. Ik ben dan gewoon een toneelstuk om hem blij te maken wat eigenlijk niet genoeg is.
Ik moet nu voordat ik naar hem toe ga een leuk bullshit verhaal hebben anders ben ik te stil.
Ik moet altijd leuk zijn, ook in moeilijke momenten anders ben ik saai.
Ik moet aan zijn, wat hij noemt sletterig idealist beeld voldoen, anders krijg ik niet wat ik wil en gaat meneertje zich liever rukken.
Ik voelde me een keer niet lekker en ik vertelde dit en hij zegt, weetje ik had een vriend en die klaagde steeds en op een gegeven moment wou ik niet meer met hem praten. Wauwww en ik steun hem door dik en dun door zijn depressie heen!
Ik word gek, ik kan mezelf gewoon niet meer zijn.
Ik ben niet onzeker over mezelf. Ik zie er gewoon bij de tijd uit, en verzorg mezelf goed. Ik krijg vaker complimenten van mannen.
Maar dit kan toch niet. Dit maakt mij helemaal gek. Ik ben gewoon niet wat hij wilt en niks is goed.
Wat zouden jullie doen? Ik word serieus gek! Vooral omdat hij zegt dat ik dit moet zien als een verbetering van mezelf. Wat?
Ik erger me de laatste tijd heel erg.
Het is ook nooit goed genoeg voor meneertje.
Van leggings met mijn string zichbaar, mijn gezicht volop geplamuurt, ander haar kleurtje, mezelf anders gedragen, als een hoertje sletje noem maar op!
Ik doe alles wat hij me vraagt.
Mijn karakter eigenschappen moet ik veranderen. Ik ben te stil, ik moet meer praten. Ik ben te preuts, ik moet meer hoerig zijn. Geloof me ik ben een slet in bed als ik dat wil!!! als ik me maar zeker voel. Alles is niet goed voor meneertje, hoor je mij klagen over zijn prestaties? Nee want ik laat hem liever in zijn waarde.
Mijn kleding, mijn make up, hoe ik ben, wat ik doe, alles is gewoon niet goed.
Ik ben 8 jaar altijd mezelf gebleven, ik heb me nooit voor gedaan als iemand anders.
Komt hij vorig jaar aan met klagen, dit is niet goed, dat is niet goed. Met filmpjes op YouTube over makeup, foto's over hoe ik eruit moet doen, hoe ik moet doen.
Doe ik er wat aan, is het nog steeds niet genoeg.
Ik ben helemaal op, ik ben het zat. Ik kan mezelf niet eens meer zijn, want ik voel alsof ik aan meneertjes idealist beeld moet voldoen, die nooit goed is.
Nu heb ik dit gezegd, dat ik hier helemaal gek van word en dan zegt hij doodleuk dat dit allemaal door mezelf komt. Dat hij niet verkeerd zit, hij zegt gewoon wat hij van me wilt zodat ik mezelf kan verbeteren.
Huh? Hoe dan? Je hebt me zo leren kennen al 8 jaar lang. Vorig jaar van alles van mezelf veranderd en het is nog steeds niet goed? Verbeten in wat? Ik kan compleet mezelf niet zijn. Samantha is gewoon weg als ik bij hem ben. Ik ben dan gewoon een toneelstuk om hem blij te maken wat eigenlijk niet genoeg is.
Ik moet nu voordat ik naar hem toe ga een leuk bullshit verhaal hebben anders ben ik te stil.
Ik moet altijd leuk zijn, ook in moeilijke momenten anders ben ik saai.
Ik moet aan zijn, wat hij noemt sletterig idealist beeld voldoen, anders krijg ik niet wat ik wil en gaat meneertje zich liever rukken.
Ik voelde me een keer niet lekker en ik vertelde dit en hij zegt, weetje ik had een vriend en die klaagde steeds en op een gegeven moment wou ik niet meer met hem praten. Wauwww en ik steun hem door dik en dun door zijn depressie heen!
Ik word gek, ik kan mezelf gewoon niet meer zijn.
Ik ben niet onzeker over mezelf. Ik zie er gewoon bij de tijd uit, en verzorg mezelf goed. Ik krijg vaker complimenten van mannen.
Maar dit kan toch niet. Dit maakt mij helemaal gek. Ik ben gewoon niet wat hij wilt en niks is goed.
Wat zouden jullie doen? Ik word serieus gek! Vooral omdat hij zegt dat ik dit moet zien als een verbetering van mezelf. Wat?
anoniem_390841 wijzigde dit bericht op 24-09-2019 08:44
0.02% gewijzigd
dinsdag 24 september 2019 om 11:11
Of hij is gewoon een lul met toevallig een depressie.abracadabra schreef: ↑24-09-2019 11:06hij heeft een depressie he... dit kan gewoon zijn projectie van de depressie zijn...
Maar je mag het altijd uitmaken als je niet blij bent met iemand. Ook als iemand depressief is. Als je iemand niet meer leuk vindt dan maak je het uit. De koek is op na 8 jaar. Gebeurt vaak na een jaar of 7. Gewoon elkaar loslaten en verdergaan. Hij wil blijkbaar nu andere dingen dan dat jij bent, jij vindt hem ook niet meer leuk. Brei er eind aan.
TO, dat je hier nog over moet nadenken.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 24 september 2019 om 11:12
En je blijft bij hem...omdat??
Heb je niet genoeg drama in je leven? Heb je een hunkering naar moeilijk moeilijk?
Ben je bang dat je nooit meer een ander tegenkomt die zo fijn, leuk, lief is als hem?
Is dit het beste voor jou en je kinderen?
Ik zou het *NU* uitmaken en genieten van je rust! En je weet nu al dat hij daar over gaat zeiken, want je doet al alles fout in zijn ogen, dus dit is ook fout in zijn ogen.
Maar daar hoef jij niks mee te doen hé..met zijn mening. Dat is zijn probleem, niet de jouwe.
Geniet van de verlossing van dit drama zou ik zeggen.
Heb je niet genoeg drama in je leven? Heb je een hunkering naar moeilijk moeilijk?
Ben je bang dat je nooit meer een ander tegenkomt die zo fijn, leuk, lief is als hem?
Is dit het beste voor jou en je kinderen?
Ik zou het *NU* uitmaken en genieten van je rust! En je weet nu al dat hij daar over gaat zeiken, want je doet al alles fout in zijn ogen, dus dit is ook fout in zijn ogen.
Maar daar hoef jij niks mee te doen hé..met zijn mening. Dat is zijn probleem, niet de jouwe.
Geniet van de verlossing van dit drama zou ik zeggen.
dinsdag 24 september 2019 om 11:16
dinsdag 24 september 2019 om 11:26
Ik had echt heel ander soort verwachtingen bij dit topic... Ik dacht aan twee mensen die elkaar hadden leren kennen als milieu-activisten, vegetariërs, GL (of PvdD)-stemmers en dat hij daar dan veel fanatieker in blijkt te zijn dan zij en haar dat kwalijk neemt omdat het niet idealistisch genoeg zou zijn.
dinsdag 24 september 2019 om 13:40
Samanthaaatje schreef: ↑24-09-2019 09:00Vooral na die opmerking dat ik blij moet zijn dat hij het aan mij vraagt, terwijl hij niet doorheeft dat hij mijn eigen ik helemaal wegcijfert.
Niet gek dat hij dat niet doorheeft want het klopt ook niet. HIJ kan jou namelijk niet wegcijferen. Er is er maar één die dat kan en ook nog eens zo gek is om dat te doen
dinsdag 24 september 2019 om 13:48
Vertel. Ik weet niet in wat voor kringen je verkeert, maar ik hoor zulke dingen nooit.Samanthaaatje schreef: ↑24-09-2019 08:52Ahaha ja sorry sleetje moest sletje zijn, typefoutje, zullen er wel meer in zitten.
Ik ga het uitmaken. Dit doet mij niet goed.
Dit berichtje had ik geplaatst om te kijken of dit "normaal" is tegenwoordig.
Wat je tegenwoordig wel allemaal niet voorbij ziet komen in relaties.
Volgens mij zit meneer in zijn mid life crisis, druk maken over wat voor auto, status noem maar op. Alles ziet er altijd mooier uit op sociaal media.
Met mijn kinderen gaat het goed, ik geef ze alle liefde.
Alleen dit stukje met mijn partner laat mij ongelukkig voelen. We wonen niet samen en zien elkaar vaak in de avond.
Ik vind het jammer hoe een man ineens zo druk bezig kan zijn met je veranderen, en denken dat dit gezond is en hij mij helpt.
Bedankt voor jullie berichtjes, jullie hebben mij enorm geholpen.
dinsdag 24 september 2019 om 13:50
Hahaha ja dat dacht ik ook. Ik zag al helemaal voor me hoe hij in de nacht een nerstenfokkerij wilde ontmantelen en zij daar niet in mee wilde gaan.NYC schreef: ↑24-09-2019 11:26Ik had echt heel ander soort verwachtingen bij dit topic... Ik dacht aan twee mensen die elkaar hadden leren kennen als milieu-activisten, vegetariërs, GL (of PvdD)-stemmers en dat hij daar dan veel fanatieker in blijkt te zijn dan zij en haar dat kwalijk neemt omdat het niet idealistisch genoeg zou zijn.
dinsdag 24 september 2019 om 14:01
De kinderen zijn niet van hem?
33 jaar, 8 jaar bij hem, dan heb je dus met 25 jaar en nadat je kinderen kreeg met een ander, deze vent ergens opgeduikeld?
Tijd om voor jezelf en je kinderen te kiezen. En eens te stoppen met relaties, tot je zelf evenwichtig en stabiel bent om je niet zo te laten behandelen door mannen.
33 jaar, 8 jaar bij hem, dan heb je dus met 25 jaar en nadat je kinderen kreeg met een ander, deze vent ergens opgeduikeld?
Tijd om voor jezelf en je kinderen te kiezen. En eens te stoppen met relaties, tot je zelf evenwichtig en stabiel bent om je niet zo te laten behandelen door mannen.
dinsdag 24 september 2019 om 14:02
dinsdag 24 september 2019 om 14:05
Nee, sowieso niet nog meer kinderen. Breng haar niet op ideeën hoor. Deze dame kan beter eerst aan zichzelf werken en zich met de reeds bestaande kinderen bezighouden. Meerdere avonden doorbrengen met zo'n mafklapper, pfff...Tinkerbell1988 schreef: ↑24-09-2019 14:02laat me raden, zelf heeft hij een bierbuik en paar kilo's te zwaar en dat denkt dan het recht te hebben van u uit te maken; als hij een slet wilt als vriendin dat hij naar de hoeren gaat.
dumpen onmiddellijk wil je zo'n vader voor je kinderen als je kinderen wilt?
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 24-09-2019 14:08
2.46% gewijzigd
dinsdag 24 september 2019 om 14:07
Sowieso nadenken over de "sletterigheid" van je (schoon)moeder. Gadverdamme.Samanthaaatje schreef: ↑24-09-2019 09:59Hij kwam zelfs met een opmerking met dat hij niet zo ongelukkig wilt worden als zijn vader. Omdat zijn moeder niet sletterig is en altijd maar gewoon, dat doordat zijn vader ongelukkig is. Dit kan niet gekker worden. Nu ik dit zelf schrijf denk ik, waarom gingen er bij mij geen belletjes rinkelen...
dinsdag 24 september 2019 om 14:27
Hij is een gelegenheidsgekkie, zeg maar alleen als iemand zo gek is om te doen wat hij zegt ipv hem keihard uitlacht..
Jij bent de gene met echte isseus, je kinderen zien dus al jaren hoe hij hun moeder verandert in een rare vrouw met doorschijnende stringetjes die alles doet voor zo'n kwal, lekker voorbeeld, ik las ergens dat ze niet van hem zijn, God mag hopen dat ze nog een beetje een normale vader hebben anders komen deze slechte voorbeelden nooit meer goed en gaan ze jullie later nadoen, top he..
Jij bent de gene met echte isseus, je kinderen zien dus al jaren hoe hij hun moeder verandert in een rare vrouw met doorschijnende stringetjes die alles doet voor zo'n kwal, lekker voorbeeld, ik las ergens dat ze niet van hem zijn, God mag hopen dat ze nog een beetje een normale vader hebben anders komen deze slechte voorbeelden nooit meer goed en gaan ze jullie later nadoen, top he..
dinsdag 24 september 2019 om 23:49
Hoe dan?Samanthaaatje schreef: ↑24-09-2019 23:47Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik waardeer dit enorm.
Ik ga bij deze mijn berichtje afsluiten.
Bedankt voor de steun. Ik had dit echt nodig.
Wel fijn dat je er wat aan hebt gehad.
woensdag 25 september 2019 om 09:34
Net zoveel issues als de Samantha die bekend staat als ‘Barbie’.VariousVirtues schreef: ↑25-09-2019 09:17Dit topic is een serie waard zeg. Als het echt is dan heeft TO serieuze issues op relatie gebied en dan voornamelijk met zichzelf em het stellen van grenzen. Maar ik geloof er geen hout van.
Dit soort verhalen zijn helaas echt. En het trieste is dat dit soort mensen niet te helpen zijn.
woensdag 25 september 2019 om 11:27
Ik ken dit soort mannen wel. Zij willen jou veranderen tot een ideale partner terwijl zij geen duidelijk idee hebben hoe dat precies hoort te zijn. Zij willen dat je inschat hoe hun stemming op dat moment is en waar zij behoefte aan hebben en je hele gedrag erop aanpassen. Dit komt nooit goed!
Stop met pippo de clown uithangen om hem tevreden te stellen.
Ga bij hem weg en wees jezelf.
Jij MOET niks.
Stop met pippo de clown uithangen om hem tevreden te stellen.
Ga bij hem weg en wees jezelf.
Jij MOET niks.
woensdag 25 september 2019 om 12:17
Dan was hij dat voor die depressie ook wel geweestdoornroosje9 schreef: ↑24-09-2019 11:11Of hij is gewoon een lul met toevallig een depressie.
TO, dat je hier nog over moet nadenken.
woensdag 25 september 2019 om 14:20
Sorry hoor maar wat een onzin. Er zijn veel meer vrouwen die in dit soort relaties zitten als wat jij denkt. En nog in veel giftigere situaties als dit.VariousVirtues schreef: ↑25-09-2019 09:17Dit topic is een serie waard zeg. Als het echt is dan heeft TO serieuze issues op relatie gebied en dan voornamelijk met zichzelf em het stellen van grenzen. Maar ik geloof er geen hout van.
En je hebt makkelijk praten als je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten.
Waar ik het wel mee eens ben is het inderdaad stellen van grenzen. Maar als je echt iemand niet kwijt wilt raken verzet je deze helaas vaak.
Blijf in jezelf geloven !