Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

Vind het ook wel een erg rappe conclusie. En de man niet eens gezien te hebben.

Zou me daar nog niet eens zo aan vastpinnen hoe of wat je vriend is. Vooralsnog vind ik het een lomperik, hij heeft jou laten zitten ondanks jullie afspraak.
ik denk dat ie undercover zit, dat schijnt vaker te gebeuren tegenwoordig
Madhe, maakt het nou echt zoveel uit wanneer die afspraak tot stand is gekomen? Een paar dagen geleden, gisteren, vannavond?

Feit is dat er een afspraak was, en dat ie haar gewoon heeft laten zitten en dan ook nog lullig reageert aan de telefoon.

En ik vind dat jij de conclusie: 'jij kan nooit, en nu je wel kan moet hij op stel en sprong voor je klaar staan' ook wel heel bout trekt; als hij niet kon of wilde, had hij dat toch gewoon kunnen zeggen? Ik lees nergens uit dat TO dan teleurgesteld of boos was geweest, dan was ze na haar werk gewoon lekker op de bank gaan hangen als altijd.

Hoeft helemaal geen ontzettend drama te zijn, (en zeker geen teken van narcisme), maar het is gewoon niet zo netjes. Iets om uit te praten.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Iemand die z'n afspraken niet nakomt en niet eens belt als er wat tussen is gekomen, is gewoon 'n grote hork/lul/eikel etc. etc.

Wees blij dat je niet met die kerel samenwoont. Hij zou van mij kunnen verrekken als ie pas 's nachts zou willen langskomen. Gelukkig heb jij ook iets van die strekking tegen hem gezegd.
Ik vind het echt belachelijk om op basis van een paar zinnetjes te zeggen dat iemand een narcist is. Maar waar ik ook een beetje moe van word is de nieuwste mode op dit forum:" het is je eigen schuld, je wist waar je aan begon, je LAAT het je aandoen blablabla" Die vent is gewoon een egocentrische zak!

(Voor zover je dat kunt bepalen vanuit hier).
Aan de andere kant: it takes two to tango. En wat ik toch altijd wel lastig vind, is dat je op een forum als dit altijd slechts één kant van het verhaal hoort.

Afgaand op het verhaal van TO en de wijze waarop zij beschrijft hoe hij per telefoon reageert vannacht, denk ik ook: wat een galbak!

Heel uh bijzónder om dat gelijk een volbloed Narcist te noemen, Baronessa. Jammer dat je op de vragen die jou daaromtrent gesteld worden, niet reageert. Het is nogal wat. zo'n diagnose. En het is niet voor niks dat je eerst een flinke academische studie moet hebben gevolgd om die te mogen stellen.
wie wil er nou bij zo een lul blijven die ook nog eens om onduidelijke redenen "iets " in Belgie onverwachts moet regelen voor een vriend van een vriend van een vriend.

ik zou heel hard wegrennen, dit voorspeld niks goeds voor de toekomst.

Ik vertrouw hem voor geen meter en het is een grote zak.
Hij is niet aardig en jij laat over je lopen Musiclove.

Dat is hij gewend.

Dat maakt hem geen narcist.

Dat maakt van jou (figuurlijk natuurlijk) een deurmat en als je een deurmat bent dan vegen anderen hun voeten aan je af.

Jullie leven al 2,5 jaar zo en dus zal het lastig zijn om het te veranderen maar de verandering zit 'm in jou.

Jij bent tien keer bij hem gebleven waar anderen weg waren gegaan schrijf je.

Dat zéggen anderen. Het is niet te zeggen dat ze dat ook echt doen hoor. Een ander vertellen hoe het is, is makkelijk als je zelf niet in die situatie zit. Dat moet je dus maar met een korrel zou nemen. Mensen die heel hard roepen dat zij al lang weg zouden zijn geweest, lopen in de praktijk óók niet weg als er onaanvaardbare dingen gebeuren in hun relatie, mensen hangen nu eenmaal erg aan wat ze kennen en geven doorgaans niet zo snel op als ze zeggen te zullen doen.

Maar tien keer is veel. En om te voorkomen dat het elf keer worden dat er over je heen gewandeld wordt is het zaak dat je een besluit neemt. Een besluit om niet meer mee te gaan hier in. Dus als je het gevoel hebt dat je toe geeft terwijl je dat eigenlijk niet moet doen, doe het dan ook niet meer. Trek je eigen plan.

Hem kun je niet opvoeden, je zult jezélf op moeten voeden maar je kunt wel, door je niet meer uit het veld te laten slaan door onredelijk gedrag, zorgen dat hij respect voor je krijgt.

Daar ontbreekt het namelijk aan als men je als een (nogmaals figuurlijk) deurmat beschouwt. Tegen een deurmat hoef je niet lief, aardig en beleefd te zijn. Aan een deurmat veeg je je schoenen af. En lullig genoeg heb je dat zelf in de hand door niet meer te slikken wat tegen je gevoel van redelijkheid en billijkheid in gaat.

Zet een streep onder je toegeeflijke gedrag. Zeg nee als je iets niet ok vindt. Hopelijk krijgt hij (weer) respect voor je en houdt hij meer rekening met je. Maar onthou, dat is aan jou.
quote:eleonora schreef op 21 juni 2009 @ 09:24:

Hij is niet aardig en jij laat over je lopen Musiclove.

Dat is hij gewend.

Dat maakt hem geen narcist.

Dat maakt van jou (figuurlijk natuurlijk) een deurmat en als je een deurmat bent dan vegen anderen hun voeten aan je af.

Helemaal mee eens. Het is natuurlijk niet netjes dat hij zich zo gedraagt, maar ik denk dat je er zelf ook een groot aandeel in hebt. Hij is waarschijnlijk gewent dat je het er toch bij laat. Ik denk dat als jij wilt dat je anders behandeld wilt worden, dat je daar ook zelf iets voor moet doen. Als je niet verder wilt met je vriend, verwacht ik dat je in je volgende relatie tegen precies hetzelfde aanloopt...ik begreep van je dat dit sowieso al een bekend probleem van je was in relaties. Het is misschien lullig, maar jullie passen natuurlijk perfect bij elkaar. Hij maakt gebruik van je, en jij laat over je heen lopen.

Het valt me verder op dat je binnen dit topic het ook met iedereen eens bent, en daar erger ik me ook best wel aan. Ik krijg het gevoel alsof je jezelf erg als slachtoffer ziet (en het is natuurlijk ook best sneu voor je) en dat je weinig verantwoordelijkheid neemt voor je eigen gedrag. Dus ik zeg nogmaals: als je verandering wilt, het komt je niet aanwaaien. Je moet het zelf bereiken.

Verder lijkt me dit geen narcist. TO noemde al dat zijn vader precies hetzelfde is, dus lijkt me dat dit van huis uit meegekregen is. Bovendien kan TO niet eerder heel zeker zijn dat haar vriend dit heeft, totdat een professional dit diagnosticeert. Dus niet door het van het forum te halen, of door het te googelen.
Wat een reacties, dankjewel allemaal. Ik kan niet op alles gaan reageren want ik moet zo gaan werken.

@ Madhe..

Ja sorry ik het verkeerd omschreven, maar je valt er wel erg over, zeg. Punt was gewoon dat de afspraak duidelijk gemaakt was en hij me liet zitten. Je doet alsof ik hier een verhaal uit mn mouw aan het schudden ben.

Ik wil nog even iets zeggen, over dat narcisme. Ik zeg niet dat mijn vriend dat heeft haha, maar de dingen die baronesa opnoemde, die hérken ik wel degelijk. (Maar zoals ik al zei, ik denk inderdaad dat dit ook iets van thuis uit is, als ik zie hoe de relatie tussen zijn ouders is, denk ik: Zo wil ik het dus niet)

Ik ben er verder niet heel erg mee bekend, zeker niet genoeg om zoiets bij iemand vast te kunnen stellen. Ik hoop dat hierover geen verwarring meer ontstaat.

Ik vind het lief van Baronesa dat zij me probeert te helpen, val haar niet zo aan. Ik kan me best voorstellen als je zelf zoiets mee gemaakt hebt, je andere hiervoor wilt behoeden. Maargoed, jullie zien maar 1 (klein) voorval en ik snap best dat jullie dit misschien een overdreven reactie vinden. Ik kan het wat beter plaatsen.

Er werd ook gezegd, dat het mijn eigen schuld is omdat ik zo over me heen laat lopen. Ergens is dit wel zo, maar ik vind het ook wel wat bot gezegd, het is niet zo makkelijk als dat het voor andere lijkt, om bij iemand weg te gaan of ineens op je strepen te moeten gaan staan. Ook is het zo dat mijn vriend eerst heel anders was, langzaam is het er in geslopen en ik kan je eerlijk gezegd niet zeggen wanneer dit begonnen is.

@ Eleonora: Erg bedankt voor jou post !
quote:Broedkippetje schreef op 21 juni 2009 @ 07:18:

Madhe, maakt het nou echt zoveel uit wanneer die afspraak tot stand is gekomen? Een paar dagen geleden, gisteren, vannavond?

Feit is dat er een afspraak was, en dat ie haar gewoon heeft laten zitten en dan ook nog lullig reageert aan de telefoon.

En ik vind dat jij de conclusie: 'jij kan nooit, en nu je wel kan moet hij op stel en sprong voor je klaar staan' ook wel heel bout trekt; als hij niet kon of wilde, had hij dat toch gewoon kunnen zeggen? Ik lees nergens uit dat TO dan teleurgesteld of boos was geweest, dan was ze na haar werk gewoon lekker op de bank gaan hangen als altijd.

Hoeft helemaal geen ontzettend drama te zijn, (en zeker geen teken van narcisme), maar het is gewoon niet zo netjes. Iets om uit te praten.

Ik kan me voorstellen dat de afspraak (eergisteren gemaakt dus) nogal vaag kan zijn geweest. Vriend deed al dingen, TO was zich aan het klaarmaken om weg te gaan. Als ze wel een paar dagen van te voren (met wellicht meer tijd) hadden gemaakt was het wrsch concreter geweest en daarmee duidelijker. Dat bedoel ik.

Over dat ze nooit kan en hij ineens rekening moet houden, zeg ik dat dat in mijn gedachten blijft. Ik zie dat ze het heeft bijgesteld dus zo zwart/wit wilde ik het niet stellen. Het kwam alleen wel zo over, wat misschien meespeelt in zijn gedrag.

Ik probeerde alleen maar mee te denken en meer kanten te belichten
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 11:28:

Er werd ook gezegd, dat het mijn eigen schuld is omdat ik zo over me heen laat lopen. Ergens is dit wel zo, maar ik vind het ook wel wat bot gezegd, het is niet zo makkelijk als dat het voor andere lijkt, om bij iemand weg te gaan of ineens op je strepen te moeten gaan staan. Ook is het zo dat mijn vriend eerst heel anders was, langzaam is het er in geslopen en ik kan je eerlijk gezegd niet zeggen wanneer dit begonnen is.

Natuurlijk is het ook niet makkelijk om dat zo maar te gaan veranderen. Ik denk dat het iets is dat in je wezen zit, en dat het gedrag is dat je al je hele leven meeneemt. Dat verander je ook niet zomaar even. Het is daarom ook goed dat je bij het Riagg bent. Ik denk echter wel dat je ook eigen verantwoordelijkheid moet nemen, je kunt alleen je zelf veranderen niet een ander.

Ik weet niet waarom je vriend is veranderd. Misschien was dat de eerste fase van verliefdheid, misschien leerde hij je beter kennen en leerde hij dat hij macht uit kon oefenen. Het kan van alles zijn. Hoe hij zich gedraagt klopt natuurlijk ook niet, ik denk alleen dat je het verhaal van 2 kanten moet bekijken en het niet alleen op je vriend af kunt schuiven.

Wat een reacties, dankjewel allemaal. Ik kan niet op alles gaan reageren want ik moet zo gaan werken.

@ Madhe..

Ja sorry ik het verkeerd omschreven, maar je valt er wel erg over, zeg. Punt was gewoon dat de afspraak duidelijk gemaakt was en hij me liet zitten. Je doet alsof ik hier een verhaal uit mn mouw aan het schudden ben.

Ik viel er inderdaad over, niet over jou persoonlijk, maar over die tegenstrijdige reacties. Dat komt door een ander topic, dat moet ik jou niet op afrekenen. Mijn excuses. Zoals ik eerder heb uitgelegd vroeg ik me af hoe concreet de afspraak was. Jullie zouden dus wat doen samen. Waren er afspraken gemaakt over wát jullie zouden doen? uitgaan, filmpje, wandelen, ergens op bezoek? Of was het vooral; tijd doorbrengen/ we zien elkaar..(kan ook in de nacht in bed zijn, ik bedoel maar).

Als de afspraak duidelijk was, dan lijkt het me dat je dit echt niet meer moet pikken. Nu laat je het zelf toe dat hij zo met je omgaat, terwijl zoals Eleonora bent jij zelf degene bent die kan zorgen dat hij respect voor je krijgt. Als dat er nog in zit.

Als de afspraak niet duidelijk en concreet was, weet je nu dat je dat beter wel kunt doen, of niet teveel verwachtingen moet hebben Dan is het slikken of laten stikken.

Dat je het bot vindt klinken dat je het zelf toe hebt gelaten snap ik, maar feiten zijn niet altijd lief en aardig. We bedoelen het wel goed. Hém kun je niet veranderen. Moet je niet willen veranderen, maar ergens onderweg is hij zijn respect verloren en dat kun je alleen jezelf kwalijk nemen, aangezien jij het pikt. Niet makkelijk, wel belangrijk en waar.

Ik neem tenminste aan dat je het feit dat hij al 10 keer over je grenzen heen ging geen goede reden vindt om dat een elfde, twaalfde of dertiende keer te doen?

Lieve meid, het is hard, dat is waar. En toch zit er veel waarheid in. Het gaat niet om 'schuld', het gaat juist om het feit dat iets er in de loop van de tijd is ingeslopen en dat bepaalde factoren in jullie beider karakter er aan hebben bijgedragen dat jullie nu in dit schuitje zitten. Het gaat ook niet om wie er begonnen is en wanneer, het gaat er om dat je nu in een situatie zit die op een neergaande spiraal lijkt en waar je uit zult moeten zien te komen.

Je vriend doet hufterig tegen jou omdat hij daarvoor ruimte krijgt.

Jij probeert de boel te redderen omdat jij niet wil dat hij hufterig doet. Hij doet juist weer hufterig omdat hij weet dat jij zult proberen om de boel dan weer te redderen.

Er is iets aan de hand -----> jij reageert daar emotioneel op ------> hij ergert zich daaraan en schopt van zich af -------> jij gaat in de put zitten, reageert weer emotioneel ------> enzovoort.

Ik kan zelf niks met mensen die te pas en te onpas roepen;'als hij/zij dit of dat doet dan is dáár het gat van de deur!'

Punt één, als de punt bij de paal is gekomen, reageren ook zulke menen heel anders.

Punt twee, het feit dat je al zo denkt, daarmee bezig bent en zo stellig bent, geeft aan dat je bang bent dat het zal gebeuren en met ferme uitspraken probeer je het eventuele onheil af te wenden is mijn ervaring.

Maar niks doen en alles goed vinden, bagatelliseren, goedpraten en vergeven is óók niet ok. En ik denk dat jij een beetje die kant op bent gegaan. Je wil zó graag dat het werkt dat je jouw ideeën over wat kan en niet kan uit het oog bent verloren.

En daar wordt je nu op aangesproken hier, op het forum. In dát opzicht ben jij en jij alleen dus degene die kan zorgen dat het tij keert. Door duidelijk te zijn en voor jezelf (al was het dus alleen maar voor jou) te bedenken wat je accepteert en wat niet en je daar ook aan te houden.

Dat respect waar ik het over had, dat kun je niet afdwingen, je kunt wel zorgen dat je respect hebt voor jezelf en niet voor de lieve vrede je zelfrespect maar laat varen, daar heb je alleen jezelf maar mee dat merk je nu, je vriend doet en zegt wat hij wil, jij vergeeft hem toch wel.

Snap je wat we bedoelen?

Niemand zegt dat het makkelijk is wat je moet doen, maar je zult wel een begin moeten maken en hopelijk krijg je door dit topic inspiratie om de stap te nemen die je weer naar boven leidt in plaats van nog verder naar beneden.
Eleonora, wat kun jij het altijd goed omschrijven.
Hoi lieverd,

Gaat ie nu weer een beetje? Voel je je alweer wat rustiger?

Hoop dat je wat aan alle reacties hebt gehad....

Hoef eigenlijk niets meer toe te voegen ;) Mocht je btw nog info oid willen,dan staat het aanbod nog hoor :D Ga alleen morgen voor een weekje weg, komt dan volgende week wel oke?

Nou meis, goed nadenken, veel praten, niet meteen een keus maken, maar eerst goed overdenken, en als hij meteen antwoord wilt waarom je bv iets doet of zegt (of hij overvalt je met een vraag ofzo) oid dan zeg je maar; geef me aub even de tijd om erover na te denken en/of om te reageren, dat recht heb je!

Komt helemaal goed met jou hoor!

XXX

Bar
Hoi allemaal

Vanmorgen kwam ik dus eigelijk een bericht posten om te vertellen dat hij me gisterennacht nog had gebeld. Maar toen zag ik dat er nog allemaal reacties geweest waren, en toen ben ik dit helemaal vergeten te zeggen!

Hij had me gisternacht dus gebeld en hij zei dat hij geen ruzie met me wilde. Ik deed best kortaf want ik was nog best boos. Maar toen zei die: Ja sorry ik wil geen ruzie maken okee.

Ik: Ja, oke... Hij: Okee. Weltruste.

Alles was ineens weer goed voor hem. Dus ik gaan slapen en vandaag had ik dus gewerkt. Toen ik terugkwam van mn werk heb ik hem niet gebeld, want ik had dus een beetje een dubbel-gevoel. Het was voor hem goed, maar ik voelde me nog steeds een beetje rot.

Om 21:00u belde hij mij.

Hij vroeg of hij me nog zou zien vanavond. Waarop ik meteen NEE zei, omdat ik morgenvroeg een afspraak heb.

Hij zei meteen dat dat geen probleem was, dat hij me zelfs daar heen zou brengen en ophalen.

Ik twijfelde nog een beetje, dus ik zei dat ik even ging douchen en als ik klaar was ik hem iets zou laten weten.

Zo gezegd zo gedaan. Ik dacht als ik hem zie, dan kunnen we het gewoon even hebben over wat er gisteren is gebeurd, en dan leg ik hem uit waarom ik vind dat je zoiets niet kan maken.

Dus ik hem gebeld dat het oke was als hij me zou oppikken als hij klaar was. (Hij was op dat moment met een vriend thuis aan het pokeren) Ongeveer een half uurtje zou het duren, dan zou hij bij me zijn, zei hij.

Maar nu komt het!!!

Na een half uur gaat mijn telefoon. Ik dacht dat hij belde om te zeggen dat hij eraan kwam maar dat was niet het geval.. (Natuurlijk niet)

Hij zei dat een ándere vriend hem gebeld had om te vragen of hij mee ging een potje pokeren bij weer iemand anders thuis. (Ja, weer pokeren) En dat die jongen waarschijnlijk ook zn vriendin mee zou nemen, of ik dan mee ging?

Ik had daar totaal geen zin in. Maargoed, ik ken dat meisje toevallig redelijk goed. Dus ik zei tegen hem: Als je zeker weet dat *meisje* daar ook is, dan wil ik wel gaan, maar ik ga niet tussen alle jongens zitten en kijken hoe jullie pokeren.

Hij ging zn vriend bellen om het na te vragen. Daarna belt hij me terug. Het meisje kwam niet mee.

Dus ik zeg; Ja dan heb ik er niet zo'n zin in.

Hij: Okee.

Ik: Maar.. ga jij dan wel of wat is nu?

Hij geirriteerd: JEHJA!

Ik: Maar je hebt toch met mij afgesproken????

Hij: Ja, je kan toch mee gaan he?!

Ik: ........

Ik: Ja, vind ik niet leuk, wij hebben net afgesproken en je hebt trouwens net ook al gepokerd met die andere jongen en nu wil je weer gaan pokeren met hun, en dan moet ik daar als enigste meisje tussen zitten en toekijken.

Hij: Jaaaa dag *mijnnaam* zoek het uit!

Toen heeft die gewoon opgehangen!

Ik zit hier inmiddels weer helemaal aangekleed & opgemaakt, voor NIKS. Hij komt gewoon weer niet. Ik voel me nu echt dubbelgenaaid. Ligt dit nou aan mij?!

Ohja, toen hij me belde en zei dat dat meisje niet meeging, was hij al onderweg. Terwijl ik al van te voren had gezegd dat ik dan niet meeging. Hij ging er gewoon van uit, dat ik toch wel zou komen. Maar ik had er gewoon echt geen zin in!

Ik wilde zowieso nog even met hem praten over gisteren! Niet met al zn vrienden erbij..... Pffff

Pfff meisie toch.....

Het allereerst wat er in mij opkomt is; komt dit vaker voor? Zoja wordt het echt eens tijd om heeeeeeeel goed na te denken wat JIJ nog met hem wilt....Hier ga je vroeg of laat kapot aan, dit is totaal niet goed voor je!

JIJ wilt het heel graag uitpraten wat je goed recht is, maar het lijkt wel alsof HIJ daar geen zin (meer) in heeft.

Ik raad je aan alle plus en min-punten eens van hem voor jezelf op te schrijven..

Kijk welk lijstje langer is, schrijf echt ALLES op.

Zo krijg je meer overzicht in hoe hij is en doet.

Weet je wat het vaak is? Dat was bij mij namelijk ook het geval; de slechte/nare dingen vergeet je vaak weer nadat het goed is, dat heeft met je selectieve geheugen te maken. Zodra je alles zwart op wit hebt, wordt het allemaal wat helderder voor je, en tevens kan het een eye-opener voor je zijn...

Het zou daarna fijn zijn, dit met je vriend te bespreken zodat je hem óók de ruimte geeft, zijn eventuele beklag over jou te doen en zodoende kun je je eigen valkuilen(als ze terecht zijn!!!) beter onder ogen zien en er proberen wat aan te veranderen...

Probeer dit alles ook met degene van de riagg door te nemen, zodat je wat steun krijgt in het hele proces.

Heel veel sterkte meis,zal aan je denken!

XXX

Bar
Wat een egoïstische lullo! Koop een vibrator, die ligt tenminste op je te wachten als je thuiskomt van je werk.
kom je in iedergeval nog aan je trekken, want op hem hoef je dus niet te rekenen... tsss...
Ach Musiclove... dat is 2 keer in één weekend dat hij je laat zitten met een kulreden.

Ik heb niets toe te voegen aan de laatste post van Eleonora. Lees die nog maar een paar keer goed door en laat hem écht op je inwerken. Daar ligt het begin van wat jouw volgende stap zou moeten zijn. In ieder geval is het onder geen voorwaarde oké dat hij je zo behandeld. Dit is niet lief. En vriendjes horen lief te zijn voor hun vriendinnetjes

Ja, dat is waar. De slechte dingen vergeet ik vaak omdat ik die ook niet wílt onthouden. Pfffff, ik vind het echt niet leuk.

Ik ben echt weer zo boos en in de war.

Het liefste ga ik nu naar hem toe en draai ik hem zn nek om.

Ik wil hem opbellen en schreeeeuwen dat die ook wel eens aan mij mag denken.

Ik wil nooooit meer iets van me laten horen zodat hij snel weet wat hij mist zonder mij.

Ik wil gooien met alles binnen handbereik, want ik voel me zo in de steek gelaten!!

& ik wil lachen, lachen dat ik gewoon eens keihard NEE heb gezegd. Ik wil niet pokeren dus ik gá niet pokeren. Ghehe.

Ik wil zoveel, ik weet niet wat ik moet doen!

Hee Sopsie, toevallig had hij er enkele dagen terug een voor me gekocht hahahahahaa.

Helaas ligt het speeltje nog bij hem thuis
Ik ga eens per 2 weken naar het Riagg. Toevallig moet ik morgen. (Dat was die afspraak die ik had.) Ik ga dit allemaal vertellen hoor.. Het komt wel op een goed moment, ik kan het wel gebruiken om even met iemand te praten.

Baronesa, je vroeg je af of dit vaker voorkwam?

Ja, dit soort dingen gebeurt eigelijk té vaak. Zoals nu dus, gewoon 2 dagen achter elkaar. Soms zag ik hem zo een week niet.
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 23:43:

Ja, dat is waar. De slechte dingen vergeet ik vaak omdat ik die ook niet wílt onthouden. Pfffff, ik vind het echt niet leuk.

Ik ben echt weer zo boos en in de war.

Het liefste ga ik nu naar hem toe en draai ik hem zn nek om.

Ik wil hem opbellen en schreeeeuwen dat die ook wel eens aan mij mag denken.

Ik wil nooooit meer iets van me laten horen zodat hij snel weet wat hij mist zonder mij.

Ik wil gooien met alles binnen handbereik, want ik voel me zo in de steek gelaten!!

& ik wil lachen, lachen dat ik gewoon eens keihard NEE heb gezegd. Ik wil niet pokeren dus ik gá niet pokeren. Ghehe.

Ik wil zoveel, ik weet niet wat ik moet doen!

Nou jaaaa zeg, wat een eikel! Wat je moet doen? Laat hem maar eens lekker zweten!! Van nu af aan de telefoon niet meer opnemen als hij belt, smsjes niet beantwoorden, minstens een week! Als hij héél veel moeite gaat doen om met jou een afspraak te plannen (zodat jullie het kunnen gaan hebben over JOUW gevoelens en wat HIJ gaat doen om jou gelukkiger te maken), dan mag hij een keertje langskomen. Is hij nou helemaal gek geworden, hij mag de grond onder je voeten kussen!!

En btw: zeggen "sorry, ik wil geen ruzie maken" is NIET acceptabel als excuus! Nee, hij wil geen gezeur aan zijn hoofd, maar ondertussen laat hij je wel mooi zitten en geeft hij je een klotegevoel. Als hij weer zo lafjes klinkt niet zeggen 'jah ok' en dan ophangen, want het is niet ok!! Wees eerlijk, cijfer jezelf niet zo weg en zeg waar het op staat! Nee dit is niet ok, nee ik wil ook geen ruziemaken en nee het is nu niet opeens weer goed.

You teach people how to treat you!! (Dr. Phil )

ps: ik snap best dat je je eigen vriend niet wil gaan 'leren' hoe hij met je om moet gaan hoor, zeker als hij niet altijd zo geweest is. Eigenlijk is het ook stom dat hij zelf niet kan bedenken dat hij niet op deze manier met jou om mag gaan, maar blijkbaar loopt hij toch heel makkelijk over jou heen. Don't let him!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven