ik wil het niet!!!!!!

05-11-2009 10:36 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet verliefd zijn!!!!!!!

Arrgghhh...HELP!

Ik wil het niet want:

- heb 'm pas 1 x gezien! (belachelijk!)

- weet helemaal niet wat hij voor mij voelt (weer gekwetst straks, ik kijk wel lekker uit!)

- ik ben een verstandige meid! (toch?)

Schoppen onder de kont van harte welkom....
Nee, maar echt, klinkt hartstikke lief en ik snap dan ook helemaal dat je verliefd bent... En? Vervolgafspraak???
en al een plan van aanpak klaar...? ;) Hoe ga je subtiel zijn interesse pijlen en zorg je voor een date?
'zegt ik heb geen sex, ik bedrijf de liefde'....

Owwwww vreselijk!!!! Ik heb zo'n vriendje gehad. Bah bah. Sex was een verboden woord. Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! En het werd dus echt een probleem tussen ons. Ik kon er NIET mee omgaan.

Maar ohhhhhh dat verliefde is wel helemaal geweldig! :D
quote:parapluutje schreef op 05 november 2009 @ 12:57:

Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! whahahaha
quote:parapluutje schreef op 05 november 2009 @ 12:57:

Owwwww vreselijk!!!! Ik heb zo'n vriendje gehad. Bah bah. Sex was een verboden woord. Wij bedreven de liefde. Getverdemme. Ik wilde ook weleens gewoon geneukt worden! Ik vind t wel romantisch... En misschien kan ie ook wel gewoon neuken, dat weten we toch nog niet? Klinkt helemaal als mijn type, ik zwijmel mee JufDoortje!
Wat het is

het is onzin

zegt het verstand

het is wat het is

zegt de liefde

het is ongeluk

zegt de berekening

het is alleen maar verdriet

zegt de angst

het is uitzichtloos

zegt het inzicht

het is wat het is

zegt de liefde

het is belachelijk

zegt de trots

het is lichtzinnigheid

zegt de voorzichtigheid

het is onmogelijk

zegt de ervaring

het is wat het is

zegt de liefde

Ik moest meteen aan dit gedicht denken. Je bent bezig controle te houden over gevoelens en gedachten. Waarom het niet gewoon laten zijn wat het is. Zonder dat je denkgeest zich er zo nodig mee moet bemoeien en er een oordeel over heeft.
.
.
Malar, wat mooi.....
Doortje, hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Je opent eerst heel veel topics over hoe je een leuke man kunt leren herkennen en nu dat je verliefd bent. Ik volg je eerlijk gezegd niet meer.

Kijk, als jij vlinders hebt moet je daarvan genieten. Dat je hem pas één keer hebt gezien. Het zij zo. Gewoon genieten en bedenken dat jij nu even gaat uitzoeken of hij echt wel zo leuk is als jij denkt. Dan houd je de verwachtingen het laagst en hoef je straks niet verdrietig te zijn als het niets wordt.

Niet zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan ;)

En ga je al helemaal niet druk maken over wat hij voelt, want misschien voelt hij nog helemaal niets. Hij heeft jou ook pas 1 keer gezien, remember? Zo iets mag ook de kans krijgen om eventueel te groeien, of niet.
quote:jufdoortje schreef op 05 november 2009 @ 10:40:

[...]

Bij mij is dat meer een soort "dramatisch zwelgen" ...écht stom!Ben je niet gewoon verliefd op de aandacht dan?
Malar: wat mooi!!!

Madhe: ik doe mijn best!

Olijfje: ....ga 'm eerst zelf ff 'uitproberen', hé! AF! :-)

LLL: vervolgdate zit van allebei de kanten wel in de planning, maar staat nog niet vast
Tuurlijk meid!!!! Maar als jij m nou onverhoopt toch niet leuk vindt, later.........

Gauw een vervolgdate plannen!
quote:yette schreef op 05 november 2009 @ 11:08:

Ben je bang om de controle te verliezen Door?

Hier heb ik lang over na moeten denken....heftige vraag is dit...

Ik verlies die controle over mezelf steeds als ik zoiets aan de hand heb....en daar baal ik zo ontzettend van! Ik weet met mijn verstand hoe het 'moet', maar dan ook zó handelen en écht die knop omzetten, dat lukt me slecht. En hoe harder ik ertegen vecht, hoe moeilijker de strijd is.....

Iemand zei hier al: is allemaal leuk als je jezelf er maar niet verliest. En dat is nou net wat er gaat gebeuren als ik de controle niet hou, dus dat is geen optie.
Dat is ook waar ik gelijk aan dacht, gezien andere postings van jou ergens anders, juf Doortje. Het lijkt me moeilijk om je te laten gaan, zonder allerlei scenario's en afstreeplijstjes.
Ik probeer zelf steeds meer te leven in 'het moment.' Zo had ik het twee weken geleden superleuk met iemand die mij al eerder opviel als erg lief en leuk. Een soort 'filmachtige' zoenpartij gehad in de regen onder een grote kastanjeboom om 02.30 uur 's nacht, midden in de week. En toen weer naar huis. En daarna niet meer gezien, want hij ging in november op vakantie. Dat was het moment. En het was een erg leuk moment waar ik op teer en hij waarschijnlijk ook. En ja, ik kom hem vast ooit weer tegen. En dan zie ik wel. Als ik dan 's avonds in mijn badje lig, zeg ik tegen 'het Universum'; "Dank u wel!" in plaats van "Ik wil hem hebben hebben hebben."
Jaaaaaaa...... dat is 'm nou juist!

Je hebt helemaal gelijk!

Ik weet precies hoe ik het zou moeten doen.... maar het blijft allemaal iets wat ik mezelf opleg...wanneer komt nou eens dat moment dat ik het helemaal vanzelf (van binnenuit) ook allemaal zo doe??
Nou eh...dan doe je het niet....
quote:minny schreef op 05 november 2009 @ 22:30:

Nou eh...dan doe je het niet....

Dan ben ik toch weer terug bij af?

Word ik weer zo enorm stomme, naïeve, onrealistische, overgevoelige, zichzelf-slachtoffer-vindende tuthola...
Ik doel op het verliefd worden. Je kan jezelf verliefd zijn ook aanpraten...door jezelf steeds te vertellen dat je het bent. Ontlopen ontlopen ontlopen, en dan gaat het echt over
Geef jezelf een schop onder je kont, iedere keer dat je beseft dat je het groter maakt dan het is, dat je vooruit gaat plannen of verwachtingen hebt. Dan leer je de gewoonte jezelf te verliezen in dromen enzo ook af.

Maar mijn vraag, wil je die nog beantwoorden; Ben je verliefd op de aandacht?
quote:Madhe schreef op 05 november 2009 @ 22:38:

Geef jezelf een schop onder je kont, iedere keer dat je beseft dat je het groter maakt dan het is, dat je vooruit gaat plannen of verwachtingen hebt. Dan leer je de gewoonte jezelf te verliezen in dromen enzo ook af.

Maar mijn vraag, wil je die nog beantwoorden; Ben je verliefd op de aandacht?Nee, dat is het niet. Ik kan aandacht genoeg krijgen....die wil ik wel, maar ik wil daar ook LIEFDE bij
klinkt erg herkenbaar hoor doortje.. 'jezelf verliezen' veranderen in zo'n onzekere miep, en bij mij komt daar dan altijd nog eens bij kijken dat ik dat onzekere gevoel op persoon in kwestie afreageer door zo'n ontzettende zeurvrouw (zeikwijf) te worden! Zo 1 waarvan als je het in je omgeving ziet, denkt 'nou zo zou ik erg zou ik me nooit laten kennen hoor'... dus wel :S
Je bent denk ik heel bang on teleurgesteld te worden.

Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me geen verkeerde vent.

He is toch alleen maar mooi als tie er niet meteen bovenop duikt.

Laat het gewoon op je afkomen en kijken wat er gebeurt bij de volgende date. Laat hem lekker voor je gaan koken en laat je lekker in de watten leggen toch?

Verliefdheid doe je trouwens toch niks aan dat BEN je of niet.

Het is een ziekte namelijk......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven