Ik weet dat het over is.. maar.. of toch niet..

14-04-2009 12:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet niet wat ik moet doen..

Wel uitmaken.. Niet doen..

Echt gelukkig ben ik op dit moment niet.. maar andere momenten weer wel ook al is het dan maar voor even.

We praten en dan gaat het 2 weekjes goed.. daarna vallen we weer als een baksteen na beneden.

Er zijn heel veel dingen gebeurd waardoor ik hem niet meer 100% vertrouw hier door ben ik erg onzeker en jaloers,,'

Ik kan niet veel hebben wat mijn vriend en vrouwen betreft!

Voel me hier dan ook best schuldig over.

Ik hou heel veel van hem en heb ook ALLES gedaan om de relatie te redden maar volgens mij worden we er niet echt beter van

Nu was het zijn beurt maar ik zie niet veel gebeuren.

Hij werkt in de horeca en is meestal laat thuis, maar met pasen was hij een keertje vroeg thuis en overweegt hij niet om gewoon even voor 1 uurtje langs te komen ofzo want dan is hij moe!

Maar afgelopen vrijdag moest ik ook werken om 8 uur beginnen, daarna uit eten want we hadden feest van mijn kant, en na dat ook nog uit tot 7 uur in de ochtend! ik was ook wel moe maar ik was er wel,

Het is nemen en geven en ik zie dat bij hem niet meer gebeuren..

Vanavond komt hij bij mij,, en ik zit te denken om er een einde aan te maken,

Want ik kan niet meer ik ben zooo moe van alles!

Maar op 1 of andere manier houd iets mij tegen, ik hou echt van die jongen echt waar maar ik hou er niet van om als een deurmat gebruikt te worden!

We hebben nu 3 jaar een relatie maar mijn vertrouwen zakt gewoon weg,, ik weet dat het niet goed kan gaan maar wil het denk ik niet zien.

ook heb ik al mijn vrienden die ik toen had voor hem opgegeven ook erg dom!! Ik was blind van verlieftheid.

Ik ben nu dus ook zo bang dat ik dan alleen ben..

Sorry dat het allemaal zo wazig is!

Wou het gewoon even kwijt

Liefs
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
och... wat rottig allemaal..

ik wens je veel wijsheid.

Liever gelukkig alleen , dan ongelukkig met z'n twee
heel vervelend, sorry kan je niet helpen, dat moet je zelf oplossen maar ik wens je veel succes en geluk
als je zo vaak ruzie hebt, hem niet vertrouwd en er überhaupt aan denkt om er een einde aan te maken, dan zit er iets niet goed! hij wil er niet aan werken zoals je zegt, en jij hebt alles gedaan wat je kon. ik denk niet dat je erg gelukkig word van deze relatie. verspil je tijd niet aan hem... dat zou zonde zijn.

(ik wil je hiermee niet aanzetten tot het verbreken van je relatie, dat moet je zelf uitzoeken, maar dit is gwn mijn mening)

sterkte ermee, xx
Hey Bloodymary, waarom kan je hem niet meer vertrouwen? Natuurlijk zou ik er wel over beginnen, vanavond, als hij komt... Je kan allicht je twijfels uit spreken naar hem... Misschien gaat het over, misschien gaat het nog een tijdje goed maar communicatie is het ding!!

En al die vrienden die je hebt opgegeven, is dat met een ruzie gebeurd of is het gewoon verwaterd? Ik heb zelf ook ooit eens al mijn vrienden opgegeven omdat mijn toenmalige vriendje al mijn vrienden maar niks vond.. Toen het eenmaal uit was (na 5,5 jaar) heb ik de vriendschappen weer aangehaald. Echte vrienden moeten dat kunnen begrijpen.

Sterkte
quote:Kapara schreef op 14 april 2009 @ 13:30:

Hey Bloodymary, waarom kan je hem niet meer vertrouwen? Natuurlijk zou ik er wel over beginnen, vanavond, als hij komt... Je kan allicht je twijfels uit spreken naar hem... Misschien gaat het over, misschien gaat het nog een tijdje goed maar communicatie is het ding!!

En al die vrienden die je hebt opgegeven, is dat met een ruzie gebeurd of is het gewoon verwaterd? Ik heb zelf ook ooit eens al mijn vrienden opgegeven omdat mijn toenmalige vriendje al mijn vrienden maar niks vond.. Toen het eenmaal uit was (na 5,5 jaar) heb ik de vriendschappen weer aangehaald. Echte vrienden moeten dat kunnen begrijpen.

Sterkte Ik zou het als echte vriendin eerlijk gezegd niet begrijpen dat ik jaren aan de kant word geschoven vanwege een vriendje. Ik geloof dat het dan niet meer zou hoeven van mij als het eenmaal uit was. Dat vind ik geen echte vriendschap.
Je verhaal komt me bekend voor..

Ik had ook zo'n relatie. Het begon toen hij verliefd op me werd maar nog een vriendin had (pril, 3 maand ongeveer). Het liep al niet lekker voor een prille relatie waar in mijn ogen eigenlijk niks aan de hand hoort te zijn, dus toen ging het uit en kregen wij eigenlijk meteen wat..

Ging een halfjaar super, totdat ie opeens weer gevoelens voor z'n ex kreeg, en haar miste.. want die vond ie toch wel wat gezelliger dan mij..

Maar goed, toen was het 4 maanden uit waarin hij met z'n ex omging maar ook met mij (we wilden elkaar blijven zien en ik wilde hem natuurlijk supergraag terug).

Uiteindelijk bleek dat die ex toch niet zo geweldig was als hij zich herinnerde en wilde hij het weer met mij proberen.. We hebben toen 3 jaar achtereenvolgend een (stabiele) relatie gehad, maar ik was best onzeker over mezelf omdat hij me eerst niet meer zo leuk vond en het uit had gemaakt etc. Hoorde ook van die ex dat zij hem had afgewezen, ze was wel een behoorlijke stoker, maar ergens raakte het me wel en stiekem voelde ik me hierdoor wel eens tweede keus.

Enfin, tijdens onze relatie was ik bijna altijd jaloers, dit kwam door de slechte start (denk ik achteraf). Als ik erover wilde praten zeurde ik volgens hem. Hij heeft ook eens een paar keer wat 'foutjes' gemaakt met andere meiden, bijvoorbeeld afspreken en het mij niet vertellen, logischerwijs omdat ik dan jaloers zou worden terwijl het in zijn ogen niks voorstelde, maar als ik er dan achteraf toch achterkwam vond ik het verdacht dat hij het niet eerlijk verteld had.

Eind februari 2008 is hij wel echt vreemdgegaan (gelukkig niet all the way, maar erg genoeg als je het mij vraagt). Nog steeds wilde ik hem niet kwijt en het proberen, terwijl hij juist begon te twijfelen aan zichzelf omdat hij was vreemdgegaan en eigenlijk supereerlijk is. Ik heb hem sindsdien steeds omgepraat totdat hij inzag dat hij het ook wilde proberen.. Pech was dat hij toen eind april voor 3 maanden naar New York is gegaan voor een stage, waardoor we elkaar dus niet zagen en alleen via telefoon of MSN contact hadden. Hierdoor konden we nou niet bepaald aan de relatie werken. Ik ben toen nog een week in NY geweest en toen ik hem zag merkte ik dat hij niet zo blij als anders was om me te zien. Dit brak m'n hart en we hebben er zelfs nog 1x knallende ruzie over gehad tijdens mijn verblijf daar.

Moet zeggen dat ik het ook moeilijk vond dat hij daar alleen zat en met jan en alleman (dus ook meiden) uitging terwijl vertrouwen een issue was bij ons. Toen ik op een dag bij z'n ouders thuis een blaadje zag liggen met zijn Hyves-wachtwoord erop kon ik mezelf niet bedwingen en vond ik een berichtenreeks met 1 of ander grietje die hem wel zag zitten, het leek hem ook wel wat, want hij stelde zelf voor om eens wat te gaan drinken etc. Wederom brak m'n hart en kookte ik van woede! Hij moest in die tijd mijn vertrouwen terugwinnen en deed gewoon zoiets! En tegen mij zeggen dat hij niet steeds kon smsen omdat ie op z'n werk zat, terwijl die berichtjes ook gewoon onder werktijd waren! :S:S

Toen hij terug kwam was het allemaal ook al redelijk bekoeld tussen ons, we wilden elkaar allebei niet kwijt, maar vooral hij was bang dat hij weer de fout in zou gaan omdat hij zo snel in de verleiding kwam.. Ik was zo dom om het nog steeds te rekken.

Nu is het sinds augustus 2008 toch uit en tot mijn grote verbazing was ik er snel overheen. (misschien omdat ik het al een halfjaar zag aankomen?)

Hij daarentegen wil me nu hartstikke graag terug en heeft ontzettende spijt van alles en komt steeds met argumenten als dat hij heeft ingezien dat het gras elders echt niet groener is en ik de enige ben die hij wil.

Lang verhaal, dus kan me voorstellen dat je het niet helemaal wilt lezen, maar ik hield ontzettend veel van deze jongen en stond er op het laatst ook nog maar alleen voor. Opeens vrijgezel zijn is kut, maar ik ben zo super opgelucht dat ik me nooit meer zorgen hoef te maken en niet meer 'op zoek' ga naar stiekeme dingen die hij mogelijk doet.

De rust is echt in mijzelf teruggekeerd en van die zorgen word je ook niet bepaald blij en dat heb je ook niet verdiend!

Dus ik zou deze dingen eens tegen elkaar afwegen, als je het uit maakt voel je je kut, maar dat voel je je nu ook al.

En ik wil hier niemand woorden in de mond leggen, maar als hij zelf ook al zegt dat hij er niks aan wil doen dan betekent dat dus dat er niks gaat veranderen, het moet van 2 kanten komen.
@ Fausto: ik ben het wel met je eens.. dit is ook mijn eigen schuld als ze me niet meer willen zien.

@Madmoiselle Dit verhaal klinkt bijna precies zoals het is bij mij, alleen het echt vreemdgaan heeft hij (nog) niet gedaan.

Maar de rest is serieus precies het zelfde!

Ik ga hier goed over nadenken!

Bedankt allemaal!
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven