ik wil het niet!!!!!!
donderdag 5 november 2009 om 10:36
donderdag 5 november 2009 om 10:39
donderdag 5 november 2009 om 10:40
*Schopt onder kont*
Verliefd zijn is toch leuk? Ik zou zeggen: draaf er niet teveel in door (helemaal niet als je de beste man nog maar één keer gezien hebt inderdaad), maar geniet van je crush! Dan zie je wel waar het wel of niet naartoe leidt. Toch?
Verliefd zijn is toch leuk? Ik zou zeggen: draaf er niet teveel in door (helemaal niet als je de beste man nog maar één keer gezien hebt inderdaad), maar geniet van je crush! Dan zie je wel waar het wel of niet naartoe leidt. Toch?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
donderdag 5 november 2009 om 10:44
quote:jufdoortje schreef op 05 november 2009 @ 10:40:
[...]
Bij mij is dat meer een soort "dramatisch zwelgen" ...écht stom!
Ooh heerlijk toch! Moet alleen niet al te lang duren, dan is het niet zo leuk meer.
Hoe weet jij zo zeker dat het niks kan worden? Is hij bezet? Of zijn er andere redenen waardoor hij onbereikbaar is?
[...]
Bij mij is dat meer een soort "dramatisch zwelgen" ...écht stom!
Ooh heerlijk toch! Moet alleen niet al te lang duren, dan is het niet zo leuk meer.
Hoe weet jij zo zeker dat het niks kan worden? Is hij bezet? Of zijn er andere redenen waardoor hij onbereikbaar is?
donderdag 5 november 2009 om 10:46
quote:Ambilight schreef op 05 november 2009 @ 10:44:
[...]
Hoe weet jij zo zeker dat het niks kan worden? Is hij bezet? Of zijn er andere redenen waardoor hij onbereikbaar is?hij is niet onbereikbaar, dat niet. En ik weet niet of het iets gaat worden...maar dat hoop ik zó van wel... *zucht*
[...]
Hoe weet jij zo zeker dat het niks kan worden? Is hij bezet? Of zijn er andere redenen waardoor hij onbereikbaar is?hij is niet onbereikbaar, dat niet. En ik weet niet of het iets gaat worden...maar dat hoop ik zó van wel... *zucht*
donderdag 5 november 2009 om 10:49
donderdag 5 november 2009 om 11:38
quote:jufdoortje schreef op 05 november 2009 @ 10:40:
[...]
Bij mij is dat meer een soort "dramatisch zwelgen" ...écht stom!Je bent welkom om met me mee te smachten hoor Ik smacht en zwelg, en waarschijnlijk wordt het niets maar ik probeer er toch nog van te genieten.
[...]
Bij mij is dat meer een soort "dramatisch zwelgen" ...écht stom!Je bent welkom om met me mee te smachten hoor Ik smacht en zwelg, en waarschijnlijk wordt het niets maar ik probeer er toch nog van te genieten.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 5 november 2009 om 12:36
quote:olijfje17 schreef op 05 november 2009 @ 12:27:
Owwwww lekker toch, dramatisch zwelgen? Ik ben daar heeeeeel goed in! Maar eh... vertel 'es over hem?
Ik zweer het je: dit is een "ruwe bolster-zachte pit type":
harley
dokwerker
vakbondsman
lezer
schilder
masseur
bezig met het spirituele, maar beide voeten op de grond
zegt: ik heb geen sex, ik bedrijf de liefde...
gaat voor me koken (zegt tie)
knuffelt op de eerste date + 3 zoenen. (punt)
*ligt kwijlend in haar stoel*
Geen player, geen geflirt.....praten en lachen over van alles.. dus misschien ziet hij het wel gewoon als vriendschappelijk...!?
Owwwww lekker toch, dramatisch zwelgen? Ik ben daar heeeeeel goed in! Maar eh... vertel 'es over hem?
harley
dokwerker
vakbondsman
lezer
schilder
masseur
Geen player, geen geflirt.....praten en lachen over van alles.. dus misschien ziet hij het wel gewoon als vriendschappelijk...!?
donderdag 5 november 2009 om 12:37
donderdag 5 november 2009 om 12:52
quote:jufdoortje schreef op 05 november 2009 @ 12:36:
[...]
harley
dokwerker
vakbondsman
lezer
schilder
masseur
Geen player, geen geflirt.....praten en lachen over van alles.. dus misschien ziet hij het wel gewoon als vriendschappelijk...!? Mag ik 'm als jij klaar bent??
[...]
harley
dokwerker
vakbondsman
lezer
schilder
masseur
Geen player, geen geflirt.....praten en lachen over van alles.. dus misschien ziet hij het wel gewoon als vriendschappelijk...!? Mag ik 'm als jij klaar bent??