Illegaal is immoreel?

04-04-2019 20:48 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
xx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-04-2019 09:51
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
0.00% gewijzigd
essychan schreef:
04-04-2019 22:59
Nee dat denk ik niet, je bent een meid die er niks mee te maken hebt. Ik zou daar niet zo bang voor zijn. Maar dat ben ik.
Zodra je ergens kennis van hebt, heb je ermee te maken, want dan is het je burgerplicht om aangifte te doen, of de bevoegde instanties in te lichten. Jouw redenatie is: Ik weet dat mijn vriend de burgemeester wil vermoorden, maar ik houd zelf het mes niet vast, dus ik heb er niks mee te maken. Ik denk niet dat het zo werkt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
essychan schreef:
04-04-2019 22:59
Nee dat denk ik niet, je bent een meid die er niks mee te maken hebt. Ik zou daar niet zo bang voor zijn. Maar dat ben ik.
Dan ga je er dus van uit dat het redelijke mensen zijn. Er zijn mensen verkracht en vermoord om illegale kwekerijen. Zou er niet te vast op rekenen. Maar goed, dat ben ik.
S-Meds schreef:
04-04-2019 23:00
beetje naief, je bent het vriendinnetje van Escobar. Wil je escobar pakken dan pak je degenen die hem dierbaar zijn. zo werkt het
Naief niet, een wietteelt is nou niet echt heel spannend. Maar TO moet doen waar zij zich goed bij voelt.
Ik verwacht niet snel iemand leuk te vinden die in die scene zitten want ik vind het vaak sneue types. Maar ik zou er niet bang voor zijn of morreel iets tegen hebben.
Ik woon zelf in Noord-Brabant. Hier worden wekelijks invallen gedaan. Ook is de controle op "verdachte omstandigheden" zeer streng. Mijn gepensioneerde schoonvader handelt om wat bij te verdienen o.a. in automaterialen en maakt en verkoopt taarten. Krijgt dus vaak kopers aan de deur. Heeft dit jaar al 2x bezoek gehad van de politie... die vroeg toestemming om in de garage, schuur en op de vlizozolder te kijken. Ze zitten er bovenop en de pakkans is dus groot..... Ik weet niet wanneer je medeplichtig wordt bevonden.....ik zou er i.i.g. voor passen 🙂
Als hij niet aftapt, hoe verklaart hij dan de enorme energierekening en hoe maakt hij dan nog winst.
Daarbij is het drugswereldje geen leuk wereldje. Ik zou er niet mee kunnen leven, welke smoes hij dan ook heeft.
essychan schreef:
04-04-2019 23:03
Naief niet, een wietteelt is nou niet echt heel spannend. Maar TO moet doen waar zij zich goed bij voelt.
Ik verwacht niet snel iemand leuk te vinden die in die scene zitten want ik vind het vaak sneue types. Maar ik zou er niet bang voor zijn of morreel iets tegen hebben.
Wel naïef dus .
essychan schreef:
de wietteelt is de grootste en hardste onderwereld van ons land
http://lmgtfy.com/?q=Wietplantage+opgerold

Yup de wet ziet het als immoreel.

Maar gelukkig zijn er strafrechtadvocaten die je dan wel kunnen helpen, ze hebben er zelfs een website voor gemaakt.
https://www.wietplantage-opgerold.nl

Oh en de reviews zijn super!

Ik werd gelijk teruggebeld en wat ik vooral fijn vond dat ik hoor: ik heb veel ervaring en ik ga mijn best doen. En niet ( wat een andere advocaat zei; ik hoop dat het goed komt maar ik ben bang dat...

Dus dan vooral voor meneer Keizer van deze website gaan, als je dan toch immoreel bezig bent zou ik ook alvast maar aan damage control gaan denken.
enn wijzigde dit bericht op 04-04-2019 23:45
84.62% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Joske11 schreef:
04-04-2019 23:06
Ik woon zelf in Noord-Brabant. Hier worden wekelijks invallen gedaan.
Dit! Volgens mij worden er wekelijks wel plantages opgerold. Zelf heb ik geen probleem met wietteelt, zeker niet als ze het in 'n vrijstaande boerderij/loods doen (brandgevaar) maar ze zitten er blijkbaar behoorlijk bovenop. De kans dat ie gepakt wordt is dus groot. Zou me niet teveel afhankelijk van die man maken in elk geval.
redbulletje schreef:
04-04-2019 23:25
Dit! Volgens mij worden er wekelijks wel plantages opgerold. Zelf heb ik geen probleem met wietteelt, zeker niet als ze het in 'n vrijstaande boerderij/loods doen (brandgevaar) maar ze zitten er blijkbaar behoorlijk bovenop. De kans dat ie gepakt wordt is dus groot. Zou me niet teveel afhankelijk van die man maken in elk geval.
Het is alleen zo jammer dat die boeren vaak onder bedreiging hun loods moeten ‘verhuren’. Het is illegaal en er is veel geld mee gemoeid, meer zekerheden voor geweld en immoreel gedrag/denken zijn er niet.
lilalinda schreef:
04-04-2019 22:31
Dat gaat gezeik opleveren. Wedden?
Want of hij past in dit wereldje en heeft dus een hele rare kant.
Of hij past niet en krijgt het binnenkort aan de stok met hele foute types

Het is een harde wereld. Geen regels. Geen hulp van anderen.
Ik zou er voor passen.
Ja ik heb dus echt geen idee. Ik denk heel naief dat hij gewoon zijn zooi bij de achterdeur van een shop aflevert en dat is het dan. Dat hij bij wijze van spreken nauwelijks een woord wisselt met die gasten en dat het weliswaar tegen de wet is wat hij doet, maar niet mega-crimineel.

Maar misschien houd ik mezelf voor de gek. Kan een kweker een goed mens zijn?
Kruidjeroermenietje schreef:
04-04-2019 23:29
Ja ik heb dus echt geen idee. Ik denk heel naief dat hij gewoon zijn zooi bij de achterdeur van een shop aflevert en dat is het dan. Dat hij bij wijze van spreken nauwelijks een woord wisselt met die gasten en dat het weliswaar tegen de wet is wat hij doet, maar niet mega-crimineel.

Maar misschien houd ik mezelf voor de gek.
Nah.... :-D

Een kweker kan best een goed mens zijn, ook zij belanden in de bak/ hebben flinke problemen als ze gepakt worden.
Het is dus aan jou:
Of
Afbeelding

Of
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 04-04-2019 23:34
20.86% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Qua moraal zou ik in jouw plaats voor de laatste kiezen.
essychan schreef:
Niet heel spannnd he https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/297 ... tal-hennep
Yildizlar schreef:
04-04-2019 23:35
Niet heel spannnd he https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/297 ... tal-hennep
Er gaat blijkbaar heel veel geld rond in dit wereldje... brrrrr
Kruidjeroermenietje schreef:
04-04-2019 23:29

Maar misschien houd ik mezelf voor de gek. Kan een kweker een goed mens zijn?
ja hoor.
niemand is puur slecht. willem holleeder is ook eigenlijk een aardige familieman
Hoeveel planten heeft hij en waar kweekt ie, bij hem thuis?
Jankerd
Enn schreef:
04-04-2019 23:36
Er gaat blijkbaar heel veel geld rond in dit wereldje... brrrrr
wiet is de grootste handelswaar van de georganiseerde misdaad
en dat is echt allang niet meer de amsterdamse penoze
maar wel veel oostblok
S-Meds schreef:
04-04-2019 23:40
maar wel veel oostblok
Ah héél gezellige mensen
Enn schreef:
04-04-2019 23:41
Ah héél gezellige mensen
yoeri en petrov
hele leuke jongens
S-Meds schreef:
maar wel veel oostblok
Volgens mij is het vaak niet eens alleen wiet waar de handelaar in handelt. Daarbij is die wiet echt niet voor de coffeeshop. Het overgrote deel gaat naar het buitenland.
XTC wordt zelfs alleen nog maar voor het buitenland gemaakt. Alleen de restjes gaan hier in de handel.
S-Meds schreef:
maar wel veel oostblok
het probleem met de synthetische drugs is nog veel groter.
wij slapen nooit.
Conclusie: Als je verstandig bent dan dump je die vent.
Fizz schreef:
04-04-2019 23:45
Conclusie: Als je verstandig bent dan dump je die vent.
Run-forest-run!
valentinamaria schreef:
04-04-2019 23:45
het probleem met de synthetische drugs is nog veel groter.
omvang is kleiner dan wiet maar ook een vieze wereld
vaak dezelfde wereld trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven