Ik weet het gewoon niet..

12-09-2019 00:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
v
anoniem_390468 wijzigde dit bericht op 11-03-2020 22:12
Reden: Niet relevant
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als iemand jou gaat smeken om te blijven dan is dat wel egoïstisch.
Jouw gevoel wordt niet gehoord.
Dat doet er gewoon niet toe.
Zo zie je hoe iemand zich verlaagd in een verliefdheid.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Noellexxxxx schreef:
12-09-2019 10:48

Ik weet zelf diep van binnen ook dat ik fout zit en weet dat ik het moet afkappen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dit op dit moment moet aanpakken. Ik zit ook een beetje met mezelf in de knoop. Ben al 2x naar hem toe gegaan met de intentie om het af te kappen, maar meneer is bijna aan het smeken om me bij hem te houden, en dan kijk ik ineens weer naar de goede dingen tussen ons en laat ik het erbij. Waarom kan ik gewoon niet de knoop doorhakken...
Er wordt gewoon een trucje met je uitgehaald TO.
Die "relatie" (er is geen relatie trouwens) zou al lang over zijn als het aan jou had gelegen. Dat geef je zelf al aan. Maar elke keer dat je dat wilt doen, wordt er op je gevoel ingespeeld, is ie aardig, wordt er schuldgevoel opgewekt, etc.
Resultaat: het blijft maar doorgaan, de periode dat je "fout" bezig bent wordt steeds langer. Maar het is niet jouw schuld dat die periode langer wordt, dat is omdat hij niet wil accepteren dat er niets is, hij weet dat best wel. Maar jij bewaakt je grenzen niet. En vervolgens krijg jij het verwijt aangesmeerd dat je fout bezig bent. Oftewel: hij is gewoon fout bezig, en jij krijgt de schuld hiervan. Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk. Trap er niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven