Ik wil ZO graag
woensdag 24 januari 2018 om 22:18
Ik ga ervanuit dat hij geen verdachte is maar daar professioneel moet zijn. En dan is het in mijn ogen wat puberaal om erheen te gaan; dat soort dingen deed ik als tiener nog wel: naar de winkel/het restaurant of wat dan ook waar iemand die ik zag zitten een bijbaantje had in de hoop nonchalant een praatje te maken ofzo.
Was toen al niet zo'n goed idee en nu al helemaal niet, ervan uitgaande dat je 25 of 26 bent.
Was toen al niet zo'n goed idee en nu al helemaal niet, ervan uitgaande dat je 25 of 26 bent.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 22:19
4.91% gewijzigd
woensdag 24 januari 2018 om 22:20
woensdag 24 januari 2018 om 22:27
Waarom opper je het dan als mogelijkheid?Daniela1992 schreef: ↑24-01-2018 22:21Hij zit niet in het beklaagde bankje en idd het was ook een stom idee. Had het sowieso niet gedaan hoor
Dit is niet je dagboek waarin je wegdroomt dat je de rechtbank instapt in je mooiste mantelpakje, hij zijn staalgrijze ogen (of blauw, groen, bruin net wat je mooi vind) per ongeluk op jou laat vallen en jij hem helpt bij het oprapen van die ogen met je mooiste glimlach en het eindigt met een espressootje na de zitting.
Hij wint de zaak natuurlijk en dat gaan jullie vieren
Succes, en kijk uit voor addertjes onder het gras
woensdag 24 januari 2018 om 22:27
woensdag 24 januari 2018 om 22:32
Waarom durf je eigenlijk geen bericht te sturen? Je hoeft hem toch niet gelijk de liefde te verklaren? Je kan hem toch appen met iets onbelangrijks om zo een gesprek aan te knopen, en dan kan je eventueel vragen om iets te drinken samen? Ik zeg maar wat...
Maar alsnog handig als we iets meer van de situatie weten. Want hier kan niemand iets mee denk ik.
Maar alsnog handig als we iets meer van de situatie weten. Want hier kan niemand iets mee denk ik.