Ik wil mijn ex terug.

31-08-2008 17:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een jaar geleden dat het uitging tussen mij en mijn ex. Maar ik heb nog steeds een zwak voor hem & wil hem dan ook erg graag terug. Maar hoe?! Kan iemand mij helpen?!

Ik wil het echt heel graag.

Hij is echt de liefde van mijn leven
Wil hij jou terug?

Als hij dit niet wil dan moet je je er bij neer leggen.

Succes!
Ik snap je gevoel aan de ene kant wel. Ook ik hou een zwak voor m'n ex.

Maar het is niet voor niks ex natuurlijk.

Waarom is het uitgegaan, en zou er nu verandering zijn?

Heb je nog contact met hem, en maak jij nog deel uit van zijn leven? Al dan vriendschappelijk?
Zijn jullie lang bij elkaar geweest? Hoe oud ben je als ik vragen mag? En waarom wil je hem terug?
Ik weet niet of hij mij terug wilt.

Met uitgaan vraagt hij wel aandacht enzo, maar ik weet niet op welke manier hij dit bedoelt.

Ik heb dus wel nog contact met hem, maar niet veel.

Het is uitgegaan omdat ik volgens hem 'te afstandelijk' deed toen ik bij hem thuis was voor de eerste x.
Ik ben 17 jaar.

We zijn ongeveer 5 maanden bij elkaar geweest.

Het voelt vertrouwd bij hem, en ik heb nog gevoelens voor hem.
Je bent nog jong, dus genoeg mannelijk schoon. (Dat wil je nu natuurlijk niet horen)

Maar hoezo afstandelijk, omdat je voor de eerste keer thuis kwam. Dat is toch altijd spannend.

Tuurlijk voelt het vertrouwd, want je ''kent'' elkaar. Maar ga lekker genieten, en waarschijnlijk doet hij dat ook. Zo nu en dan vraagt ie je aandacht, maar het komt op mij over dat ik het wel best vind als jij die aandacht ook geeft.

Bedoel het overigens niet bot.
Lijkt me kansloos. Er zijn uitzonderingen, maar over al het algemeen fladderen tieners van de één naar de ander. Jullie zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan dus vandaar dat hij je nog aandacht geeft.
Betekent 'te afstandelijk' dat jullie geen sex hebben gehad?
Ja ik zat het me ook af te vragen wuiles, wat ze daar nou mee bedoelde, met dat te "afstandelijk "

edit: als het idd om sex gaat en jij dus de eerste keer bij hem thuis geen sex met hem wilde en hij het daarom uitmaakte... beter kwijt dan rijk hoor, zo'n gozer.
quote:wuiles schreef op 31 augustus 2008 @ 18:09:

Betekent 'te afstandelijk' dat jullie geen sex hebben gehad?Same thought.
Wow... 'de liefde van je leven'

Niet wat overdreven betiteling voor je eerste liefde?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 31 augustus 2008 @ 22:35:

Wow... 'de liefde van je leven'

Niet wat overdreven betiteling voor je eerste liefde?Ik wil niet heel vervelend doen, maar wie zijn wij om te zeggen dat dat overdreven is? Ik ben ook 25, en mijn OM 22, maar dat betekent toch niet dat ik dan minder verdriet heb dan iemand van 35?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven