In de war door hem

23-08-2020 17:17 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
movingmountains wijzigde dit bericht op 26-08-2020 16:20
0.00% gewijzigd
Dat is niet voor iedereen de zin van het leven....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat verandert niets aan de rest van mijn post, of wel?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Die noodzaak om iemand die je kent van tinder, die je 2/3 x in je hele leven hebt gezien en die jou al maanden aan het lijntje houdt iets te willen bij brengen vind ik vooral neurotisch. Wanneer je hier aan blijft hangen en je maar gesprekjes wil om de ander wat bij te brengen terwijl iemand je al weken laat weten geen tijd te hebben, dan heb je eerst zelf nog iets te leren, volgens mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
movingmountains schreef:
23-08-2020 17:55
Jullie hebben allemaal een punt.

Ik ga het gewoon op de man afvragen zodra ik hem zie.
Je zou toch wel verwachten dat je met 34 jaar daar eerlijk over kunt zijn, maar misschien ben ik gewoon naïef :)

Bedankt voor de reacties zover.

Ik kan je nu al vertellen dat hij dan met een goede tekst komt over druk, je echt wel leuk vinden, fase in zijn leven, maar vindt je wel heel leuk, wennen, groeien, ruimte, maar je bent echt leuk, enz. enz.

En dan?

Je kan je beter afvragen wat jij wil en nodig hebt in een relatie. Ik zou zelf meer warm worden van iemand die na date 1 binnen een paar dagen/max een week weer af wil spreken, niet pas na 2 weken. Ik zou het nodig hebben dat ie dan ook via de app contact onderhoudt en niet in stilte verdwijnt tot de volgende date, weer 2 weken later. Het gedrag van jouw date zou mij een vervelend gevoel geven, en volgens mij jou ook. Dus waarom vragen en achter dit ‘niet zo leuke geval’ aan blijven lopen? Voel Je wel genoeg eigenwaarde? Juist als je weinig eigenwaarde hebt moet je niet zo’n type hebben dat je onzeker maakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven