Ik zag hem vandaag met iemand anders

15-06-2020 23:55 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een jaar geleden leerde ik een leuke man kennen. Dagelijks wel even een kort berichtje en ook bijna ieder weekend spraken we af. Altijd gezellig samen en leuke gesprekken. Tot ongeveer een maand geleden. Hij stuurde niets meer uit zichzelf en deed 'vaag' over afspreken. Deed ook ineens kortaf. Ik vroeg aam hem of er iets was, volgens hem was er niets aan de hand en was hij even graag op zichzelf. Leek me prima, toch voelde ik een naar onderbuik gevoel. Ik besloot desondanks om hem even met rust te laten. Vandaag zag ik hem dan toevallig in het dorp. Met een vrouw. Niet hand in hand maar wel heel dicht bijelkaar. Ze liepen schouder aan schouder. Hij heeft mij niet gezien, dat weet ik zeker. Het voelde alsof ik een schop in mijn maag kreeg. Ik liep snel een winkel in en heb daar iets gekocht wat ik niet nodig had. Toen ik buiten stapte zaten ze met zijn twee op een bank, wederom tegen elkaar aan ze zagen er beide verliefd uit. Wat ik met dit topic wil? Van me afschrijven denk ik. We waren naar elkaar toegegroeid, zag dit niet aankomen. Ik heb sterk de indruk dat hij mij afgehouden heeft, omdat hij nu in iemand anders is geïnteresseerd en dat doet pijn.
bliksemstraaltje schreef:
16-06-2020 13:40
Een gieter
:-D

Benieuwd hoe je gesprek gegaan is TO. Hopelijk was er inderdaad niet veel aan de hand. Wel een goede ingang om jullie relatie (want dat is het gewoon) te evalueren.
Tvp
Ben ook benieuwd hoe het is gegaan TO!
Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal!
Ik ben erg benieuwd.
Is het nog van seksen gekomen gisteren?
Aaargh, we zullen het wellicht nooit weten
noumoe2019 schreef:
17-06-2020 18:59
Aaargh, we zullen het wellicht nooit weten
Zeker niet nu Viva dit verhaal op Facebook heeft geplaatst.
Of is dit een ‘Mijn Geheim’-sprookje?
martinaa schreef:
17-06-2020 20:08
Zeker niet nu Viva dit verhaal op Facebook heeft geplaatst.
Of is dit een ‘Mijn Geheim’-sprookje?
Hoezo op facebook?
rozadefloza schreef:
17-06-2020 20:20
Hoezo op facebook?
Gisteren om 13.57 uur heeft Viva dit bericht van het forum geplaatst op haar Facebookpagina. Het lukt mij niet om de link te kopiëren
Mag viva dit gewoon doen? Ik denk nu wel 10x na voordat ik een topic open..
Ikkuz schreef:
17-06-2020 22:02
Mag viva dit gewoon doen? Ik denk nu wel 10x na voordat ik een topic open..

Ja, staat in de AV. Maar zielig is het wel.
Mega irritant zo'n topic als dit..
Mintel88 schreef:
17-06-2020 22:37
Mega irritant zo'n topic als dit..
Soms blijkt zo'n topic zelfs een verzinsel van viva zelf, of denk ik dat maar?
16-06-2020 12:27
Ik ga vanavond nog bij hem langs om verhaal te halen. Achteraf had ik beter hem aan kunnen spreken, maar ik schrok. Daarom vluchtte ik de winkel in. Stom, achteraf had ik dat beter niet kunnen doen.

Een jaar geleden leerde we elkaar kennen. We zijn niet direct gaan daten, maar spraken wel regelmatig af ivm. gezamelijke hobby. (Fotografie)

De spanning bouwde zich langzaam op totdat we begin dit jaar dan ook bijelkaar in bed belanden. Hij stelde zelf direct exclusiviteit voor en we spraken af dat we wel zouden zien hoe en waar het schip strand. Ik heb er verder niet bij nagedacht en ging er dan ook vanuit dat we iets aan het opbouwen waren. En wanneer dat voor 1 van ons niet zou werken dat je dat uit spreekt naar de ander. Lijkt me wel zo fair. Wanneer spreek je zoiets uit, hebben jullie dat expliciet afgesproken? Zoals vanaf vandaag is het 'officieel aan'?
Dit gesprek hebben mijn ex en ik nooit gevoerd, het was gewoon 'aan'.

Met zo'n uitspraak is het nooit waar, maar wanneer het schip strandt. Dit is echt de grootste rode vlag die je kan tegenkomen.
Such fun!1
Mijn eerdere reactie is verdwenen?

Ik schrik ervan dat mijn topic op Facebook schijnt te staan. Daarom hou ik het kort:

Het is over.
Hij blijkt al twee maanden met die andere vrouw te daten. In verband met herkenbaarheid houd ik de details voor me.
Aanvankelijk beweerde hij dat ze 'gewoon een vriendin' was. Dit geloofde ik niet en ik confronteerde hem nog met iets. Toen ik vroeg om zijn telefoon te laten inzien reageerde hij heel defensief. De aap kwam vervolgens uit de mouw.

Heb mijn huisarts gebeld voor een soa test, omdat ik hem niet vertrouw.

Bedankt voor de lieve reacties. Deze zijn een steun voor mij.
18-06-2020 17:38

Ik schrik ervan dat mijn topic op Facebook schijnt te staan. Daarom hou ik het kort:

Het is over.
Hij blijkt al twee maanden met die andere vrouw te daten. In verband met herkenbaarheid houd ik de details voor me.
Aanvankelijk beweerde hij dat ze 'gewoon een vriendin' was. Dit geloofde ik niet en ik confronteerde hem nog met iets. Toen ik vroeg om zijn telefoon te laten inzien reageerde hij heel defensief. De aap kwam vervolgens uit de mouw.

Dus toch..
Jouw onderbuikgevoel klopte!!

Ik vind het rot voor je maar ben toch ook blij dat je het op tijd hebt ontdek.

Sterkte.
:hug:
Wat een hond zeg. Maar goed dat je van hem af bent :hug:. En wat een naaistreek weer van VIVA om hier hun FB mee op te leuken. Bah!
Hij is een lul. Een normale deftige man had je dit laten weten via een berichtje of face to face. Wees blij dat je er vanaf bent, want dit exemplaar denkt enkel aan zichzelf.
Ik zag het inderdaad op Facebook voorbij komen.....naai streek en een goedkope actie om lezers te trekken.

Wat rot voor jou TO! Cliché maar je bent beter af zonder zo'n man! Sterkte de komende tijd.
Dat moet hard aankomen. Veel sterkte :hug:
18-06-2020 17:38

Het is over.

Sterkte! Dat hij het niet gewoon even netjes afhandelde met jou zegt veel over zijn karakter en het in eerste instantie niet toe wil geven ook.. wat vreselijk slap. Daar mis je niks aan op de lange termijn! :hug:
Ken je haar? Want anders kan je haar ook waarschuwen om een soa test te doen.
Zie het maar zo: wat een cadeautje van het universum om hem met haar aan je te laten zien. Wie weet hoelang het anders nog geduurd had!

Sterkte. En vervelend dat het op fb staat, al hoef jij je nergens voor te schamen.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven