IK zit in de kl**tz*akken fase

16-08-2009 20:49 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ben er best wel zat van.

Het lijkt wel of elke vent die ik tegenwoordig tegenkom (ook op Lexa) alleen maar op sex uit is. Net of ik het aan trek ofzo.

Leuke vent tegengekomen, veel mee gechat, ontzettend leuke avond mee gehad, niks meer van zich laten horen......heel vervelend.

Is dit een fase dames en gaat het over?

btw: mijn andere topic (ik weet dater vrouwen zijn die direct research doen na het lezen van een bericht) staat hier los van. In dat geval zoek ik gewoon een dorstlessertje..lol
Ach, ik ben er klaar mee. Ik ga zeker niet meer sms'en. En dat zij verder blijkbaar toch niet willen is jammer maar ok. Toch had ik liever gezien dat de heren daar eerlijk over waren. Maar in plaats daarvan werden er allemaal dingen gezegd (en later gesmst / gemaild) waaruit ik op maakte dat hij wél geinteresseerd was, en bleef t vervolgens stil.

Hoewel ik van de laatste mss te snel conclussies trek. Maar heb geen zin meer ergens op te hopen dat toch niet gebeurt. Ik vond z'n reactie op mijn sms niet enthousiast genoeg en laat de bal nu bij hem liggen. Hij weet dat ik t leuk heb gevonden, als t wederzijds is dan heeft ie m'n nr.

Nog zoiets, kwam een jongen in de kroeg tegen, hij flirte met me, ik dacht: best lekker ding, gaf m'n nr, bij het weg gaan zei hij: ik stuur je zo 'n berichtje. Heb vervolgens NIETS gehoord, we zijn 'n week verder. Prima, maar waarom wil je dan A. m'n nr? en B. zeg je dat je zo van je laat horen? Blijkbaar is er geen interesse, prima, zeg dan ook niet dat dat er wel is.

Ik dacht dat mannen zo simpel waren. Ben ik dan té slim dat ik er niets van begrijp, of ben ik oerstom?

En die jongen uit de kroeg laat me koud, maar z'n gedrag valt wel weer precies in t plaatje wat ik continu tegen kom. Interesse veinzen, en vervolgens complete stilte.
En ik ben er klaar mee omdat ik merk dat t toch een knauw is voor m'n zelfvertrouwen, en dat gun ik die gasten (en vooral mezelf) niet.
quote:Pannetje schreef op 16 augustus 2009 @ 22:39:

[...]

Nou, beetje aardiger mag ook wel hoor.

Ik vind het veel te aardig, eerlijk gezegd.

Je neemt jezelf niet serieus, dus kun je dat ook niet van hun verwachten. Geen zelfrespect en erg dom. Dat is zeker niet interessant als relatie of een serieus gesprek.

Een wip en je mag gaan
De mannen die gelijk op sex overgaan, heb je op elke straathoek en die filter ik er eigenlijk meteen al uit. Dat lukt me dan weer wel ;) dat merk je, aan de manier waarop ze praten, kijken, de 'moves' die ze maken.. opzouten! straal ik dan uit geloof ik. Alleen sex..niet interessant.

Ik kom als vrijgezel namelijk veel leuke, normale, kerels tegen (gelukkig, ze bestaan in ieder geval!)k zou graag een relatie willen, maar dat hoeven die kerels de eerste tijd natuurlijk niet te weten ;).

Ik laat ze altijd naar mij toekomen, ze vragen dan om mijn nummer, bellen ook altijd terug, zijn gemmiddeld, zo'n 6 weken enthousiast, daten, zoenen, smsen, het kan niet gek genoeg. Het zijn altijd nette, leuke, vlotte en vrijgezelle mannen, iets anders val ik ook niet op ;)

Ik heb altijd wel een soort klik met ze, lekker kletsen, humor, zit vaak wel goed anders bellen ze me denk ik niet zo vaak terug. Ik hoor ook altijd dat ze me zo'n leuke/mooie meid vinden.

Klinkt goed, zou je denken.

Die eerste weken zijn altijd relaxed..ik geniet van de aandacht en laat hem merken dat ik hem ook wel zie zitten. Maar DAN.

Dan komt het moment dat het meer kan worden.( en het voor mij pas interessant begint te worden). Mannen voelen ook feilloos het moment aan wanneer het eigenlijk al te serieus aan het worden is. Bij mij trappen ze dan dus elke keer op de rem, keer op keer, man na man!

Ik heb werkelijk elk excuus al voorbij horen komen de laatste jaren .

Ik heb er zo schoon genoeg van, dat ik de komende tijd gewoon maar helemaal niemand meer toelaat. Is volgens mij de enige manier om níet elke paar maanden verdrietig in bed te liggen. Mijn zelfvertrouwen bleef echt nog lang stabiel, maar nu ben ik de weg een beetje kwijt, na de zoveelste.

Als iemand een oplossing heeft voor mijn raadsel :D hoor ik het graag..
quote:sanna1 schreef op 17 augustus 2009 @ 21:57:

De mannen die gelijk op sex overgaan, heb je op elke straathoek en die filter ik er eigenlijk meteen al uit. Dat lukt me dan weer wel ;) dat merk je, aan de manier waarop ze praten, kijken, de 'moves' die ze maken.. opzouten! straal ik dan uit geloof ik. Alleen sex..niet interessant.

Ik kom als vrijgezel namelijk veel leuke, normale, kerels tegen (gelukkig, ze bestaan in ieder geval!)k zou graag een relatie willen, maar dat hoeven die kerels de eerste tijd natuurlijk niet te weten ;).

Ik laat ze altijd naar mij toekomen, ze vragen dan om mijn nummer, bellen ook altijd terug, zijn gemmiddeld, zo'n 6 weken enthousiast, daten, zoenen, smsen, het kan niet gek genoeg. Het zijn altijd nette, leuke, vlotte en vrijgezelle mannen, iets anders val ik ook niet op ;)

Ik heb altijd wel een soort klik met ze, lekker kletsen, humor, zit vaak wel goed anders bellen ze me denk ik niet zo vaak terug. Ik hoor ook altijd dat ze me zo'n leuke/mooie meid vinden.

Klinkt goed, zou je denken.

Die eerste weken zijn altijd relaxed..ik geniet van de aandacht en laat hem merken dat ik hem ook wel zie zitten. Maar DAN.

Dan komt het moment dat het meer kan worden.( en het voor mij pas interessant begint te worden). Mannen voelen ook feilloos het moment aan wanneer het eigenlijk al te serieus aan het worden is. Bij mij trappen ze dan dus elke keer op de rem, keer op keer, man na man!

Ik heb werkelijk elk excuus al voorbij horen komen de laatste jaren .

Ik heb er zo schoon genoeg van, dat ik de komende tijd gewoon maar helemaal niemand meer toelaat. Is volgens mij de enige manier om níet elke paar maanden verdrietig in bed te liggen. Mijn zelfvertrouwen bleef echt nog lang stabiel, maar nu ben ik de weg een beetje kwijt, na de zoveelste.

Als iemand een oplossing heeft voor mijn raadsel :D hoor ik het graag..

Ik weet een oplossing. Want wat je nu doet, is doen alsof je niet geinteresseerd bent in een relatie om die mannen als het ware te lokken. Maar dan lok je nog steeds juist de mannen die geen relatie willen. Zij denken door je gedrag dat jij ook geen relatie wilt. En dat wil je wel, dat gaan ze oppikken en dan haken ze weer af.

Wat jij moet doen... (nouja, niets moet), wat zinnig zou zijn om te doen, is zorgen dat je het zonder relatie ook prima vindt. En dan ook écht. Als jij dat voelt in elke vezel, dan straal je dat uit. Je wilt graag een relatie? Prima, maar je wilt toch alleen maar een hele leuke relatie? Niet met zomaar iemand? Probeer dat geduld krijgen en als je date, doe dat dan zonder verwachtingen.

Dan pas geef je iets de kans om vanzelf te groeien, in de plaats van gemanipuleerd of uitgedacht. Want de achterliggende reden waarom jij niets laat horen en hun laat rennen, ook daar hebben mannen volgens mij voelsprieten voor.
Madhe, ik was erg blij met de eerste zin van je reactie :P

'ik weet een oplossing'

Alleen nog..

Hoe kan ik het dan niet meer willen, als ik het eigenlijk wel wil..ofzo :S ? Ik doe er al 3 jaar mijn best voor om de stoere onafhankelijke single uit te hangen! Maar als je in je hart iets anders wilt.. damn! uitdaging.
Ik weet 't niet hoor. Alsof mannen super sensitieve wezens zijn en op jou hun gedrag afstemmen.

Sanna wat jij beschrijft herken ik goed. Alleen doe ik niet m'n best te doen alsof ik geen relatie wil. Maar ik ben ook niet claimerig oid, denk ik althans... Meestal werd ik ook na zo'n 2 a 3 mnd gedumpt. Nu inmiddels al 2x zonder enig bericht na 1 leuke avond. Ach, heb zelf ook wel eens gedumpt. Maar wat je zegt over dat je wel graag wilt dan wil je het ook. Dan kan je toch niet ineens in elke vezel het niet meer willen?

Ik denk dat je gewoon pech hebt tot nu toe en dat t nog wel komt. Ongeacht of je heel graag wilt, of je best doet 't niet te willen. Niet alles valt te sturen in je leven. Ik geloof niet dat als je je als vrouw maar zus of zo gedraagt dat die mannen dan vanzelf wel komen. Wees jezelf. Ik ken iemand die heel wanhopig was en toch uiteindelijk heel gelukkig aan de man raakte.

Ik worstel er zelf ook mee hoor. Wil ook graag. Wil absoluut niet wanhopig worden en waak daarvoor. Maar simpelweg helemaal niet meer willen is onmogelijk.
De stoere onafhankelijke single uithangen hoeft ook niet. het gaat er om dat je je focus verlegd. Je moet geen relatie willen, maar een partner. En die partner moet aan bepaalde voorwaarden voldoen om bij jou te passen.

Leg dus de focus op de andere persoon en vraag je af of die bij je past en wat je in de ander wilt vnden om een aanvulling te zijn op je huidige leventje. hoe beter je in je vel zit als single, hoe makkelijker het is om het koren van het kaf te scheiden, omdat je dan merkt dat als je een relatie aangaat, je ook bepaalde vrijheden inlevert en je dus niet alleen wint maar ook iets opgeeft voor de ander. Zodra je iets opgeeft, moet datgene waarvoor je je vrijheid opgeeft ook daadwerkelijk de moeite waard zijn. Vanuit DIE gedachte maak je een heel andere selectie in het manvolk, waardoor je de mannen die alleen voor het kortstondige genot gaan, door jou of snel afgeserveerd worden wegens ongeschikt als langdurig relatiemateriaal, of ook gebruikt voor koerststondig plezier en daarna afgeserveert als "geen relatiemateriaal".

Snap je het verschil en belangrijker nog, denk je dat je er iets mee kunt?

Praktische uitvoering bij datingsite-daten: Ga zelf op zoek naar de mannen die bij jouw wensen passen n spreek die aan, in plats van alleen te reageren op mannen die JOU aanspreken. zo hou je al meer de controle op wat je zoekt in je partner.
quote:EvyBlissy schreef op 17 augustus 2009 @ 13:52:

Om antwoord te geven op je vraag: Nee, dit is geen fase. Heel veel mannen zijn nou eenmaal op sex uit. Heel veel vrouwen trouwens ook.

Een vriendin van me heeft laatst eenmalige sex gehad met haar internetdate, maar ze vond hem niet echt leuk. Heeft ze toen eerlijk gezegd en toen voelde hij zich daarna 'gebruikt voor haar plezier'.

Anyway, ik denk dat je het heel goed aanpakt; mannen beetje leren kennen en door niet meteen het bed induiken (no offence natuurlijk Madhe). Alleen tot nu toe pech met de mannen...

Een vriend van mij heeft laatst eenmalige sex gehad met zijn internetdate, maar hij vond haar niet echt leuk. Heeft hij haar toen eerlijk gezegd en toen voelde zij zich daarna "gebruikt voor zijn plezier".

(even de sexerollen omgedraaid dus)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Misschien moet je je anders opstellen.

anders kleden, moeilijker doen, over meer serieuze dingen praten, niet meteen over je seksuele behoeftes ofzo (weet niet of je dat doet) gewoon gedraag je als een dame, dan word je ook behandelt als een dame.

Vroeger kleedde ik mij bloot en uitdagend en mannen wilden maar al te graag met je de koffer in, zeiden ik hou van je, wat ben je mooi, en ik zo naief als wat denken oh wat leuk ik ben bijzonder.... nou dan werd ik een paar keer flink te grazen genomen, en dan ineens genegeerd.... huilen , onzeker, jezelf voor paal zetten.... tja.

Nu kleed ik me zakelijk en laat me netjes voor de deur afzetten. Ze bellen dan ineens iedere dag en hoe langer je ze laat wachten, hoe leuker ze je gaan vinden, hoe meer moeite ze voor je doen en hoe eerder je de rotte appels eruit pikt. die vallen al af na maximaal een week.
quote:Donkeyshot schreef op 18 augustus 2009 @ 14:54:

[...]

Een vriend van mij heeft laatst eenmalige sex gehad met zijn internetdate, maar hij vond haar niet echt leuk. Heeft hij haar toen eerlijk gezegd en toen voelde zij zich daarna "gebruikt voor zijn plezier".

(even de sexerollen omgedraaid dus)

En je punt is...?

overigens denk ik dat de mannen die dat eerlijk zeggen vrij zeldzaam zijn. dat doen ze alleen als de sex ook slecht was. Als ze nog eens sex willen houden ze wijselijk hun mond totdat de dame in kwestie duidelijk laat merken meer te willen en geven ze dan pas eerlijk aan dat...

overigens was er ooit een topic dat vrouwen eigenlijk liever niks meer horen van een vent dan dat ze een afwijzing krijgen, waarbij "eerlijk" dan ineens "bot" heet.
Vind het toch opmerkelijk dat wanneer je aangeeft dat je graag een relatie zou willen en je mannen tegen komt die je leuk vindt maar 't toch niet lukt dat 't dan volgens de meeste forummers hier meteen aan jezelf ligt. Hoezo kan je niet pech hebben? Of dat t simpelweg, not meant to be is. Ik ben gedumpt, heb gedumpt, heb liefde gekend, heb me eenzaam gevoeld. Maar dat je de man van je dromen, met wie je de rest van je leven door gaat brengen (betwijfel uberhaupt of die bestaat), nog niet hebt ontmoet betekent niet dat je iets verkeerds doet als je aan t daten bent.

Ik geloof gewoon niet dat als je je maar zus of zo gedraagt het dan wel gebeurt en anders niet. Ik heb ooit een serieuze relatie gekregen toen ik mega depressief was. Ik heb fantastisch in m'n vel gezeten (en t gaat nu ook best aardig) en heb geen relatie. Liefde is geen wiskundige formule.

Mutsie, no offence, maar ben hoogopgeleid en heb altijd serieuze gesprekken voor ik met iemand het bed in duik. En iemand die meteen zegt: ik hou van je, die serveer ik hoe dan ook af.

Kreng, ik serveer genoeg mannen af. Maar de enkeling die ik eens in de zoveel maanden toe laat en ik echt leuk vind dumpt mij alsnog. Dus je theorie gaat niet op. Uiteraard wil ik een relatie met iemand die bij me past. Als ik voor 'second (of third of nog minder) best' zou gaan was ik allang onder de pannen..... Ik begrijp wel wat je wilt zeggen maar het is op mij iig niet van toepassing.

Ik geloof dat de man met wie ik een lange relatie ga krijgen nog wel komt, tzt. Wanneer tzt is weet ik niet en tot die tijd klungel ik er op los. Helaas...
Ik geloof gewoon niet dat als je je maar zus of zo gedraagt het dan wel gebeurt en anders niet. Ik heb ooit een serieuze relatie gekregen toen ik mega depressief was. Ik heb fantastisch in m'n vel gezeten (en t gaat nu ook best aardig) en heb geen relatie. Liefde is geen wiskundige formule.

Mee eens! Ik heb er al meerdere dates en dumps opziten, en ze worden er niet fijner op. Of ik nou wel of niet lekker in mijn vel zit, het wel of niet wil, een periode waarin ik me voorneem om helemaal niets te doen, of wanneer ik er zelf gewoon zin in heb, het maakt allemaal niet uit, same thing happens.

Aan het type man ligt het ook niet; hoog opgeleid, 30+, 25-, type stoer, type soft...type kroeg, type elk-weekend-op-de-bank, seriously, ik heb ze uitgeprobeerd.

Er zijn in het verleden wel mannen die hopeloos verliefd op me waren geweest, zonder dat ik daar ook maar íets bijzonders voor heb gedaan. Maar ja..die wil ik dan weer niet :S..

De mannen die ik zelf leuk vind, verwachtte ik dan ook makkelijk te kunnen krijgen, maar er rust echt een vloek op!

En ik baal, dat ik daarvan baal !

Ik denk dat we kunnen blijven analyseren, maar dat er misschien ineens iemand is met wie het wel lukt. En dat we dan misschien ook niet begrijpen waarom het dan wel goed gaat.
Mannen willen sowieso met je naar bed ook als je een mantelpak aanhebt. Heeft met je houding te maken en niet je kleding. Ik draag ook "sexy" kleding, maar wordt wel serieus genomen, heb geen ordaire uitstraling e.d. Je hebt ook slettebakken die van top-top teen bedekt zijn. Als je ze soms alleen al hoort praten, is het duidelijk.
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 14:10:

[...]

Sorry hoor, maar ik ga nog een keer dezelfde quote erbij halen. Je zegt dat je NIET te graag wil, maar waarom frustreert het je dan zo als een man, die je niet eens kent, vraagt of je wilt neuken?

Dan denk ik dat je tijdens die chat stiekem toch heeeeeel erg hoopte dat je nu beet had. En dat is dus geen open en ontspannen houding hebben. En nogmaals, dat pikken mannen op tijdens een date.

Natuurlijk hoop ik dat ik eens een vent tegenkomen die niet aleen op neuken uit is. Dat is toch normaal? Met welke intentie zit ik anders op sites en zoek contact.

Maar ik ga niet heel hoopvol zitten kijken, ik doe relaxed, gezellie, maar steeds komt het weer op dat ene neer.
quote:sanna1 schreef op 17 augustus 2009 @ 23:06:

Madhe, ik was erg blij met de eerste zin van je reactie :P

'ik weet een oplossing'

Alleen nog..

Hoe kan ik het dan niet meer willen, als ik het eigenlijk wel wil..ofzo :S ? Ik doe er al 3 jaar mijn best voor om de stoere onafhankelijke single uit te hangen! Maar als je in je hart iets anders wilt.. damn! uitdaging.

Het is helemaal niet zo moeilijk. Maak je leven als single leuker, doe dingen waar je blij van wordt. Dan wordt dat wanhopige willen van je ook minder.

En stop met je te gedragen als stoere onafhankelijke single als je er geen bent.
quote:Duivelijntje schreef op 17 augustus 2009 @ 23:25:

Ik weet 't niet hoor. Alsof mannen super sensitieve wezens zijn en op jou hun gedrag afstemmen.

Sanna wat jij beschrijft herken ik goed. Alleen doe ik niet m'n best te doen alsof ik geen relatie wil. Maar ik ben ook niet claimerig oid, denk ik althans... Meestal werd ik ook na zo'n 2 a 3 mnd gedumpt. Nu inmiddels al 2x zonder enig bericht na 1 leuke avond. Ach, heb zelf ook wel eens gedumpt. Maar wat je zegt over dat je wel graag wilt dan wil je het ook. Dan kan je toch niet ineens in elke vezel het niet meer willen?

Ik denk dat je gewoon pech hebt tot nu toe en dat t nog wel komt. Ongeacht of je heel graag wilt, of je best doet 't niet te willen. Niet alles valt te sturen in je leven. Ik geloof niet dat als je je als vrouw maar zus of zo gedraagt dat die mannen dan vanzelf wel komen. Wees jezelf. Ik ken iemand die heel wanhopig was en toch uiteindelijk heel gelukkig aan de man raakte.

Ik worstel er zelf ook mee hoor. Wil ook graag. Wil absoluut niet wanhopig worden en waak daarvoor. Maar simpelweg helemaal niet meer willen is onmogelijk.Maak je eigen leven leuker terwijl je alleen bent en geniet daarvan. Want als je je geluk laat afhangen van het hebben van een relatie of niet (zo komt het over, wie heeft het nou over dumpen na 1 date, kom op zeg), dan maakt dat alles al een heel stuk leuker.
quote:Duivelijntje schreef op 18 augustus 2009 @ 17:51:

Vind het toch opmerkelijk dat wanneer je aangeeft dat je graag een relatie zou willen en je mannen tegen komt die je leuk vindt maar 't toch niet lukt dat 't dan volgens de meeste forummers hier meteen aan jezelf ligt. Hoezo kan je niet pech hebben? Of dat t simpelweg, not meant to be is. Ik ben gedumpt, heb gedumpt, heb liefde gekend, heb me eenzaam gevoeld. Maar dat je de man van je dromen, met wie je de rest van je leven door gaat brengen (betwijfel uberhaupt of die bestaat), nog niet hebt ontmoet betekent niet dat je iets verkeerds doet als je aan t daten bent.

Natuurlijk zit er ook wel eens de pech bij dat je verkeerde verwachtingen hebt, en dat die dus niet uitkomen. Maar om dan te roepen dat dat aan die mannen ligt?

Ik denk serieus, dat als je je niet laat gebruiken een ander je ook niet kán gebruiken. En dat als je steeds met dit soort mannen dumpt zit jíj in een patroon. Niet die mannen.

Het heeft dus zeker voor het grootste deel met jezelf te maken. Iemand niet leuk genoeg vinden, niet leuk genoeg gevonden worden dáár heb je geen invloed op. Maar wat je daarmee doet en of je dat wil inzien, daarop dan weer wel.

Andersom is het zo dat als jij je richt op wat jij wilt, dat ook hetgene is waar je voor open staat. En dan vallen al die anderen af. Ga je voor "een relatie" dan kan dat voor iedereen zijn.

Daarnaast ben ik ook nog zo'n hork die vindt dat je geen leuke relatie met iemand kunt aangaan als je depressief bent. Wel een serieuze, maar geen leuke die meer toevoegt dan opslurpt. En daardoor vraag ik me af wat jouw definitie van relatie eigenlijk is. Wat wil jij nou eigenlijk? Door je posts, en het 'wel aardig' in je vel zitten kom je over als iemand die invulling wil. Iemand wil die je gelukkig maakt, maar lieverd..dat gaat een ander niet doen. Dat moet jij doen, en dán kun je gelukkigER worden met iemand. Ik denk dat heel veel van je dates dat ook perfect aanvoelen, ook al claim je naar eigen zeggen niet. (Terwijl zoveel verwachtingen hebben het toppunt van claimen is)
Fijn Madhe dat je me na een paar berichten door en door kent. Totaal weet wie ik ben, wat er speelt in min leven, verleden en hoe ik in elkaar zit. En behalve dat je alles zo fijnloos aanvoelt lees je ook zo goed!

Geen zin om overal te veel op in te gaan maar ik heb welgeteld 2 ervaringen in een paar maanden tijd gehad dat ik werd gedumpt. Dat jij dan perfect weet wat er allemaal mis met mij is zegt meer over jou dan over mij.
???? Madhe doe moeite om je op weg te helpen.
[quote]Duivelijntje schreef op 18 augustus 2009 @ 17:51:

Natuurlijk kun je pech hebben, of hele erge pech. maar zodra je een patroon gaat zien, is er geen sprake meer van toevalsfactoren, dan beinvloed jIj zelf je keuzes, al an niet bewust. Misschien val je op de verkeerde mannen omdat je zelf nog niet klaar bent voor commitment. Ik heb ook jaren aangeklungeld met allerlei types die zich niet konden binden, tussen langdurige reaties in. Pas toen ik er zelf klaar voor was, vond ik iemand die er net zo instaat als ik.

Ik geloof gewoon niet dat als je je maar zus of zo gedraagt het dan wel gebeurt en anders niet.

Het gaat er niet om of je je zus of zo "gedraagt" het gaat er om wie je bent en wat je uitstraalt. Dat pikken andeen op. En dat wat je uitstraalt kun je eigenlijk nauwelijks beinvloeden met aangeleeerde trucjes, dat geeft weet wat je voelt. De relatie die je krijgt al je epressief bnt, is waarschijnlijk met iemand die graag zorgt en wil redden, zodra je dan weer goed in je vel zit, past die persoon niet meer, omdat de machtsverhoudingen niet meer kloppen. Als je gewoon bent wie je bent en daar tevreden mee bent, komt diegene op je pad die bij je past. Kan wel ff duren, dat wel.

Mutsie, no offence, maar ben hoogopgeleid en heb altijd serieuze gesprekken voor ik met iemand het bed in duik. En iemand die meteen zegt: ik hou van je, die serveer ik hoe dan ook af.

Kreng, ik serveer genoeg mannen af. Maar de enkeling die ik eens in de zoveel maanden toe laat en ik echt leuk vind dumpt mij alsnog. Dus je theorie gaat niet op. Uiteraard wil ik een relatie met iemand die bij me past. Als ik voor 'second (of third of nog minder) best' zou gaan was ik allang onder de pannen..... Ik begrijp wel wat je wilt zeggen maar het is op mij iig niet van toepassing.

Ik geloof dat de man met wie ik een lange relatie ga krijgen nog wel komt, tzt. Wanneer tzt is weet ik niet en tot die tijd klungel ik er op los. Helaas...[/quote]

Dan moet je gewoon nog even geduld hebbe. Zolang jeer in gelooft dat het vanzelf komt als de tijd daar i, dan gebeurt dat ook en is het aanklungelen vooral een leerproces waar je doorheen moet. ZIe je het als dat in plaats van als "verloren tijd" dan maakt het ook niet zoveel meer uit as je zoektocht naar de "ware" nog een jaartje langer duurt. Maar als je een partroon herkent in je geklungel, dan is het tijd om daar iets aan te doen, want zolang je in cirkels draait kom je niet verder.
Kan me erg vinden in je post Kreng en je slaat de spijker op z'n kop. Heel anders dan Madhe, die me dan wel op weg mag proberen te helpen maar daarbij met totaal verkeerde analyses komt die als zekerheden worden gepresenteerd. Ben ik altijd een beetje allergisch voor, (en dat is zeker een patroon wat ik niet zal veranderen ;))

Maar goed, het klopt Kreng wat je zegt. Ik geloof er ook wel in, maar soms baal ik er van dat t zo lang duurt. Het gaat ook met ups en downs. Ik kan erg blij zijn met m'n vrije leventje en ik kan heel erg iemand missen. Soms ontmoet ik dus iemand met wie ik wil uitzoeken of er wat in zit. En als dat dan niet gebeurt dan kan ik daar van balen. Ik ben absoluut niet het type dat t voor minder doet. Er zijn ook zeker mannen de revue gepasseerd die graag iets met mij wilden beginnen wat ik niet zag zitten. Dan voldeden ze wel aan mijn wensen pakket maar voelde ik niets dus was 't klaar. Wat klopt is het patroon van mannen met bindingsangst. En ja, daar denk ik soms ook wel over na of ik zelf nog niet aan toe ben om me echt te binden. Mijn enige echte serieuze en lange relatie heb ik om die reden beeindigd. Na die relatie ben ik los gegaan, veel gefeest en me goed vermaakt. Daarna kwam een periode die moeilijk was, oa vanwege m'n gezondheid en familie situaties. In die tijd was ik een wrak en begon heel erg een relatie te missen. Nu ben ik weer aardig opgekrabbeld en zit ik er tussen in. Ik zou het graag willen, maar tot die tijd vermaak ik me ook. Bovendien ben ik ook iemand die zich in een relatie ook nog altijd prima alleen kan redden. Wat ik wel mis is intimiteit, en het samen iets opbouwen. Inmiddels ben ik ook boven de 30 en zou ook wel eens kinderen willen. Dan liever niet halsoverkop omdat de tijd dringt, maar weloverwogen nadat je elkaar een tijdje kent. En omdat ik met dat soort dingen bezig ben merk ik dat ik toch wel graag een vriendje zou willen. tegelijkertijd ben ik me er ook van bewust dat mannen helemaal niet zo graag kinderen willen en nogal eens jeuk kunnen krijgen van vrouwen boven de 30 met een kinderwens. Dat wist ik al toen die mannen date en ik midden 20 was. Nu ben ik zo'n vrouw. Helaas ben ik een half jaar geleden gedumpt toen ik na een aantal weken relatie vroeg of hij ooit kinderen zou willen. Meneer kreeg het benauwd en dumpte me. Achteraf ben ik blij, maar op dat moment deed 't pijn.

Ach ja, zoals ik al zei. Het gevoel gaat op en neer, is de aard vh beestje. Maar ik vraag me soms wel af hoeveel slagen ik nog moet maken. En als ik dan weer eens de deksel op de neus krijg dan doet dat wel even pijn. Maar goed, ik kan ook te snel conclusies trekken want de man van wie ik dacht dat ie niet geinteresseerd was heeft toch van zich laten horen. Ik ben blij dat ik niet na 1x seks ben gedumpt, zoals 'n paar maanden geleden. Dat is overigens geen patroon, want was de eerste keer. Het patroon is gemiddeld na 3 mnd....
En nog even terug te komen op de titel van het topic. Ik vind dus niet alle mannen klootzakken. Wel degenen die a zeggen en b doen. Kan gewoon niet tegen oneerlijkheid en dat ben ik de laatste tijd regelmatig tegen gekomen...
quote:Pannetje schreef op 18 augustus 2009 @ 22:49:

[...]

Natuurlijk hoop ik dat ik eens een vent tegenkomen die niet aleen op neuken uit is. Dat is toch normaal? Met welke intentie zit ik anders op sites en zoek contact.

Maar ik ga niet heel hoopvol zitten kijken, ik doe relaxed, gezellie, maar steeds komt het weer op dat ene neer.

Ja dat is heel normaal. Maar het heel vervelend vinden na 1x chatten niets meer van iemand te horen vind ik niet normaal.

Mocht mij dat overkomen zou ik het binnen een dag vergeten zijn. Ik kén die persoon namelijk helemaal niet, dus het houdt me ook niet bezig.

En Duivelijntje, wat ik niet snap is waarom het NIET aan jou kan liggen. Dat klinkt een beetje bot, maar je stelt zo duidelijk dat dat onzin zou zijn. Ik kan er natuurlijk ook niet over oordelen, maar een patroon van gedumpt worden na 3 maanden... Mij is het in ieder geval nooit overkomen.
wat is er mis met sex :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven