In de war door date - afgeknapt?

13-12-2018 09:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Ik lees al een tijdje mee, maar ik zit nu zelf met iets waar ik niet helemaal uit kom. Vandaar dat ik me afvroeg wat jullie vinden/hoe jullie in deze situatie zouden reageren.

Ik heb nu twee dates gehad met een (op het eerste gezicht) hele leuke man. Op de eerste date merkte ik al dat er een goede klik was. Tussendoor hadden we erg veel contact en van de week is er een tweede date geweest, wat ook super gezellig was! Hij liet mij merken dat hij me leuk vindt en een goed gevoel heeft over ons. We konden over allerlei onderwerpen praten en ik had nu na lange tijd het gevoel dat dit weleens iets zou kunnen worden. Ik zat dus al een beetje op een roze wolk.

Tot de avond na onze date. We hadden voor zondag weer afgesproken, en dan was het plan om samen een serie te kijken bij mij thuis. Ik bedacht me dat het zo zou kunnen zijn dat we dan seks zouden hebben, maar ik had niks naar hem uitgesproken. Hij was juist erg voorzichtig eerst met seks en hij zei dat hij het rustig aan wou doen daarmee. Dat vond ik juist positief, aangezien hij dan wel serieus overkomt. Deze avond na de date waren we aan het appen over welke series we gingen kijken toen hij opeens heel seksueel getinte appjes ging sturen. Over dat hij de hele avond naar mijn mooie billen ging kijken en dat hij geil was nu etc. Ik ging er niet echt op in, omdat ik dit soort gesprekken gewoon niet heb voordat ik met iemand het bed in duik. Hij ging echter door en vroeg of hij foto's 'van zichzelf' mocht sturen en of ik een foto wou sturen van mij in m'n string. Hier heb ik uiteraard allemaal nee op gezegd. Uiteindelijk zei hij dat hij niks zou doen als ik dat niet wou en verder hebben we er niet meer over gepraat.

Maar ik zit er wel nog steeds mee. Ik vind het eigenlijk zó tegenvallen van hem. In het gesprek heb ik ook gevraagd of het nou om mij ging of om mijn billen en of hij wel echt serieus was, want hij kwam niet serieus over toen. Hij zei dat het hem sowieso om mij ging en dat hij heel serieus is. Maar sindsdien voelt het voor mij toch anders. Ik vind het nogal een afknapper sowieso als een man dit soort dingen zegt, maar doordat de dates en de gesprekken daarvoor zo leuk waren ben ik in de war...
Ik heb het al met een vriend erover gehad, en hij zei dat hij het ook een afknapper vindt, maar hij relativeerde wel dat mannen af en toe gewoon zo denken en dat dit niks afdoet aan dat hij me echt leuk kan vinden. Ik weet het gewoon echt even niet, moet ik het afkappen of moet ik het nog een kans geven?

Bedankt alvast!
Als jij daar geen zin in hebt en bent afgeknapt, dan is dat zo. Luister naar je gevoel en je eigen normen en waarden.

Ik zou ook geen zin hebben in sexting met iemand die ik net 2x heb gezien. Anderen wel.

Kan ook. Maar als jij dat niet hebt .. next.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier ook op afknappen. Kan me ook niet voorstellen dat als je echt serieus bent zulke dingen gaat sturen als je nog maar één date hebt gehad. En heb ondertussen geleerd dat je maar beter gelijk naar je gevoel kan luisteren, het is er niet voor niks.
Ga er maar vanuit dat hij er alles aan gaat doen om seks met je te hebben, tijdens die serie-op-de-bank-kijk-date.

(Niet dat hij je zal dwingen, maar hij is geil en wil sex en heeft dat goed duidelijk gemaakt).

Persoonlijk vind ik dat niet zo raar, na een paar dates en een dergelijke afspraak (iedereen weet nu toch wel wat 'Netflix en chill' inhoudt).

Maar als jij langer wil wachten met sex dan zou ik ofwel een ander soort date plannen en afspreken buiten de deur, ofwel hem dumpen en de hele date niet laten plaatsvinden.
Natuurlijk wordt hij geil als je hem uitnodigt voor " Netflix en Chill" . Ik zou hem gewoon zeggen dat je niet van sexting houdt, en dat je er op af knapt, maar wel van sex in het echt.

Je kunt hem nog een kans geven. Waarschijnlijk was hij een beetje dronken en dacht dat jij wilde sexten.
VelvetVolvo schreef:
13-12-2018 10:57
Natuurlijk wordt hij geil als je hem uitnodigt voor " Netflix en Chill" . Ik zou hem gewoon zeggen dat je niet van sexting houdt, en dat je er op af knapt, maar wel van sex in het echt.

Je kunt hem nog een kans geven. Waarschijnlijk was hij een beetje dronken en dacht dat jij wilde sexten.
Ow, dan is TO's gevoel en afknappen natuurlijk niet nodig. En is het een leukerd hoor. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Mss heeft je date een achterwerk fetisj. Mss als hij je beter leert kennen dan 2 dates hij je leuker vind dan zijn fetisj. Dat weet niemand want we kunnen niet in de toekomst kijken. Iemand met een fetisj is natuurlijk wel gevoelig, in dit geval voor achterwerken. Dus zal mss altijd wel een zwak plekje blijven. Ik zou nooit smeken om een relatie in ieder geval. Graag of niet graag. En iemand met een achterwerk fetisj kan ook bij andere achterwerken terecht. Die wil jou niet als persoon denk ik dan. Maar ja, dat is slechts mijn mening.
.
Ik zou er ook op afknappen, en niet verder met hem daten.
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal, wat een idioot. Natuurlijk zegt hij dat hij serieus is, hij weet ook wel dat je hem anders meteen dumpt. Blijkbaar denkt hij dat hij zo met vrouwen om kan gaan. Het is respectloos. Als dit de basis is, zou ik me zorgen maken. Snel wegrennen..
Alle reacties Link kopieren
Enorme afknapper. Sowieso het feit dat ie hier überhaupt zo over begint. En dan ook nog vragen om foto's. Dubbele afknapper.

Hou de eer aan jezelf, als hij serieus met je was zou hij dit niet zo aankaarten lijkt me, uit angst om je af te schrikken. Al kan ik me wel voorstellen dat hij bij 'serie kijken' niet zo zeer aan serie kijken dacht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?

Ik zou er denk ook op afknappen als ik een serieuze relatie zoek. Vooral omdat het contrast zo groot is tussen wat je als eerste dates omschrijft.

Je kan hem best vertellen dat je ook van sex houdt maar dat je niet zomaar met iemand tussen de lakens duikt. Daarmee zet je gelijk je standaard. En hoewel het geen zak boeit of je al na 1 of pas 6 dates met iemand sex hebt moet je niet over je grens gaan.

Omdat je nu twijfel hebt zou ik deze date geen sex met hem hebben, tot je gevoel weer goed zit. En misschien gebeurt dat volgende week en misschien gebeurt dat ook nooit.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
13-12-2018 10:57
Natuurlijk wordt hij geil als je hem uitnodigt voor " Netflix en Chill" . Ik zou hem gewoon zeggen dat je niet van sexting houdt, en dat je er op af knapt, maar wel van sex in het echt.

Je kunt hem nog een kans geven. Waarschijnlijk was hij een beetje dronken en dacht dat jij wilde sexten.
Pffff ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik zou niet denken dat iemand persé wil seksen als iemand me voor een Netflix avond uitnodigt.
Al die dubbelzinnigheid ...
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
13-12-2018 11:57
Hoe oud zijn jullie?

Ik zou er denk ook op afknappen als ik een serieuze relatie zoek. Vooral omdat het contrast zo groot is tussen wat je als eerste dates omschrijft.

Je kan hem best vertellen dat je ook van sex houdt maar dat je niet zomaar met iemand tussen de lakens duikt. Daarmee zet je gelijk je standaard. En hoewel het geen zak boeit of je al na 1 of pas 6 dates met iemand sex hebt moet je niet over je grens gaan.

Omdat je nu twijfel hebt zou ik deze date geen sex met hem hebben, tot je gevoel weer goed zit. En misschien gebeurt dat volgende week en misschien gebeurt dat ook nooit.
Wij zijn beide 23. Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Ik zit nu een beetje zo van: ja, het was heel leuk de eerste dates en hij kwam inderdaad serieus over. Maar door wat hij heeft gezegd die avond lijkt het alsof hij gewoon heel goed deed alsof en het een hele poppenkast was zodat hij me het bed in kon krijgen.
minnimouse schreef:
13-12-2018 12:06
Pffff ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik zou niet denken dat iemand persé wil seksen als iemand me voor een Netflix avond uitnodigt.
Al die dubbelzinnigheid ...
Dan zijn we samen ouderwets. ;)
Alle reacties Link kopieren
Goh weer wat geleerd. Snapte dat hele 'avondje Netflixen' ook nooit zo goed. Als ik daar aan begin wil ik ook de hele serie en daarop volgende seizoenen zien en daar heb ik geen date bij nodig.
Sextingen kan best leuk zijn hoor, maar niet met iemand die ik pas 2-3x heb ontmoet en geen soort van relatie mee hebt. ..Zou voor mij ook een afknapper zijn, maar hem dat wel vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Evadepeva123 schreef:
13-12-2018 12:08
Wij zijn beide 23. Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Ik zit nu een beetje zo van: ja, het was heel leuk de eerste dates en hij kwam inderdaad serieus over. Maar door wat hij heeft gezegd die avond lijkt het alsof hij gewoon heel goed deed alsof en het een hele poppenkast was zodat hij me het bed in kon krijgen.
Je hebt 3 mogelijkheden:
- Je zegt de date af en wenst hem veel succes verder in de liefde.
- Je geeft hem het voordeel van de twijfel en jullie gaan zondag alsnog gezellig samen voor de televisie zitten.
- Je stelt voor om zondag wat anders te gaan doen (buitenshuis).
d-purevision schreef:
13-12-2018 12:38
Je hebt 3 mogelijkheden:
- Je zegt de date af en wenst hem veel succes verder in de liefde.
- Je geeft hem het voordeel van de twijfel en jullie gaan zondag alsnog gezellig samen voor de televisie zitten.
- Je stelt voor om zondag wat anders te gaan doen (buitenshuis).
Ik zou hem dan echt niet thuis uitnodigen,niet alle mannen begrijpen het woordje nee en blijven toch proberen.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
13-12-2018 12:14
Dan zijn we samen ouderwets. ;)
:couple:
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
13-12-2018 12:14
Dan zijn we samen ouderwets. ;)
Dubbel.
minnimouse schreef:
13-12-2018 13:02
Dubbel.
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Evadepeva123 schreef:
13-12-2018 12:08
Wij zijn beide 23. Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Ik zit nu een beetje zo van: ja, het was heel leuk de eerste dates en hij kwam inderdaad serieus over. Maar door wat hij heeft gezegd die avond lijkt het alsof hij gewoon heel goed deed alsof en het een hele poppenkast was zodat hij me het bed in kon krijgen.
Je hebt weinig te verliezen om eerlijk te zijn. Ik zou hem opbellen en vertellen hoe je er in staat.

Communicatie is het allerbelangrijkste in een relatie en dit laat direct zien hoe hij dat kan en er instaat.
Het gaat er ook om dat jij je grenzen aan kan geven en hij die kan respecteren. (andersom trouwens ook) Koffiedikkijken levert over het algemeen vrij weinig op.

Het antwoord kan nog wel eens verrassend zijn. ;)
Trien30 schreef:
13-12-2018 13:05
Je hebt weinig te verliezen om eerlijk te zijn. Ik zou hem opbellen en vertellen hoe je er in staat.

Communicatie is het allerbelangrijkste in een relatie en dit laat direct zien hoe hij dat kan en er instaat.
Het gaat er ook om dat jij je grenzen aan kan geven en hij die kan respecteren. (andersom trouwens ook) Koffiedikkijken levert over het algemeen vrij weinig op.

Het antwoord kan nog wel eens verrassend zijn. ;)
Het antwoord waarop?

Ik ben afgeknapt op je sexting poging? Wat moet hij daar nog opzeggen?
Het is hoe hij is en denkt en TO is zo niet. Waarom niet gewoon denken dat je niet bij elkaar past zonder al zulke moeilijke gesprekken moet gaan voeren na een 1e date.
Lucifer2018 schreef:
13-12-2018 13:08
Het antwoord waarop?

Ik ben afgeknapt op je sexting poging? Wat moet hij daar nog opzeggen?
Het is hoe hij is en denkt en TO is zo niet. Waarom niet gewoon denken dat je niet bij elkaar past zonder al zulke moeilijke gesprekken moet gaan voeren na een 1e date.
Precies
Alle reacties Link kopieren
Nog los van het feit dat ik dat soort teksten een regelrechte afknapper vind, denk even goed na voor je foto's van jezelf gaat rondsturen aan iemand die je feitelijk niet kent....
Ja als je niet positief reageert op zijn sexting poging ( wat ik net als TO bijzonder vind, zeker als hij voorzichtig wil zijn met seks en op zoek is naar serieuze relatie, wat hij TO heeft verteld) nog foto's te willen sturen en daarna ook nog een te gaan vragen om foto's van TO.

En dan zeg je overal nee op... Uiteindelijk zei hij dat hij niks zou doen als ik dat niet wou

Nou wat fijn en aardig van hem. :roll:
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 13-12-2018 13:27
24.75% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven