Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

schenk jezelf een lekker wijntje in, zet een leuke dvd op en geniet daar van. Telefoon uit, laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken. Morgen weer een nieuwe dag waar je eens rustig voor jezelf alles op een rijtje kunt zetten. Is dit hoe je samen verder wilt?
Oef daar zou ik ook heel verdrietig van worden. Maar als jij het steeds toe laat zul je nog heel vaak verdrietig van hem worden...
Ik weet het, ik laat altijd veel te veel over me heen lopen in relaties. Daardoor is het in mn vorige relatie eens goed misgegaan. Het heeft me getekend voor het leven.

Mijn huidige vriend, was degene die er toen voor mij was, mijn steun en toeverlaat. Maar langzaamaan begint ook hij te veranderen in iemand die graag een machtspositie heeft en iemand waar ik alles van pik.

Ik word hier zo moe van. Dit is echt maar 1 klein voorbeeld, en als ik zie hoe jullie reageren! Jullie geven mij echt gelijk! Ik wéét ergens ook wel dat ik gelijk heb. Maar hij weet het altijd zo te draaien dat ik het zeikwijf ben. En dat hij gewoon in zn recht staat. Dan bied ik mijn excuses weer aan, zodat het goed is. Ik kan gewoon een ruzie verdragen, het doet me teveel verdriet.

Maargoed, ik had geen idee waarom hij naar Belgie moest. Ik heb het hem gevraagd. Hij deed nogal wazig erover. Daarna zei hij dat hij met een vriend (R) naar Belgie was gegaan, op bezoek bij een vriend van die vriend.

Ik heb hem nooit eerder over R. horen praten. Hij zegt dat ik hem wel zou moeten kennen van zien. Vind het raar dat hij opeens met hem weggaat...

Ik heb hem net in mn boosheid een smsje gestuurd.

'ik ben me aan het haasten om je te kunnen zien en dan laat je niks meer horen. als het niet door kan gaan, laat dan even iets weten! ik zit hier 2u lang te wachten! Anyway, ik hpop dat je een leuk weekend hebt amuseer je nog en de groeten aan R. wie het ook mag zijn'

Ohoh, dat had ik beter niet kunnen doen. Ik heb mn gsm maar snel uitgezet. Pfff.. Mannen.
Hmm, Musiclove, dat was inderdaad niet zo handig.. Maar als je inderdaad altijd over je heen laat lopen, mag je best wel eens van je afbijten denk ik dan...

Misschien helpt het je om het op te schrijven, (eventueel vanavond, dan kun je het van je af schrijven en daarna rustig slapen) dan kun je beter voet bij stuk houden en kan hij het niet allemaal omdraaien zodat jij het zeikwijf bent.
Waarom had je dat beter niet kunnen doen? Je bent nog erg aardig gebleven, was bij mij dus niet zo netjes gebleven

Je mag ook zeker je onvrede laten blijken, het is echt bijzonder lullig. Dat mag zeker gezegd worden na het uitmaken.
Ja, dat vind ik echt.
En jou laten zitten in je goede pak en nog niet eens met een goede reden komen wáárom hij je laat zitten? Nou, hij kon mooi es ff de bout hachelen. En hoezo had je dat beter niet kunnen doen? Misschien heb je van hem al te lang teveel goed gevonden ML en daar wordt dan nu mooi misbruik van gemaakt. Hoe lang ga je met die gast?

Telefoon lekker uit laten en idd een wijntje inschenken, beetje tv kijken lekker cdtje opzetten zoals eerder geopperd werd. Maak het voor jezelf gewoon nog ff gezellig, het geeft je een minder verdrietig gevoel en krijgt hopelijk zo meer het gevoel dat je hem niet zo hart nodig hebt dan je wellicht denkt?
Hoi Ml,

Ik weet niet of jullie al lang een relatie hebben, en of jullie ook samen wonen, maar zoals de andere meiden ook al zeiden; hier klopt iets niet.

Eigenlijk weet je dat zelf ook wel, alleen wij geven jou die bevestiging en dat is even slikken, heel begrijpelijk...

Zo te lezen was ie toen jullie net iets hadden, erg meegaand...

Na verloop van tijd heeft ie zijn ware aard laten zien(die zie je nooit in het begin helaas)en kom je erachter dat meneer steeds meer macht op je uitoefent...

Ook verdraait ie jouw woorden, zodat het lijkt alsof JIJ de schuldige bent.

Tevens is ie erg vaag in zijn doen en laten, en dat is al heel erg vreemd...lijkt wel alsof ie iets te verbergen heeft....

Als je het mij vraagt heeft hij narcistische trekken..

Misschien moet je eens op google zoeken op narcisme, misschien dat je zodoende nog meer eigenschappen van hem tegenkomt???

In iedergeval zou ik goed over je relatie met hem nadenken, want zo te lezen komt dit vaker tussen jullie voor en dat lijkt me niet goed voor je zelfvertrouwen.

Sterkte meid!

Bar
Bedankt voor jullie lieve reacties.

We zijn al 2.5 jaar een stelletje zeg maar, maar in het begin hebben wij geen officiele relatie gehad, omdat ik daar niet aan toe was. Op een gegeven moment hebben we het toch maar officieel gemaakt en wij zijn vandaag toevallig precies 20 maanden samen.

Dus dat is op zicht niet zo lang, maar wel voor ons allebei de langste (serieuze) relatie die wij gehad hebben. Wij wonen niet samen.
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 00:37:

Ik weet het, ik laat altijd veel te veel over me heen lopen in relaties. Daardoor is het in mn vorige relatie eens goed misgegaan. Het heeft me getekend voor het leven.

Mijn huidige vriend, was degene die er toen voor mij was, mijn steun en toeverlaat. Maar langzaamaan begint ook hij te veranderen in iemand die graag een machtspositie heeft en iemand waar ik alles van pik.

Ik word hier zo moe van. Dit is echt maar 1 klein voorbeeld, en als ik zie hoe jullie reageren! Jullie geven mij echt gelijk! Ik wéét ergens ook wel dat ik gelijk heb. Maar hij weet het altijd zo te draaien dat ik het zeikwijf ben. En dat hij gewoon in zn recht staat. Dan bied ik mijn excuses weer aan, zodat het goed is. Ik kan gewoon een ruzie verdragen, het doet me teveel verdriet.

Maargoed, ik had geen idee waarom hij naar Belgie moest. Ik heb het hem gevraagd. Hij deed nogal wazig erover. Daarna zei hij dat hij met een vriend (R) naar Belgie was gegaan, op bezoek bij een vriend van die vriend.

Ik heb hem nooit eerder over R. horen praten. Hij zegt dat ik hem wel zou moeten kennen van zien. Vind het raar dat hij opeens met hem weggaat...

Ik heb hem net in mn boosheid een smsje gestuurd.

'ik ben me aan het haasten om je te kunnen zien en dan laat je niks meer horen. als het niet door kan gaan, laat dan even iets weten! ik zit hier 2u lang te wachten! Anyway, ik hpop dat je een leuk weekend hebt amuseer je nog en de groeten aan R. wie het ook mag zijn'

Ohoh, dat had ik beter niet kunnen doen. Ik heb mn gsm maar snel uitgezet. Pfff.. Mannen.

Je geeft aan dat je teveel over je heen laat lopen in relaties. Wees dan niet verbaasd als dat ook gebeurt, maar wat mijn wenkbrauwen omhoog deed gaan is dat jouw vriend regelmatig iets met je wil gaan doen, en dan kun jij niet.

En dan kun je een keer wel en moet hij stel op sprong voor je klaar staan? Je stelt dit wel bij, maar ik blijf het toch in gedachten houden.

En dan krijg je als advies; koekje van eigen deeg geven/ in zijn vet laten gaarkoken. Maar misschien deed hij dat ook wel een keer bij jou. Niet juist van hem, kan hij het beter bespreken, maar zo zie je maar dat mocht het dat zijn, dat dát dus al niet werkt.

Lekker slapen en morgen zien wat je er verder mee wilt. Zelf ben ik heel erg van de spontane afspraken en vermaak ik me wel als mijn vriend wat anders doet. Als ik me eens verheug op iets samen terwijl hij wat anders heeft zijn het vaak ook mijn eigen verwachtingen geweest, ingevuld voor hem en dat klopt natuurlijk niet.

In hoeverre is dat bij jullie het geval? En hoe concreet was jullie afspraak voor vanavond. Want als die concreet was, dan vind ik het ook not done.

Verder vraag ik me af wat die blabla was die je in het gesprek gooide, misschien is dat wel heel erg allesbepalend voor zijn reactie geweest.
quote:Baronessa schreef op 21 juni 2009 @ 01:04:

Hoi Ml,

Ik weet niet of jullie al lang een relatie hebben, en of jullie ook samen wonen, maar zoals de andere meiden ook al zeiden; hier klopt iets niet.

Eigenlijk weet je dat zelf ook wel, alleen wij geven jou die bevestiging en dat is even slikken, heel begrijpelijk...

Zo te lezen was ie toen jullie net iets hadden, erg meegaand...

Na verloop van tijd heeft ie zijn ware aard laten zien(die zie je nooit in het begin helaas)en kom je erachter dat meneer steeds meer macht op je uitoefent...

Ook verdraait ie jouw woorden, zodat het lijkt alsof JIJ de schuldige bent.

Tevens is ie erg vaag in zijn doen en laten, en dat is al heel erg vreemd...lijkt wel alsof ie iets te verbergen heeft....

Als je het mij vraagt heeft hij narcistische trekken..

Misschien moet je eens op google zoeken op narcisme, misschien dat je zodoende nog meer eigenschappen van hem tegenkomt???

In iedergeval zou ik goed over je relatie met hem nadenken, want zo te lezen komt dit vaker tussen jullie voor en dat lijkt me niet goed voor je zelfvertrouwen.

Sterkte meid!

BarWaaaaaat?? Je kunt toch niet zomaar iemand narcistische trekken toespelen?
@ Madhe.

Hetzelfde wat ik al eerder zei. Ik heb het ook een beetje verkeerd omschreven in mn openingspost.

Het is niet zo dat ik vaak niet wil afspreken, maar het heeft met mijn werk te maken. Als ik gewerkt heb/moet werken, heb ik geen puf meer om nog te gaan stappen enz.

Mijn vriend heeft er begrip voor, maar vind het soms gewoon jammer. (En ik ook!)

En vandaag zou ik tóch gaan. Terwijl ik de hele dag heb gewerkt en ook best moe ben. Ik zou gaan, om hem een plezier te doen. Dit hadden wij al enkele dagen geleden afgesproken.

Vandaag kreeg ik ook nog eens te horen dat ik morgen óók moet werken, maar ik wilde toch perse gaan, omdat ik het mn vriend had beloofd. Het was dus voor mij eigelijk best vervelend, maar ik wilde gewoon iets leuks met hem doen.
Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Ik dacht dat je onverwachts moest werken?
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 01:15:

Bedankt voor jullie lieve reacties.

We zijn al 2.5 jaar een stelletje zeg maar, maar in het begin hebben wij geen officiele relatie gehad, omdat ik daar niet aan toe was. Op een gegeven moment hebben we het toch maar officieel gemaakt en wij zijn vandaag toevallig precies 20 maanden samen.

Dus dat is op zicht niet zo lang, maar wel voor ons allebei de langste (serieuze) relatie die wij gehad hebben. Wij wonen niet samen.

@ Baronessa: Je hebt helemaal gelijk, precies zoals je omschrijft, dat is hoe het is. Ik heb ook al gedacht aan narcisme, en ik denk dat het zoiets ook wel is. Ik zie dit ook terug bij zijn vader eerlijk gezegd.

En ik ben weer het uiterste, ik ben onzeker als de pest. Ik laat me alles door hem zeggen, en ik trek het me echt vreselijk veel aan. Ik heb op dit moment wel hulp bij het Riagg, maar of dat op schiet... Ik moet zeggen dat mn vriend me daar wel heel erg in steunt. Het is namelijk allemaal begonnen in een eerdere relatie.. Maar hoe langer het duurt, hoe meer in begin te bedenken dat mn vriend ZELF wel eens de oorzaak zou kunnen zijn waarom ik me zo voel.

Lieverd, klinkt niet leuk wat ik ga zeggen, maar je kunt het hem niet in de schoenen schuiven dat jij je k*t voelt. Jij bent degene die het accepteert, dus als jij je niet lekker voelt ben jij de enige die dit kan veranderen.

Laat hem morgen eens zijn verhaal doen, wedden dat we een hele andere versie horen? Ik bedoel vooral te zeggen; hij gedraagt zich lullig, maar wát ging eraan vooraf dan? Dat lijkt me ook van belang. Jij liet het toe, en hij reageert daarop. Jouw verantwoordelijkheid.
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 01:25:

@ Madhe.

Hetzelfde wat ik al eerder zei. Ik heb het ook een beetje verkeerd omschreven in mn openingspost.

Het is niet zo dat ik vaak niet wil afspreken, maar het heeft met mijn werk te maken. Als ik gewerkt heb/moet werken, heb ik geen puf meer om nog te gaan stappen enz.

Mijn vriend heeft er begrip voor, maar vind het soms gewoon jammer. (En ik ook!)

En vandaag zou ik tóch gaan. Terwijl ik de hele dag heb gewerkt en ook best moe ben. Ik zou gaan, om hem een plezier te doen. Dit hadden wij al enkele dagen geleden afgesproken.

Vandaag kreeg ik ook nog eens te horen dat ik morgen óók moet werken, maar ik wilde toch perse gaan, omdat ik het mn vriend had beloofd. Het was dus voor mij eigelijk best vervelend, maar ik wilde gewoon iets leuks met hem doen.En hoe concreet hadden jullie afgesproken dan?
@ Meds.

Ja dat klopt, maar toen ik thuis kwam van mijn werk toen ik ging douchen enz. heb ik hem dat gezegd aan de telefoon. Ik zei nog: 'Ik moet morgen ook onverwachts werken, dus eigelijk is het wel rot om weg te gaan maarja ik heb me er al op verheugd, we maken het gewoon niet ál te laat.'

En toen zei die nog van.. Nee is geen probleem enz. Echt raar eigelijk als ik er nu aan denk.
Lieve meid,

Ik ga nu iets zeggen wat je misschien niet leuk zult vinden, en ik hoop niet dat ik je er heel veel verdriet mee doe; maar verlaat hem AUB zo snel als je kunt!

Als je echt heel zeker weet dat hij aan dit ziektebeeld lijdt,dan zul je doodongelukkig worden en blijven...

Narcisme is NIET te genezen , en je gaat er echt kapot aan!Geloof me, ik weet er alles van:(

Hij is jou niet waard meid! Jij zal hem nooit kunnen veranderen, en dat charmante, en zorgzame is alleen maar gespeelt, het zijn ware acteurs/actrices!!!

Probeer anders wanneer je wat rustiger bent, en tijd heb, je eens goed te verdiepen in dit ziektebeeld.Dit sterkt je alleen maar in je keuze..

Mocht je de knoop nu niet kunnen doorhakken, doe het dan in je eigen tempo, maar blijf op je hoede, want ze voelen precies aan wanneer er iets loos is, en gooien dan opeens al hun charme in de strijd!

Dus nogmaals; mocht je echt zeker weten dat je met een narcist te maken hebt, vlucht dan zo snel je kan, sorry dat ik misschien zo bot en hard overkom, maar ik zeg het echt alleen maar voor je bestwil geloof me!

Mocht je nog meer advies/info willen, kun je altijd mijn e-mail/msn adres krijgen....

Heel veel liefs en sterkte meis!

Bar
quote:Madhe schreef op 21 juni 2009 @ 01:26:

[...]

En hoe concreet hadden jullie afgesproken dan?

Heel concreet.

Al enkele dagen geleden besproken zoals ik dus al zei. En zelfs nog bevestigd nadat ik dus net thuis kwam van mijn werk.
Oh god daar gaan we weer hoor, het is een narcist.

Nee schat, het is GEWOON EEN LUL
Baronessa, wat jij me verteld is idd niet leuk om te horen lezen. Maar iets wat ik eigelijk diep van binnen wel al weet.

Ik kan je echt 10 voorvallen noemen waarin meerdere meiden al hun spullen gepakt hadden, maar waar ik bleef. En blijf.

Ik weet diep van binnen dat dit een machtspelletje is, maar ik geef ook zoveel om hem. Ik wil dat hij ook zoveel om mij geeft. Ik doe altijd heel erg mijn best voor hem, om er leuk uit te zien, om met zijn vrienden te kunnen omgaan, tijd voor hem te maken, hem te helpen in nood.

Soms zie ik ook wel dingen terug, dan denk ik.. Hij móet ook wel om mij geven anders doet dit niet voor me. Toch is er vaak die twijfel.

Narcist is misschien een grooot woord, ik heb me er nooit hééél erg in verdiept, maar er zijn dingen die ik wel degelijk herken.

Ik ga nu slapen, want ja, morgen weer werken.

Ik zal je morgen mijn mail adres geven als je het goed vind. Bedankt.
Tjeeez tegenwoordig als een vent gewoon een eikel is noemen ze dat Narcist???? :puke:
Baronessa, ik vind het nogal uh bijzonder hoe jij door de weinige informatie die je hebt over het vriendje van TO de diagnose "narcist" kunt geven. Zou het niet kunnen zijn dat je je eigen ervaringen met jouw ex projecteert op TO haar verhaal. Misschien dat je projecteren even kunt googelen ;
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 01:36:

[...]

Heel concreet.

Al enkele dagen geleden besproken zoals ik dus al zei. En zelfs nog bevestigd nadat ik dus net thuis kwam van mijn werk.quote:Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Ik heb zo'n tyfushekel aan verhalen die verdraait worden.

Meer heb ik echt even niet te zeggen.
Is goed meisie.

Nogmaals sorry voor mijn harde woorden, ik had ze destijds graag zelf willen horen, dan waren mijn ogen misschien wat sneller geopend...ook al doet het ontzettend pijn i know

Narcisme is idd een heeeel groot woord, je hebt helemaal gelijk! Zoek wanneer je tijd en zin hebt natuurlijk gewoon eens bij het onderwerp narcisme,en mocht het geen narcist zijn, dan is er zeker nog wel hoop, maarrrrr jij zal dan idd ook moeten veranderen...

Als je idd alles pikt en slikt van hem, dan zal ie het steeds vaker doen.

Hoop dat je lekker zult slapen en heel veel succes morgen met werken, en kom daarna eerst even lekker bij oke...

Laat hem maar even links liggen...hij komt vanzelf wel weer opduiken

Bar
quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 01:43:

Baronessa, wat jij me verteld is idd niet leuk om te horen lezen. Maar iets wat ik eigelijk diep van binnen wel al weet.

Ik kan je echt 10 voorvallen noemen waarin meerdere meiden al hun spullen gepakt hadden, maar waar ik bleef. En blijf.

Ik weet diep van binnen dat dit een machtspelletje is, maar ik geef ook zoveel om hem. Ik wil dat hij ook zoveel om mij geeft. Ik doe altijd heel erg mijn best voor hem, om er leuk uit te zien, om met zijn vrienden te kunnen omgaan, tijd voor hem te maken, hem te helpen in nood.

Soms zie ik ook wel dingen terug, dan denk ik.. Hij móet ook wel om mij geven anders doet dit niet voor me. Toch is er vaak die twijfel.

Narcist is misschien een grooot woord, ik heb me er nooit hééél erg in verdiept, maar er zijn dingen die ik wel degelijk herken.

Ik ga nu slapen, want ja, morgen weer werken.

Ik zal je morgen mijn mail adres geven als je het goed vind. Bedankt.

Nog één reactie dan....

Wie is hier de narcist? JIJ laat het toe, en nu is het zijn schuld. Jij bent dus de arrogantste, want het ligt vooral niet aan jou. Maar goed. Hij is geen narcist Musiclover, jij bent eerder een masochist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven