Ik zag hem vandaag met iemand anders
maandag 15 juni 2020 om 23:55
Ongeveer een jaar geleden leerde ik een leuke man kennen. Dagelijks wel even een kort berichtje en ook bijna ieder weekend spraken we af. Altijd gezellig samen en leuke gesprekken. Tot ongeveer een maand geleden. Hij stuurde niets meer uit zichzelf en deed 'vaag' over afspreken. Deed ook ineens kortaf. Ik vroeg aam hem of er iets was, volgens hem was er niets aan de hand en was hij even graag op zichzelf. Leek me prima, toch voelde ik een naar onderbuik gevoel. Ik besloot desondanks om hem even met rust te laten. Vandaag zag ik hem dan toevallig in het dorp. Met een vrouw. Niet hand in hand maar wel heel dicht bijelkaar. Ze liepen schouder aan schouder. Hij heeft mij niet gezien, dat weet ik zeker. Het voelde alsof ik een schop in mijn maag kreeg. Ik liep snel een winkel in en heb daar iets gekocht wat ik niet nodig had. Toen ik buiten stapte zaten ze met zijn twee op een bank, wederom tegen elkaar aan ze zagen er beide verliefd uit. Wat ik met dit topic wil? Van me afschrijven denk ik. We waren naar elkaar toegegroeid, zag dit niet aankomen. Ik heb sterk de indruk dat hij mij afgehouden heeft, omdat hij nu in iemand anders is geïnteresseerd en dat doet pijn.
dinsdag 16 juni 2020 om 21:37

Benieuwd hoe je gesprek gegaan is TO. Hopelijk was er inderdaad niet veel aan de hand. Wel een goede ingang om jullie relatie (want dat is het gewoon) te evalueren.
woensdag 17 juni 2020 om 20:08
Zeker niet nu Viva dit verhaal op Facebook heeft geplaatst.
Of is dit een ‘Mijn Geheim’-sprookje?
woensdag 17 juni 2020 om 21:27
Gisteren om 13.57 uur heeft Viva dit bericht van het forum geplaatst op haar Facebookpagina. Het lukt mij niet om de link te kopiëren

woensdag 17 juni 2020 om 23:19
bliksemstraaltje schreef: ↑16-06-2020 12:27Ik ga vanavond nog bij hem langs om verhaal te halen. Achteraf had ik beter hem aan kunnen spreken, maar ik schrok. Daarom vluchtte ik de winkel in. Stom, achteraf had ik dat beter niet kunnen doen.
Een jaar geleden leerde we elkaar kennen. We zijn niet direct gaan daten, maar spraken wel regelmatig af ivm. gezamelijke hobby. (Fotografie)
De spanning bouwde zich langzaam op totdat we begin dit jaar dan ook bijelkaar in bed belanden. Hij stelde zelf direct exclusiviteit voor en we spraken af dat we wel zouden zien hoe en waar het schip strand. Ik heb er verder niet bij nagedacht en ging er dan ook vanuit dat we iets aan het opbouwen waren. En wanneer dat voor 1 van ons niet zou werken dat je dat uit spreekt naar de ander. Lijkt me wel zo fair. Wanneer spreek je zoiets uit, hebben jullie dat expliciet afgesproken? Zoals vanaf vandaag is het 'officieel aan'?
Dit gesprek hebben mijn ex en ik nooit gevoerd, het was gewoon 'aan'.
Met zo'n uitspraak is het nooit waar, maar wanneer het schip strandt. Dit is echt de grootste rode vlag die je kan tegenkomen.
Such fun!1
donderdag 18 juni 2020 om 17:38
Mijn eerdere reactie is verdwenen?
Ik schrik ervan dat mijn topic op Facebook schijnt te staan. Daarom hou ik het kort:
Het is over.
Hij blijkt al twee maanden met die andere vrouw te daten. In verband met herkenbaarheid houd ik de details voor me.
Aanvankelijk beweerde hij dat ze 'gewoon een vriendin' was. Dit geloofde ik niet en ik confronteerde hem nog met iets. Toen ik vroeg om zijn telefoon te laten inzien reageerde hij heel defensief. De aap kwam vervolgens uit de mouw.
Heb mijn huisarts gebeld voor een soa test, omdat ik hem niet vertrouw.
Bedankt voor de lieve reacties. Deze zijn een steun voor mij.
Ik schrik ervan dat mijn topic op Facebook schijnt te staan. Daarom hou ik het kort:
Het is over.
Hij blijkt al twee maanden met die andere vrouw te daten. In verband met herkenbaarheid houd ik de details voor me.
Aanvankelijk beweerde hij dat ze 'gewoon een vriendin' was. Dit geloofde ik niet en ik confronteerde hem nog met iets. Toen ik vroeg om zijn telefoon te laten inzien reageerde hij heel defensief. De aap kwam vervolgens uit de mouw.

donderdag 18 juni 2020 om 18:10
bliksemstraaltje schreef: ↑18-06-2020 17:38Mijn eerdere reactie is verdwenen?
Het is over.
Dus toch..
Jouw onderbuikgevoel klopte!!
Ik vind het rot voor je maar ben toch ook blij dat je het op tijd hebt ontdek.
Sterkte.

donderdag 18 juni 2020 om 18:37
Sterkte! Dat hij het niet gewoon even netjes afhandelde met jou zegt veel over zijn karakter en het in eerste instantie niet toe wil geven ook.. wat vreselijk slap. Daar mis je niks aan op de lange termijn!bliksemstraaltje schreef: ↑18-06-2020 17:38Mijn eerdere reactie is verdwenen?
Het is over.