Ik wil hem vergeten
zaterdag 23 maart 2019 om 13:28
Je hebt een ideaalbeeld gecreëerd van B. Een soort droomprins, hij was destijds jouw redder in nood. Je rouwt niet werkelijk om de persoon B maar om het idee van hoe het had kunnen (of kan) zijn met hem.
Weleens jaren later iemand tegengekomen waar je straal verliefd op was? Ik wel, mijn jeugdliefde en ik dacht... HUH? Hoe kon ik hier zo verliefd op zijn!
Kortom, je rouwt om het gevoel dat jij toen had, niet om hem.
Weleens jaren later iemand tegengekomen waar je straal verliefd op was? Ik wel, mijn jeugdliefde en ik dacht... HUH? Hoe kon ik hier zo verliefd op zijn!
Kortom, je rouwt om het gevoel dat jij toen had, niet om hem.
zaterdag 23 maart 2019 om 13:48
Niet alleen 'slechts 2 maanden gekend'.. .ze heeft zoals ik het lees, ook nooit iets met hem gehad!Anoniempjerosso schreef: ↑23-03-2019 12:57Je hebt een rare obsessie. Ga in therapie want het is echt heel raar om zo geobsedeerd te zijn door iemand die je maar twee maanden hebt gekend.
Waar haal je in Hemelsnaam zulk een obsessie vandaan? 10 jaar lang?
Dit moet je jezelf niet aandoen TO.
zaterdag 23 maart 2019 om 14:16
Het klinkt niet alleen onvolwassen maar ook obsessief om op deze manier hiermee bezig te zijn. Je leven is verder gegaan maar jij bent blijven hangen. Bovendien moeten je nieuwe relaties het opboksen tegen een geidealiseerde persoon uit het verleden. En dat gaan ze in jouw ogen altijd verliezen. Kom op joh, je bent 27, geen puber van 16.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.