Ik word er gek van...

06-01-2009 22:13 426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb echt mn hoofd zitten breken of ik wel of geen topic moet aanmaken. Heb hier al dagenlang zitten lezen en veel interessante dingen gelezen ook. Maar ik word er gek van en schrijf het toch maar op.

Het zit zo.

Heb sinds kort een vriendje. Ga ongeveer 2,5 maanden met hem om en zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend. Allemaal leuk en aardig. Maar er is een probleempje: hij is heel gesloten, belt en smst heel weinig en weinig initiatief van zijn kant. Heb van een vriend van hem gehoord dat hij vroeger heel erg door zn ex is gekwetst, gescheiden en kinderen... en hij bevestigt ook dat dit zn karakter is.

Denk dat ik het moet accepteren en leren ermee om te gaan.

Als ik niet bel/sms, duurt het gerust 2 dagen ofzo voordat ik wat van hem hoor. En heel vaak ben ik degene die vraagt of we gaan afspreken. Ik heb me al wel voorgenomen om met hem te praten, probeer het alleen niet op een zeikerige manier, alleen jaag ik hem alleen maar weg haha.

Zijn er hier mensen die ook zo'n vriendje hebben? Of ben je zelf zo? Wil het graag horen, want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Voor alles is een eerste keer he!
Ik heb alleen maar wat dingen mee zitten lezen en ik wil er 2 dingen over kwijt: Karin is 20, Madhe is 31. Laat Karin alsjeblieft zélf die dingen verder uitpluizen! Een goed advies is altijd fijn maar als ze dat niet aanneemt of een ander advies wil dan is dat toch ook oké? Het volgende is dat Madhe ook relatief jong is en niet ervan uit moet gaan dat er nooit meer relatieproblemen zullen komen. Er zijn meer factoren die leiden tot geluk en een relatie gaat vroeg of laat altijd met ups en downs.

Als Karin en haar vriend deze 'down' uiteindelijk goed doorkomen hebben ze beiden veel geleerd.

Als Madhe een down te verwerken krijgt (dat kan ook door gezondheidsproblemen komen of problemen met je kind, een sterfgeval, noem maar op) dan komt haar relatie ook onder druk te staan.

Van elke down leer je veel en kun je er sterker uitkomen.

Dit is wel het leuke van zo'n forum trouwens! Al die discussies..!
quote:Madhe schreef op 28 januari 2009 @ 21:43:

[...]

Lieve Karin, lees je eigen reactie nu toch eens na.

Ik zeg; "Nu jij" en wat komt er? Een verhaal vol negatieve dingen!

Hij heeft geen of niet genoeg respect voor je, jouw respect voor hem werd minder. Jullie staan op het 0 punt, waarom begin je niet over een tijd vanaf daar met een leukerd?

Hoe komt het toch dat je overstroomt van negatieve dingen, terwijl je blij zou moeten worden van je vriend? Van een goede relatie wordt je namelijk blij, en dat jij hier niet blij van wordt is een heel duidelijk teken dat het absoluut niet goed zit. En het is niet zo dat jullie 15 jaar samen zijn waarvan er 14,5 jaar hartstikke leuk zijn geweest.

Weet je, na een aantal maanden gaat verliefdheid over in houden van, en dat is bij je vriend (misschien) niet gebeurt. Bij jou wel, maar ik denk dat je meer houdt van het idee dat je een relatie hebt (al wil je die 180 graden omgedraaid en anders), dan van hem.

Ik weet dat je eigenlijk nooit nooit moet zeggen, maar ik zou nooit zulke negatieve dingen over mijn vriend schrijven. Als wij zo tegenover elkaar komen te staan zoals jij en je vriend, dan is mijn vriend mijn ex-vriend. En dan nóg zou ik al eerder de relatie hebben verbroken, en daarmee wrsch genoeg respect voor hem hebben behouden om deze negatieve dingen niet te posten over hem.

Het is goed dat je je ei kwijt kunt op het forum, maar lees toch wat je schrijft. Stel je voor dat hij dit leest? Een teken dat het niet goed of beter gaat tussen jullie, want anders zou je de verbeterpunten óók opnoemen. Zou je daar op gericht zijn en zouden die eruit springen.

Stel je voor dat jij iemand anders was en dit las, en dan tegen je zei; " Deze meneer is vrij, wil je met hem daten? Dan regel ik dat voor je". Zeg eens eerlijk, zou jij ja zeggen?

Hij houdt wel van me maar anders dan ik van hem houdt.

Ik heb het gevoel dat het bij hem wat minder diepgang heeft ofzo.. ik mis die intensiteit gewoon van de relatie. Dat je echt op elkaar kunt rekenen. Hmmm hoe hij de helft van onze relatie was, was echt supergeweldig, tot hij steeds meer dingen te klagen had enzo en ik trok het me allemaal aan. Dat wil ik nu gewoon niet meer.

Nu ik voor mezelf opkom, steeds meer op de "goede" manier,. gaat het ook beter, maar eigenlijk moet dat niet eens nodig zijn, zo voor jezelf op te moeten komen.. maja.

Ja er zijn wel verbeterpunten maar het zit me niet lekker en dat komt door die ruzies.. wat hij dan zegt en hoe hij dan doet.

Dat vind ik het aller-ergste en hij zegt dat hij niet zo is bladiebladieblablabla en dat het een echt lieve jongen is enzo.

En hij is ook erg lief maar mij maak je niet wijs dat hij in vorige relaties niet zo was. Als ik maar iets verkeerd zeg bv in die auto dan hebben we al ruzie.. dat is toch niet normaal.

Ik reageer ook te emotioneel want ik wil helemaal geen ruzie en hij is wel kwaad, moet eignl gewoon mn mond houden maar zo'n iemand ben ik dan ook weer niet.

Wil ook niet teveel klagen!!!! want ik voel me alweer helemaal naar terwijl ik me net iets beter voelde over onze relatie :P haha.

Dingen wegschuiven is wel makkelijk misschien maja soms wil je alles eventjes vergeten ofzo.

Nee ik zou dan niet met diegene willen daten nee..

Pff.. moet er nog maar even goed over nadenken..
quote:Kiki2028 schreef op 28 januari 2009 @ 21:52:

Ik heb alleen maar wat dingen mee zitten lezen en ik wil er 2 dingen over kwijt: Karin is 20, Madhe is 31. Laat Karin alsjeblieft zélf die dingen verder uitpluizen! Een goed advies is altijd fijn maar als ze dat niet aanneemt of een ander advies wil dan is dat toch ook oké? Het volgende is dat Madhe ook relatief jong is en niet ervan uit moet gaan dat er nooit meer relatieproblemen zullen komen. Er zijn meer factoren die leiden tot geluk en een relatie gaat vroeg of laat altijd met ups en downs.

Als Karin en haar vriend deze 'down' uiteindelijk goed doorkomen hebben ze beiden veel geleerd.

Als Madhe een down te verwerken krijgt (dat kan ook door gezondheidsproblemen komen of problemen met je kind, een sterfgeval, noem maar op) dan komt haar relatie ook onder druk te staan.

Dankjewel kiki voor je reactie. Het is ook mijn hoop om deze down door te komen, moet wel kijken hoe realistisch dat is en op welk termijn om goed op mezelf te passen. Ik heb wel het gevoel dat het steeds beter gaat, aan de andere kant wil ik ook niet teveel vechten voor iets wat eigenlijk heel erg normaal moet zijn.

Ik moet gewoon letten op mijn gedrag, ik ben verantwoordelijk voor hoe ik reageer en doe, hij niet, hij moet zich bezig houden met hoe hij doet in ruzie's, dat is mijn taak ook niet, ik moet wel zeggen dat iets niet oké is en dat ik 't niet pik maar ik moet m niet meer willen veranderen, dat lukt toch niet.

En blijft het gedrag in ruzie's zo, wat me zo diep kwetst..

ik zit met alle stomme dingen, contact..hoe de seks is etc etc omdat ik me gewoon niet prettig voel door die ruzie's en nare dingen.
sterkte Karin en je hoeft nu helemaal geen beslissingen te nemen op dit moment. Je moet eerst qua gezondheid je weer 100% voelen (gaat dat alweer wat beter?) en weer even je draai vinden en dan kan je alles nog eens goed op een rijtje zetten. Het is ook wel wat veel allemaal, ook alle goedbedoelde adviezen hier, je hebt er zeker wat aan, maar je moet het ook allemaal even verwerken! Ga even wat afleiding zoeken, leuke film kijken ofzo,misschien helpt dat?
quote:Summergirl36 schreef op 28 januari 2009 @ 21:51:

Hi meiden,

Jemig, wat een posts zijn er geplaatst de afgelopen uurtjes! Dacht ik ga nog even kijken hoe het gaat hier voor ik lekker mijn bedje in duik na drukk dagje op werk.

@karin..kind, ik vind het zo rot voor je, ik lees gewoon tussen de regels door dat je het zo graag wil laten werken en er alles aan doet, maar dat het zo moeizaam gaat. Dat vreet energie. misschien kom je, juist doordat je je verhaal hier van je afschrijft tot bepaalde inzichten over jezelf en over je relatie. En dat zijn misschien niet de dingen die je hoopt te ontdekken, kan heel heftig zijn en misschien kom je er nu stukje bij beetje achter dat je relatie helemaal niet zo geweldig is? Ik zeg misschien, want ik ga ook alleen maar af op wat je hier schrijft. Ik hoop echt van harte meid dat het goed komt met je vriend, maar ik hoop nog veel meer dat JIJ gelukkig wordt, op wat voor manier dan ook, met hem of zonder hem. Juist omdat je zo jong nog bent, de wereld ligt eigenlijk open voor je, dat klinkt als een dooddoener, ik weet het, dat zei men vroeger(haha,nu voel ik me wel heel oud..ben 33) ook tegen mij...maar goed, hetis wel zo. Ben ook aantal malen aan een man blijven "hangen", tegen beter weten in..vriendinnen hebben zoveel op me ingepraat dat het niks zou worden,maar uiteindelijk moet je daar zelf achter komen. Nogmaals,ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar ik hoop wel dat je door dit alles wat meer bent gaan nadenken over jullie relatie en over wat je wil in een relatie (sex is mijns inziens toch een belangrijk onderdeel van een relatie). Heel veel sterkte en kracht komende tijd! Uiteindelijk komt alles goed..!

Dikke knuffel!

(enne Madhe, wel blijven posten hoor, vind je opmerkingen ook heel verhelderend altijd, ook n.a.v. die kansloze kerel van mij,haha!)

Dankjewel!!!

Heel erg lief van je en je hebt helemaal gelijk.. ik moet goed nadenken over hoe en wat en of ik dit wel wil..

Misschien moet ik er wel achterkomen dat dit niks voor me is, aan de andere kant, misschien wordt het wel alleen maar beter en worden we samen gelukkig. Ik zal in ieder geval mijn best doen maar wel op mezelf letten.

Ik moet dit onderwerp maar even laten rusten hihi want ben best emotioneel over dit gedoe.

Heb weer genoeg om over na te denken en zal zo op bed.. morgen weer werken.. na lange tijd afwezig omdat ik ziek was.

Voel me alweer wat beter, nog wel hoofdpijn enzo maar goed..

een asprientje en dan is dat ook weer oke

Iedereen lekker slapen alvast..

en iedereen bedankt voor de goede adviezen, zal er goed over nadenken.. niet alles was even fijn om te horen maar goed, elk advies is welkom en ik leer van iedereen weer wat.

Liefs
quote:Kiki2028 schreef op 28 januari 2009 @ 21:52:

Hoi Kiki, lief dat je zo begaan bent.

Ik ben inderdaad nog relatief jong, dat is waar. Wel heb ik 2 langdurige relaties achter de rug (9 jaar en 4 jaar). Ook heb ik wat rondgescharreld. Ik ben (een aantal jaren) gehuwd geweest en heb in/tijdens die andere relatie samengewoont, ik weet dat relaties niet altijd geweldig zijn. Ik besef heel goed dat ik ook relatieproblemen kan krijgen. Ik ontken dat absoluut niet. Wat ik wel in de gaten houd is dat de basis goed zit, en daar heb ik het eigenlijk over. Zo hebben mijn vriend en ik in deze paar maanden al een paar heftige dingen meegemaakt die zeker invloed hebben (gehad) op ons humeur en leven. Maar zo pril als het is tussen ons, zo heftig en sterk is het ook, want we slepen elkaar er doorheen. een stukje privacy hier weggehaald.

Maar zoals ik al zei, lief dat je begaan bent.

Ik heb niet alle wijsheid in pacht, en zo wil ik ook niet overkomen. Karin moet zelf achter haar gevoel en wensen komen, dat is ook zo. En misschien komen zij en haar vriend hier heel sterk uit, maar ik denk dat die kans groter is als er een stevige basis ligt. Maar fora zijn er inderdaad om te discussieren. Haar relatie is en blijft uiteindelijk haar verantwoordelijkheid, en mijn relatie de mijne.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 29-01-2009 10:26
Reden: stukje weggehaald ivm privacy
% gewijzigd
quote:Summergirl36 schreef op 28 januari 2009 @ 22:09:

sterkte Karin en je hoeft nu helemaal geen beslissingen te nemen op dit moment. Je moet eerst qua gezondheid je weer 100% voelen (gaat dat alweer wat beter?) en weer even je draai vinden en dan kan je alles nog eens goed op een rijtje zetten. Het is ook wel wat veel allemaal, ook alle goedbedoelde adviezen hier, je hebt er zeker wat aan, maar je moet het ook allemaal even verwerken! Ga even wat afleiding zoeken, leuke film kijken ofzo,misschien helpt dat?

Dankjewel

De hele tijd dat ik ziek ben/was, heb ik aan hem gedacht, waarom hij zo weinig liet horen blablabla. Als ik erover nadenk.. niet echt leuk maargoed.

Voel me alweer wat beter, morgen weer werken heb er wel zin in, thuis zitten is ook niets voor mij.

Ja dankjewel ga zo in bed liggen en denk er nog over na, even laten rusten hihi best heftig zo..

Kan helaas geen filmpje meer kijken :( moet er erg vroeg uit maar dat geeft niet.

Hoe gaat het met jou? Weet je al of je hem gaat mailen morgen? Zoja wat ga je erin zetten?

Jullie berichten doen me echt goed hoor.. bedankt.

Liefs
Lieve Karin, ik hoop dat je toch lekker slaapt ondanks je emoties. Het is niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken hoor. Fijn dat je gezondheid beter gaat en dat je morgen afleiding hebt aan het werken. Ik wens je een hele goede nachtrust en morgen een fijne (eerste) werkdag. succes hoor, en niet te veel piekeren. Probeer inderdaad morgen even iets leuks te doen na het werk als je dat nog trekt, even de gedachten verzetten.
HALLO ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehm nou kijk het zit zo dus.... HIJ was vandaag bij ons, en we zijn nog even samen weggeweest, een eindje rijden, en we zijn het er samen van harte over eens dat we samen verder willen...

Nu alleen nog even alles geheimhouden ivm. de kinderen...

En dat is ook alleen maar goed eigenlijk..

Dat is een goede rem hoor! En trouwens, hij heeft 25 jaar geen relatie gehad, dus voelt zich toch een beetje groen... en erg onzeker....

Maar zo lief....

Dus jullie begrijpen... ik loop hier met een smile rond, nog breder dan die van The Joker (van Batman :-))

Aan allen hier die twijfelen, piekeren, balen, ziek zijn, ruzie hebben.................... :

Ik wens jullie heel veel succes met al jullie emoties en jullie beslissingen.

Ik kom hier nog terug hoor!!

Trusten allemaal!
Karin, fijn dat je weer gaat werken! Je zal zien,dat zal je goed doen, even weer back to reality,het normale leven. Niet teveel tijd meer om te piekeren en na te denken.Hoewel ik wel denk dat het goed is geweest, je bent wel tot bepaalde inzichten gekomen heb ik het idee.En zou vanavond inderdaad wat afleiding zoeken. Heb het idee dat je je vriend niet heel vaak ziet, doordeweeks(misschien heb ik die post gemist,kan natuurlijk),of wel?

Hier alles prima..nee,ik ga die kerel echt NIET meer mailen hoor....zouden jullie dat nog wel doen dan? Zou bij god niet weten wat ik in de mail moet zetten, ben er eerlijk gezegd wel klaar mee,graag of niet hoor. Wie weet mailt hij nog wel,zo ja, dan zie ik dat vanzelf wel. Maar ga er niet meer op wachten/hopen.Helaas,pindakaas.snap er nog steeds weinig van,maar goed. Op naar de volgende zullen we maar zeggen he! Dat werkt voor mij het beste,haha!
Karin hoopt dat je lekker werkt vandaag en dat je lekker afleiding hebt en weer eens met wat anders bezig kunt zijn (werk) ipv alleen relatie, maakt het wellicht wat luchtiger.

Trixy; wat een goed nieuws! Geniet ervan.

Summer; niet bellen! Daar ga je jezelf waarschijnlijk alleen maar rot door voelen. Inderdaad graag of niet. Als hij nog mailt kun je altijd zien wat jij daar mee wilt doen.

Probeer het ook maar niet te snappen en ga inderdaad maar op zoek naar de volgende, lekker afleiding zoeken, leuke dingen doen!

Liefs

Ilse
Inderdaad goed nieuws Trixy,had ik net nog niet eens gelezen!

Ilse: nee, ga hem zeker niet bellen, hebben sowieso nog nooit gebeld,alleen gemaild.maar ben er klaar mee,ineens is er dan soort knop om, nu is het genoeg geweestop naar de volgende! En als hij mailt zie ik wel weer wat ik doe.

En hoe is het bij jou? Nog met man 2 aan het daten?
Ik denk dat je daar een wijs besluit mee hebt genomen!

Hier gaat het ok. Inderdaad nog steeds met man 2 aan het daten. Man 1 verdwijnt steeds meer uit het actieve geheugen maar is er nog wel.
quote:trixy schreef op 28 januari 2009 @ 23:01:

HALLO ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehm nou kijk het zit zo dus.... HIJ was vandaag bij ons, en we zijn nog even samen weggeweest, een eindje rijden, en we zijn het er samen van harte over eens dat we samen verder willen...

Nu alleen nog even alles geheimhouden ivm. de kinderen...

En dat is ook alleen maar goed eigenlijk..

Dat is een goede rem hoor! En trouwens, hij heeft 25 jaar geen relatie gehad, dus voelt zich toch een beetje groen... en erg onzeker....

Maar zo lief....

Dus jullie begrijpen... ik loop hier met een smile rond, nog breder dan die van The Joker (van Batman :-))

Aan allen hier die twijfelen, piekeren, balen, ziek zijn, ruzie hebben.................... :

Ik wens jullie heel veel succes met al jullie emoties en jullie beslissingen.

Ik kom hier nog terug hoor!!

Trusten allemaal!Goed om te horen trixy!!!!!!! Geniet er maar lekker van hihi :D:D!
quote:Madhe schreef op 28 januari 2009 @ 22:27:

Lieve Karin, ik hoop dat je toch lekker slaapt ondanks je emoties. Het is niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken hoor. Fijn dat je gezondheid beter gaat en dat je morgen afleiding hebt aan het werken. Ik wens je een hele goede nachtrust en morgen een fijne (eerste) werkdag. succes hoor, en niet te veel piekeren. Probeer inderdaad morgen even iets leuks te doen na het werk als je dat nog trekt, even de gedachten verzetten.

Lief van je, ik weet wel dat je me niet verdrietig wil maken ofzo.

Heb veel nagedacht toen ik in bed lag, soms ook even boos, er zijn dingen die ik niet helemaal vertrouw maar waar ik nooit echt hoogte van krijg, ik praat er wel met hem over en dan geloof ik hem, maar als ik goed nadenk, denk ik, er klopt iets niet.

en ik haat t gevoel want hij ontkent al die dingen maar waarom voel ik het dan? Is het mijn angst?
quote:ilse777777 schreef op 29 januari 2009 @ 10:05:

Karin hoopt dat je lekker werkt vandaag en dat je lekker afleiding hebt en weer eens met wat anders bezig kunt zijn (werk) ipv alleen relatie, maakt het wellicht wat luchtiger.

[.. ]

Liefs

IlseIk heb echt een pieep.."een kon leuker" werkdag gehad.

Pfffffffffff. Werkte samen met een collega, 1 en al negatief en zijn manier blabla hij vroeg niet eens hoe t ging ofzo. Nouja hij zei gewoon weinig tegen me dus ik ook niet tegen hem. Probleem is dat ik wel in opleiding ben maargoed.. ik laat me niet slecht behandelen, ookal ben ik in opleiding. Hij heeft wel vaker stomme opmerkingen gehad en is hier ook op aangesproken. Maargoed. Nu wilde hij dus weer gaan zeuren, hem gezegt dat ik idd wat rustig aan deed maar he, na 2weken weer beginnen, moet je ff op gang komen en op de hoogte van wat er nu aan de hand is op t werk blabla. Maargoed heb m toen gezegt dat ik er ook helemaal geen zin in had om met hem te praten, door zijn gedrag.

Dat t ook geen goede instelling was van mij, maar ik vond t gewoon niet echt aardig, zogezegt..

Toen kwam er een collega binnen en toen hield hij zich weer stil.

Nou prima.

Was echt het verkeerde moment om negatief tegen mij te zitten doen zegmaar, voel me niet helemaal fit nog en genoeg aan mn hoofd. Het is de manier waarop hij tegen me doet en dat weet hij ookwel dat, dat niet helemaal aardig is.

Dus dat was mn werkdag :P Morgen zou ik weer met m samenwerken maar heb nu geregeld dat ik op een andere afdeling kan, in het kader van opleiding en dingen leren. Zou maandag op die afdeling een dagje meelopen maar was toen dus ziek.

Wil hem niet ontlopen maar ik kan het nu gewoon niet hebben..

quote:Summergirl36 schreef op 29 januari 2009 @ 09:30:

Karin, fijn dat je weer gaat werken! Je zal zien,dat zal je goed doen, even weer back to reality,het normale leven. Niet teveel tijd meer om te piekeren en na te denken.Hoewel ik wel denk dat het goed is geweest, je bent wel tot bepaalde inzichten gekomen heb ik het idee.En zou vanavond inderdaad wat afleiding zoeken. Heb het idee dat je je vriend niet heel vaak ziet, doordeweeks(misschien heb ik die post gemist,kan natuurlijk),of wel?

Hier alles prima..nee,ik ga die kerel echt NIET meer mailen hoor....zouden jullie dat nog wel doen dan? Zou bij god niet weten wat ik in de mail moet zetten, ben er eerlijk gezegd wel klaar mee,graag of niet hoor. Wie weet mailt hij nog wel,zo ja, dan zie ik dat vanzelf wel. Maar ga er niet meer op wachten/hopen.Helaas,pindakaas.snap er nog steeds weinig van,maar goed. Op naar de volgende zullen we maar zeggen he! Dat werkt voor mij het beste,haha!

Nee ik zie m alleen zaterdag en zondag eigenlijk, soms vrijdagavond er ook bij. Daarom vind ik t contact ook zo belangrijk omdat ik m dus alleen op die dagen zie. En als t voetbalseizoen weer is begonnen, voetbalt hij ook nog dus zie ik m zaterdagmiddag ook niet.

Oeh lekker krachtig klink je goed hoor dat je er zo over denkt.

Ikzelf ben iemand die dan nog wel zou mailen maar dat voelt ook niet lekker, omdat hij niet heeft gereageerd..en je hebt ook maar 1x gedate. 't is ook wel een aparte situatie natuurlijk, omdat hij wel positief was en t ook een leuke date was.

Nouja, wie weet hoor je nog eens wat.

En er zijn nog genoeg andere leuke mannen natuurlijk .
quote:ilse777777 schreef op 29 januari 2009 @ 11:15:

Ik denk dat je daar een wijs besluit mee hebt genomen!

Hier gaat het ok. Inderdaad nog steeds met man 2 aan het daten. Man 1 verdwijnt steeds meer uit het actieve geheugen maar is er nog wel.Zie je toekomst met man2? ivm verliefdheid enzo?
Heb mn vriend net gemaild over mn dag.

Daarbij subtiel vermeld dat ik niet meer over me wil laten heenlopen en zo behandeld wil worden, niet in een relatie, door bekenden of op t werk.

En verder gewoon luchtig gemaild, over t weekend enzo.

En gevraagd of hij ook wil antwoorden op mn mail van gister omdat ik wat vraagjes had enzo (over t weekend ging t ook)

Over wanneer ik hem zie enzo.

En heb m gesmst dat ik hem gemaild heb (want anders leest hij t pas om 9 of 10uur ofzo) en dat ik het wel fijn zou vinden als hij me mailt als dat kan want ik voel me niet zo happy ivm werk.

Nou, dan ben ik best open en eerlijk toch en geef ik hem alle kans om er voor me te zijn ipv dat ik afwacht en hij er geen idee van heeft want dat is ook niet eerlijk, als hij niet weet dat er een mailtje zit te wachten en ik me rot voel dan kan hij er ook niks aan doen.

Heb ik het goed gedaan? :$ niet iets verwachten van iemand maar gewoon aangeven wat je nodig hebt? :$ zo ongeveer..

He bah! voel me echt klote.

Jullie reacties van gister waren echt fijn maar het doet me echt heel erg veel..

Ga mn zus even bellen of ze de stad in wil.. ..

liefs!!!
Hoi Karin, wat vervelend dat je zo'n rotdag op het werk had! Het voordeel is, morgen wordt ie vast beter :-)

Je hebt nu je vriend gemaild wat er aan de hand is. Bellen jullie normaal niet doordeweeks? Dat is wat ik zou doen in zo'n geval.. is ook lekker om even je hart te luchten. Wat ik alleen niet snap is dat je er meteen een sms achteraan doet, zodat hij vooral wel meteen gaat antwoorden.. waarom laat je hem dat nou niet in zijn eigen tempo doen? Nu zeg je dat je niks verwacht maar volgens mij hangt de verwachting zo enorm duidelijk in de lucht! Hij voelt zich nu misschien gedwongen om maar zo snel mogelijk te reageren.. dat is toch niet wat je wil?

Of zie ik het veel te simpel?

Veel plezier in de stad! Ik ga ook even denk ik!
Single38

Mn vriend heeft me net eventjes gebeld, erg lief van hem.

Dit omdat hij een mail wat onpersoonlijk vond en ik niet zo'n fijne dag had gehad.

Ik heb m gesmst zodat hij weet dat ik iets belangrijks heb gemaild zegmaar, aan het einde van de dag mailt hij me meestal en eerder, als ik iets belangrijks had gemaild dan irriteerde ik me soms van waarom mailt ie nou niet terug enzo. Ik had m even gesmst zodat hij t weet en hij rekening met me kan houden.

Hij moest ook nog naar voetbal enzo en is dan pas 11uur thuis.

Dus dan had ik waarschijnlijk niet echt een reactie gehad, wist zo niet dat hij moest voetballen maargoed maakt niet uit, al met al kwam het dus goed uit.

Hij heeft liever dat ik t even aangeef dat er een belangrijk mailtje wacht dan dat ik moet wachten en baal van mn dag zonder dat hij t wist. Hij is pas laat klaar met werken dus kan m voor 8uur vaak niet eens bellen. Vandaar.

Hij heeft geen 9 tot 5 baan waarbij hij 6uur thuis is zegmaar :P.

Heb m dus gesmst om miscommunicatie te voorkomen, dat ik ten onrechte zou balen en graag iets van m zou willen horen enzo dat is niet echt terecht, want daar kan hij niks aan doen.

En nu wist hij t dat ik m eventjes nodig had .

En vond t erg lief dat hij me belde.

Even in t algemeen;

heb m ook gezegt dat bepaalde dingen me niet lekker zitten en ik niet wil dat iemand tegen me liegt, dan maar iets horen wat niet leuk is dan iemand die jaren tegen me liegt. (niet dat ik hem ooit echt betrapt heb op een leugen, maar soms heb ik t gevoel dat hij liegt ofzo..) En daar is hij het mee eens dat liegen niet oké is.. Hij zegt ook dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat we er dit weekend even over gaan praten, hoe t komt dat ik dit voel enzo.

Vind t wel lief dat hij dit zelf aangeeft.

Dus t was wel een fijn telefoongesprek .

Ik weet wel dat ik nooit meer wil dat iemand ten onrechte zo kwaad wordt als hij soms word. En dat ik ook niet meer zo boos wil zijn omdat ik frustraties heb. Ik wil dingen gewoon uitspreken en dat t dan gewoon oké is.. en niet dat t blijft.. want dat maakt ons beide alleen maar unhappy.
Lief dat hij belde! Dat doet je vast goed!

Hoe komt het eigenlijk dat je het gevoel hebt dat hij liegt? En waarover dan bijvoorbeeld?
Hey karin,

Pittig dagje had je op je werk zeg! Inderdaad wel fijner om te bellen met je vriend, dat communiceert toch prettiger dan via de mail/sms. Dus fijn dat hij je gebeld heeft! Maak je nu maar niet te druk. Hopelijk zien jullie elkaar dit weekend nog!

Enne....heb nieuws, geloof het of niet....meneer heeft gemaild!!! hahaha...juist op een moment dat ik het niet meer had verwacht en er eigenlijk niet meer mee bezig was..net of mannen dat aanvoelen ofzo,weet niet wat het is. Hij verontschuldigde zich meteen voor zijn late reactie,ivm 2 vakanties achter elkaar en heel druk op werk en buitenlandse collega´s over de vloer etc. Hij vroeg nog hoe mijn weekendje weg was vorig weekend. En dat hij graag weer wilde afspreken,maar dat daar helaas wel wat tijd over heen zou gaan, komend weekend had hij al dingen staan(die hij allemaal heeft genoemd, een verjaardag etc). Maar goed, hij wil dus nog wel afspreken, anders mailt hij niet..dus vind het sowieso wel erg leuk dat hij heeft teruggemaild. Heb wel besloten niet meteen terug te mailen, wat vinden jullie? Zat te denken zondagavond of maandag ofzo pas weer te mailen. En dan niet meteen weer nieuwe afspraak voorstellen, kan zoiets mailen van,laat maar weten wanneer je kan? He, had dit echt helemaal niet meer verwacht,haha!!! Mannen!!!!!
quote:single38 schreef op 29 januari 2009 @ 20:39:

Lief dat hij belde! Dat doet je vast goed!

Hoe komt het eigenlijk dat je het gevoel hebt dat hij liegt? En waarover dan bijvoorbeeld?

Ja vond t erg fijn van hem.

Ik weet het niet, intuïtie ofzo.. sommige dingen vind ik gewoon niet logisch die hij zegt, maargoed.. eerst maar het gesprek met hem voordat ik me er op het forum helemaal druk over maak en ik dingen lees hier waardoor ik nog meer ga twijfelen enzo.. liever eerst even met hem praten. Gaat over zijn gevoelens enzo.
quote:Summergirl36 schreef op 29 januari 2009 @ 21:39:

Hey karin,

Pittig dagje had je op je werk zeg! Inderdaad wel fijner om te bellen met je vriend, dat communiceert toch prettiger dan via de mail/sms. Dus fijn dat hij je gebeld heeft! Maak je nu maar niet te druk. Hopelijk zien jullie elkaar dit weekend nog!

Enne....heb nieuws, geloof het of niet....meneer heeft gemaild!!! hahaha...juist op een moment dat ik het niet meer had verwacht en er eigenlijk niet meer mee bezig was..net of mannen dat aanvoelen ofzo,weet niet wat het is. Hij verontschuldigde zich meteen voor zijn late reactie,ivm 2 vakanties achter elkaar en heel druk op werk en buitenlandse collega´s over de vloer etc. Hij vroeg nog hoe mijn weekendje weg was vorig weekend. En dat hij graag weer wilde afspreken,maar dat daar helaas wel wat tijd over heen zou gaan, komend weekend had hij al dingen staan(die hij allemaal heeft genoemd, een verjaardag etc). Maar goed, hij wil dus nog wel afspreken, anders mailt hij niet..dus vind het sowieso wel erg leuk dat hij heeft teruggemaild. Heb wel besloten niet meteen terug te mailen, wat vinden jullie? Zat te denken zondagavond of maandag ofzo pas weer te mailen. En dan niet meteen weer nieuwe afspraak voorstellen, kan zoiets mailen van,laat maar weten wanneer je kan? He, had dit echt helemaal niet meer verwacht,haha!!! Mannen!!!!!

Ja we zouden elkaar dit weekend sowieso zien want we gaan met wat vrienden weg, maar wist nog niet hoelaat/welke dag hij me zou ophalen. Hij komt me vrijdagavond ophalen, wel zin in.

Wat leuk zeg :D:D:D dat hij gemaild heeft hihi

en je had net zoiets van: laat maar.

haha.. mannen :P.

Mail gewoon dit weekend terug, ik zou me er niet teveel druk om maken wanneer, je moet ook niet extra laat doen omdat hij zolang op zich heeft laten wachten want dan ga je een spelletje spelen zegmaar.

En waarom zou je niet concreet een afspraak maken? Als je het van hem af laat hangen, duurd het misschien weer zo lang en dan gaat er weer zoveel tijd overheen en dan blijf je in deze sfeer hangen.

Lekker genieten van zn mail, gewoon antwoorden en een mogelijkheid geven voor een weekend ofzo dat je beschikbaar bent. Kan hij dan niet, dan mag hij dán aangeven wanneer hij kan.

Maar dat is mijn advies.

Dat zou ik in dit geval doen denk ik.

Al die regels :P.. maakt het allemaal zo ingewikkeld. Geniet er lekker van .
Ben ik dan de enige die het maar een Mwah-mailtje vindt? Hij laat er aardig wat tijd overheen gaan, komt met een hoop excuses (terwijl een mailtje zo veel tijd niet kost) loopt niet over van enthousiasme, haast zich niet om een nieuwe afspraak te maken, en vervolgens wordt hier druk nagedacht over de tactiek om mijnheer vooral geboeid te houden, wat hij al niet uitermate is, in my opinion.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven