In de knoop.

27-01-2012 10:50 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
M'n vriend en ik zijn 4jaar samen, we hebben samen een huis gekocht een half jaar geleden.(achteraf niet slim)

2 weken geleden zegt hij doodleuk; " Dit had ik niet verwacht van het samenwonen, ik mis wat" Gevraagd wat hij mist maar dat kon hij niet aangeven. " Iedereen zou jou wel willen, je zorgt altijd zo goed voor me, waarom heb ik dit gevoel nu weer".

Het voelde als een stomp in mn maag, alles zo maar even gelaten. Na een week slecht slapen van mijn kant, toch maar eens doorgevraagd gisteren; hij zou soms wel weer eens thuis willen wonen of op zichzelf en de verantwoording die hij af moet leggen vindt hij soms ook maar niks..

Ik heb er ook eens over nagedacht en met mijn moeder erover gesproken.. Ik doe alles in huis, moet achter alles aan, ik lijk soms zijn moeder wel..!

Op de vraag of ik gelukkig ben..nee, op het moment niet.. Ik heb wat problemen met mn baarmoeder, veel vloeien, soms wel 3 weken.. En dan toch wil hij sex en als ik aangeef niet te willen, blijft hij proberen of gaat zielig doen. Soms denk ik weleens; Laat me met rust, heb er geen behoefte aan. Waarom accepteert een man niet dat het even niet kan. Met de hand en mond bevredigen is niet genoeg voor hem.. Ik zit er soms een beetje door, onbegrepen.. Ik hoop gewoon op wat fijne woorden of tips.

(normaal ben ik te vinden met een andere nickname, maar om privacyredenen even een ander account aangemaakt)
Life is good!
@ cheerlesscard;

Het is al 4 maanden zo, dat ik 3 van de 4 weken vloei enz.. Zit bij de gynaecoloog maar mag volgende maand pas om een spiraaltje.. En elke keer als ik als ik zeg dat het niet kan dan krijg ik naar mn hoofd; " 't kan al 4 maanden niet"

Ik word er gewoon moedeloos vanz
Life is good!
Ik zou hem eens en voor altijd heel erg duidelijk maken dat ook JIJ dit niet had verwacht. Nu doet hij alsof jij de boeman bent terwijl hij zijn afspraken niet nakomt. En dan ook nog eens weglopen als jij hem ergens op aanspreekt. Alsof de hele wereld om hem draait, kom op zeg wat een kleuter!

Dus: niet meer smeken en huilen maar zeggen dat je wil dat hij meehelpt in het huishouden en hij echt geen verantwoording aan jou hoeft af te leggen over waar hij heen gaat maar dat je op zijn minst moet weten of hij wel of niet mee eet bijvoorbeeld. Verandert dit niet binnen een x aantal weken kan hij vertrekken. Is ie nou helemaal betoetert!
@Jur

Bedankt voor deze wijze woorden, ik hoop dat het gaat werken.. Maar ik denk ook dat hij er nog niet aan toe is. Het doet pijn omdat onder ogen te zien.
Life is good!
En wat betreft die seks: ik zou er niet eens meer over in discussie gaan. Hij mag je best wel eens serieus nemen zeg..

Nee als ik het zo hoor zou ik bij mezelf te rade gaan of ik wel met zo'n prinsje wil samenwonen!
quote:ravi88 schreef op 27 januari 2012 @ 11:38:

@ cheerlesscard;

Het is al 4 maanden zo, dat ik 3 van de 4 weken vloei enz.. Zit bij de gynaecoloog maar mag volgende maand pas om een spiraaltje.. En elke keer als ik als ik zeg dat het niet kan dan krijg ik naar mn hoofd; " 't kan al 4 maanden niet"

Ik word er gewoon moedeloos vanz

Nou en, jij word er toch ook niet vrolijker van.

Ik hoor niet echt dat hij zich in jou inleeft.

Het is toch geen echte keuze van jouw kant.

Wij hebben het nu mss drie keer gedaan in een half jaar door bekkenproblemen en gewoon geen zin van mijn kant.

Shit happens en komt vanzelf weer goed.

Logisch dat hij het vervelend vind hoor, maar het is niet zo dat je hem helemaal niet aanraakt enzo. Hij moet maar even gnoegen nemen met wat er is.

Draai het eens om, hoe zou jij hem behandelen als hij erectieproblemen zou hebben door medicijngebruik oid.

Zou het dan goed zijn als je hem zo behandelde?
Nee,dat is niet goed, ik vind dat dat ook met respect heeft te maken. Ik heb er niet omgevraagd, het is iets lichamelijks. Als hij zoiets zou hebben zou ik hem "ontlasten" en er niet teveel over praten!
Life is good!
Qua huishouden:

Plan een gesprek, en vraag hem om vantevoren een lijstje te maken met de dingen die hij denkt dat moeten gebeuren en met welke frequentie. Maak zelf ook zo'n lijst en leg ze naast elkaar. Ga dan voor elke taak uit van de laagste realistische frequentie ( bijvoorbeeld, als hij vind dat boodschappen 1x per jaar kunnen is dat niet realistisch, en 1x per jaar de plee schoonmaken ook niet). Verdeel die taken op een manier die voor jullie beiden eerlijk voelt. Als jij dan vervolgens iets vaker wil doen omdat jouw standaard hoger ligt dan de zijne, dan is dat extra werk voor jou. Of voor hem als hij iets wil. ( Voorbeeld: ik wil elke dag stofzuigen, mijn man 1x per week. OMdat ik iedere dag stofzuig, vindt hij het nooit nodig, want in zijn ogen hoeft het pas volgende week weer als het gisteren is gebeurd. als hij an toch die ene beurt doet, voelt dat alof ie het voor mij doet, en dat daar dus een huishoudelijke tegenprestatie van mij tegenover moet staan. Ik echter doe het 4x per week omdat ik dat belangrijk vind en dus zou een huishoudelijke tgenprestatie van hem vragen onredelijk zijn.

Als je dit in je achterhoofd houdt bij het afspraken maken, heb je misschien al een heel ind gewonnen. Vervolgens is het allerlatste wat je moet doen 10x vragen en het dan zelf doen. Je herinnert hem maximaal 1x aan de afspraken, en als hij iets niet doet, laat jij ook een kus liggen, namelijk die klus waar hij het meeste last van heeft. Dat klinkt evengoed kinderachtig, maar dan heb je in ider geval niet de rol van zijn moeder, of die van zeurende smekende vrouw die je gerust kunt negeren want uiteindelijk doet ze het toch wel zelf.

Het sexprobleem is wat lastiger. maar daarover eerst een geetensvraagje ( Hoef je niet hier op in te gan, maar denk er eens over na): Voor heel veel vrouwen hangt de zin in sex ook samen met het wederzijdse gevoel van respect en waardering. Oftewel Omdat ze boos zijn op de onverantwoordelijkheid van hun partner en omdat ze het gevoel hebben dat hun partner te weinig waardering heeft voor het feit dat ze "zijn huis voor hem aan kant houden" verdwijnt ook hun zin in sex met die man.

Ook kom je al snel in een circel terecht waarin hij zich tekortgedaan voelt omdat ie altijd wordt afgewezen en dan als onbewuste tegenreactie ook geen zin meer heft om moeite voor jou te doen en bij jou juist de zin meer en meer verdwijnt a) omdat jij zijn aandringen als respectloos ziet en b) omdat hij alleen maar minder en minder voor jou doet buiten bed.

Zou dit bij jou ook het geval kunnen zijn, naast je lichamelijke problemen? Je schrijft dat je 3 van de 4 weken vloeit, dus in die ene week zou je lichamelijk gezien toch sex kunnen hebben?
"(normaal ben ik te vinden met een andere nickname, maar om privacyredenen even een ander account aangemaakt)"

Maar je vorige Nick is toch ook privé??

Ik snap dit nooit hoor.. Of heb jij n Nick met je eigen naam erin?

Weten mensen irl wie je bent?
@ return_of_kreng:

Dat mag je best vragen. Nee, zo zit ik niet in elkaar, ben soms te braaf op dat gebied. Ik doe veel moeite voor hem en als hij zin heeft en ik niet 100% dan bevredig ik hem soms met hand of mond. +/- 3x per week. Dus als hij voor mij niks doet is het niet zo dat ik niks voor hem doe. Heb graag dat hij het goed heeft maar de laatste tijd ben ik de moed een beetje aan het laten zakken. Ze zeggen altijd; 'je leert iemand pas kennen als je dag en nacht samen bent' Daar ben ik het helemaal mee eens!
Life is good!
In m'n andere nickname staat waar ik woon enz.
Life is good!
Ravi, hoe is het nu? Heb je al iets kunnen doen met de tips?
Hoi Kastanjez,

Ik was net van plan weer wat te posten, lief dat je het vraagt!

Gisteren weer flinke woorden gehad; "ik stoot hem af door geen sex te willen hebben".

Erg pijnlijk, want doe gewoon mijn best ervoor en ik bevredig hem met de hand en oraal, hij is sexueel gefrustreerd aldus zichzelf. En ik moet maar blij zijn dat hij niet z'n lul achterna loopt, zo zei hij dat.

Ik weet niet wat ik moet doen, heb ik ook tegen hem gezegd, weet niet hoe ik je moet behandelen/ benaderen. Gevraagd wat hij wil; hij wil een thuisgevoel hebben als hij thuiskomt en dat heeft hij nog geen 1x gehad en hij wil spanning qua sex, maar zoals je hier boven hebt gelezen, is dat fftjes van de baan! Ik heb het gevoel dat het allemaal mijn schuld is en voel me er niet beter door! Hoe doen die mannen dat waar hun vrouw zwanger van is en 9 maanden geen sex willen..?!
Life is good!
Over het algemeen zijn dat mannen, geen sneue kleuters die eigenlijk nog bij mama willen wonen, zelf geen ene reet doen om hun relatie levend te houden en melden dat je blij mag zijn dat hij zijn leuter niet in een ander stopt. Zoals jouw vriend dus.

En mannen, die kunnen best een tijdje zonder seks, zeker als er een medische grondslag aan het gebrek aan seks onderhevig is.

Zolang jij hem zo vreselijk probeert te blijven behagen zal hij gek zijn om zich anders te gaan gedragen.
Ik doe m'n best omdat niet te doen, maar wil hem ook niet kwijt..(Ja, ik weet het, klinkt erg zoetsappig). Soms heb ik echt zoiets van; ga maar weg, laat me gewoon alleen!!!

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, normaal ben ik recht doorzee, zeg alles wat ik wil zeggen maar nu.... :s
Life is good!
En wat maakt dan dat jij hem niet kwijt wilt?

Het geijkte "maaaar ik hou zo van hem en hij is ook heus wel eens lief voor me'?

Hij is a) niet lief voor je, zelfs niet eens aardig

b) niet zorgzaam, jouw welbevinden interesseert hem niet

c) denkt alleen aan zijn eigen gerief, op alle fronten

d) komt gemaakte afspraken over oa het huishouden niet na

e) heeft totaal geen respect voor jou

f) neemt je ook niet serieus

Is dat wat jij verwacht in een relatie?
Nee, ik had dit ook niet verwacht, maar gelijk opgeven wil ik ook niet. Ja, hij is wel lief voor me, maar niet altijd..

Het is dat je even samen bent en om iemand gaat geven en van iemand gaat houden, maar dit hou ik geen jaren vol, dat weet ik wel..
Life is good!
woow ,ik hoor de alarmbellen hier al rinkelen :-o

gamen,joint roken, geeen goed voorbeeld voor n vader if u ask me
Twijfel alsjeblieft niet aan jezelf! En pas op dat je je eigen grenzen niet vergeet in dit gevecht. Neem jezelf in acht meis!

quote:zwartrood schreef op 31 januari 2012 @ 18:14:

woow ,ik hoor de alarmbellen hier al rinkelen :-o

Ik ook helaas.
quote:lughnasadh schreef op 31 januari 2012 @ 12:21:

En wat maakt dan dat jij hem niet kwijt wilt?

Het geijkte "maaaar ik hou zo van hem en hij is ook heus wel eens lief voor me'?

Hij is a) niet lief voor je, zelfs niet eens aardig

b) niet zorgzaam, jouw welbevinden interesseert hem niet

c) denkt alleen aan zijn eigen gerief, op alle fronten

d) komt gemaakte afspraken over oa het huishouden niet na

e) heeft totaal geen respect voor jou

f) neemt je ook niet serieus

Is dat wat jij verwacht in een relatie?

+1 en het daarbij komt er ook nog bij dat hij zich gedraagt als een zoals hier eerder vermeld kleuter! pik je dit van een 25 jarige ?!

good god..... niet doen hoor!
Weet je wat het is; soms denk ik, ik pak m'n spullen en ga naar m'n zus, maar ik kan het niet. Het is makkelijker gezegd dan gedaan! Normaal weet ik het heel goed te vertellen of iemand te helpen als diegene een probleem heeft. Maar nu durf ik niet 100% voor mezelf op te komen, belachelijk!!
Life is good!
why not.. het is toch een ass,zoals ik het heb gelezen.. :-/
Geen idee, hij heeft ook zijn leuke kant.

Het idee dat ik hem ga missen, pfff...
Life is good!
o my god.. meid.. Respect voor jezelf is toch wel heeeel belangrijk!! Pak je spullen aub!

Iemand 3x pw moeten bevredigen met de hand/mond terwijl ik er niks voor terug krijg (en er geen zin in zou hebben) het verplicht voelt.. bah! dat vind ik echt zooooon walgelijke gedachte!!

Naar..
zulle vast genoeg kerels zijn die ook leuke kanten hebben misschien wel meer dan deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven