IK zit in de kl**tz*akken fase

16-08-2009 20:49 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ben er best wel zat van.

Het lijkt wel of elke vent die ik tegenwoordig tegenkom (ook op Lexa) alleen maar op sex uit is. Net of ik het aan trek ofzo.

Leuke vent tegengekomen, veel mee gechat, ontzettend leuke avond mee gehad, niks meer van zich laten horen......heel vervelend.

Is dit een fase dames en gaat het over?

btw: mijn andere topic (ik weet dater vrouwen zijn die direct research doen na het lezen van een bericht) staat hier los van. In dat geval zoek ik gewoon een dorstlessertje..lol
Nooit sex op de eerste date.
Lexa is alleen voor sexdates.
Wij noemen hier Lexa ook gewoon Sexa hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*Gaat een profiel op Lexa aanmaken*

Maar zonder dollen, pannetje weet ook niet wat het is, hopelijk is het gewoon een fase. Het gebeurt mij ook wel. Had je het idee dat de laatste date meer potentieel had dan alleen een leuke nacht? Zo balen als dat gebeurt.
Waarom kreeg IK dan geen sex van mijn Lexa-date?
Wilde je sexen met de mannen van Lexa dan?

Ik vond er nou niet echt appetijtelijke typjes opstaan hoor Frizz
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb mijn vriendje leren kennen via relatieplanet. En het is een schat!

Die site vind ik wel leuker en beter dan lexa.

Als je wat ervaring hebt met het hele internetgebeuren, filter je de foute types snel uit.

Vaak zag ik aan de foto al genoeg. (Hoe bedoel je vleeskeuring..) Maar ook via het chatten, merk je snel genoeg waar het gesprek heen gaat.
Mijn ex zit op RP en op Lexa. Dus daar kom ik niet (zijn min of meer uit elkaar, daten nog wel, dus als ie mij daar opeens tegenkomt...heb ik liever niet )
Ik weet niet of je er sex mee hebt gehad,zo ja dan is het je eigen keus geweest en moet je niet zeuren.
Relatieplanet vond ik ook vies tegen vallen.
quote:Summerdance schreef op 16 augustus 2009 @ 21:08:

Wilde je sexen met de mannen van Lexa dan?

Ik vond er nou niet echt appetijtelijke typjes opstaan hoor Frizz Eigenlijk weet ik het niet meer Sum... Was aan het begin van mijn vrijgezellentijd. Eeuwen geleden dus.
Even weer on topic: Hoe vaak is dit je gebeurd dan? Dat iemand helemaal niks meer laat horen na een date? Date ex- of inclusief sex?

Als het weleens gebeurd zou ik me niet heel druk maken hoor. Blijkbaar beviel het hem niet zo, en is ie te onbeleefd om dat even eerlijk te zeggen. Jammer, maar: NEXT!
quote:Summerdance schreef op 16 augustus 2009 @ 21:01:

Wij noemen hier Lexa ook gewoon Sexa hoor.Origineel hihi.
Pannetje, probeer Paiq eens i.p.v. Lexa. Goede ervaring mee, iedereen lijkt daar wat fatsoenlijker.
quote:Zoey_ schreef op 16 augustus 2009 @ 20:51:

Nooit sex op de eerste date.Wow, jij bent lekker, zeg.
Ook niet op de tweede trouwens.
quote:Brown_Eyes schreef op 16 augustus 2009 @ 21:13:

Ik weet niet of je er sex mee hebt gehad,zo ja dan is het je eigen keus geweest en moet je niet zeuren.Nou, beetje aardiger mag ook wel hoor.
Pannetje... Misschien kun je de andere vragen wel even beantwoorden?
quote:Elvestad schreef op 16 augustus 2009 @ 21:05:

*Gaat een profiel op Lexa aanmaken*

Maar zonder dollen, pannetje weet ook niet wat het is, hopelijk is het gewoon een fase. Het gebeurt mij ook wel. Had je het idee dat de laatste date meer potentieel had dan alleen een leuke nacht? Zo balen als dat gebeurt.Ja, had zeker dat idee.......en ben niet met hem naar bed geweest hoor:) Heb besloten dat voor echte dates niet te doen...eerst maar eens zien wat er van komt, sex kan altijd nog:)
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 21:28:

Even weer on topic: Hoe vaak is dit je gebeurd dan? Dat iemand helemaal niks meer laat horen na een date? Date ex- of inclusief sex?

Als het weleens gebeurd zou ik me niet heel druk maken hoor. Blijkbaar beviel het hem niet zo, en is ie te onbeleefd om dat even eerlijk te zeggen. Jammer, maar: NEXT!Je hebt gelijk...ik moet me er niet druk over maken, maar dit is kerel nummer 4 ofzo. Echt hele leuke gesprekken, gezellig en dan niks meer laten horen :(
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 21:28:

Als het weleens gebeurd zou ik me niet heel druk maken hoor. Blijkbaar beviel het hem niet zo, en is ie te onbeleefd om dat even eerlijk te zeggen. Jammer, maar: NEXT!Wil niet zeuren hoor, maar eehhh... en mijn vragen dan?
Oooooooooooh daar zijn je antwoorden! Vreemd, 4 kerels die dat doen. Geen idee hoe het komt? Zou het niet met je houding te maken kunnen hebben?
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 23:47:

Oooooooooooh daar zijn je antwoorden! Vreemd, 4 kerels die dat doen. Geen idee hoe het komt? Zou het niet met je houding te maken kunnen hebben?

IK doe mijn gloeiende best leuk en aardig te zijn...spontaan enz...ik dnek niet dat het daar aan ligt.

het is net of ik het inderdaad aantrek momenteel.....net weer een vent op chat....ontzettend leuk,,grappig....en als laatste toch weer die vraag of ik wil neuken....arghhhh!
quote:Pannetje schreef op 17 augustus 2009 @ 00:15:

[...]

IK doe mijn gloeiende best leuk en aardig te zijn...spontaan enz...ik dnek niet dat het daar aan ligt.

het is net of ik het inderdaad aantrek momenteel.....net weer een vent op chat....ontzettend leuk,,grappig....en als laatste toch weer die vraag of ik wil neuken....arghhhh!

Waarom doe jij je gloeiende best? Waarom ontspan je niet gewoon en ben je jezelf...?

De vraag op de chat of je wil neuken... Ja ach daar heb ik me nog nooit druk om gemaakt. Die mannen zijn er, beter dat ik er direct achterkom dan dat ik er meer tijd aan besteed.

Ik denk dat jij te graag wil. En mannen voelen dat aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven